nedeľa 6. júla 2014

On my wishlist #2

Meme je od Book Chick City  a cieľom tohto meme je každú sobotu ukázať knihu/y, ktoré by ste si priali vlastniť. Môžu to byť knihy nové, staré, ale aj tie, ktoré ešte nevyšli



Takže poďme na to :)


Nebudeme si klamať :D Ja osobne zbožňujem Cassandru Clare, tak určite nie je prekvapením, že by som chcela aby sa na mojej "poličke" vynímala jej spin-off séria Pekelné stroje :3






Ďalej moje srdce túži po knihe, ktorú napísala Cathrine Fisherov-Inkarceron :3  Priznám sa, že názov si neviem zapamätať a vkuse ho skomolím, takže možno je aj teraz skomolené :D Anotácia ma zaujala a ja som strašne zvedavý človiečik, ktorý túži po tejto knihe :)








A nakoniec posledná kniha, o ktorej som sa dozvedela, že vôbec existuje, len pred pár dňami. Je to viac než zaujímavé dielo od pána menom Hugh Howey-Silo.










1 komentár:

  1. Inkarceron jsem četla. Pro mě to sice bylo trochu náročnější čtení, ale i tak je o skvělá kniha, která za přečtení stojí :).A na Silo se chystám, knížka vypadá skvěle :)).

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...