sobota 28. júna 2014

 Myslím si, že všetci poznáte aspoň jednu knihu, ktorú by ste si chceli prečítať. Ja takých poznám hneď niekoľko a o niektoré sa s vami podelím. 

Meme je od Book Chick City  a cieľom tohto meme je každú sobotu ukázať knihu/y, ktoré by ste si priali vlastniť. Môžu to byť knihy nové, staré, ale aj tie, ktoré ešte nevyšli. 



    Staying Strong (Demi Lovato)
Po tejto knihe túžim odkedy vyšla v Novembri minulého roku. Priznám sa, že som pár strán z tejto knihy videla aj na internete a veľmi sa mi zapáčil ich obsah.
Struck by Lightning (Chris Colfer)
Pred pár mesiacmi som videla film, ktorý je tiež z Chrisovej hlavy a musím povedať, že sa naozaj vydaril takže by som si chcela prečítať aj knihu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...