sobota, 16. augusta 2014

On my wishlist #4

Meme je od Book Chick City a cieľom tohto meme je každú sobotu ukázať knihu/y, ktoré by ste si priali vlastniť. Môžu to byť knihy staré, nové, ale tie, ktoré ešte nevyšli.

Takže po dlhšej dobe tu mámé nový wishlist. :) Lenivosť je hrozná vlastnosť, ktorej sa v poslednej dobe neviem zbaviť, bohužiaľ :) Ale predsa som sa dokopala, aby som konečne uverejnila tento článok. 

Pred nedávnom som narazila náhodou na jednu poviedku, ktorá bola inšpirovaná knihou od Jay-a Ashera -13 reasons why. Trochu som pátrala a zistila som, že je preložená do češtiny a nesie názov Proč? 13x Proto. Tým, že to bola iba poviedka napísaná obyčajnou tínedžerkou, ktorá ma písomne uistila, že kniha je na prosto geniálna som podľahla aj ja. A jednoducho ju musím mať, pretože chcem zistiť pravdu a Hanninom krutom osude :)

Nebude prekvapením, že aj ja sa zapájam medzi tých, ktorý nadšene očakávajú, kedy sa im dostane do rúk jedna neuveriteľná kniha. A tou knihou je Hra o tróny. Má vysoké hodnotenia a váčšina hovorí, že je to famózne. Myslím, že o seriáli ani nemusím hovoriť ;)





2 komentáre:

  1. 13 reasons why chcem strašne čítať a dúfam že si na to nakoniec nájdem aj čas :)
    Ja asi patrím do toho mála ktoré GoT vôbec neláka ale uvidím, možno podlahnem časom aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hra o trůny se mi nedaří dočíst.. Bohužel znám děj ze seriálového zpracování a to mi trochu kazí zážitek.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...