sobota, 13. septembra 2014

On my wishlist #7

Meme je od Book Chick City a cieľom tohto meme je každú sobotu ukázať knihu/y, ktoré by ste si priali vlastniť. Môžu to byť knihy staré, nové, ale aj tie, ktoré ešte nevyšli.  


Dnešný wishlist bude taký rozprávkový.  Mesačné kroniky čiže zatiaľ Cinder, Scarlet a  Cress som už videla spomenuté viac ráz tak som si ich tak ,,očekovala" a zistila som, že ich námet je úplne geniálny. Ich námetom sú klasické rozprávky, s ktorými ste sa už určite stretli a to sú  Popoluška, Červená čiapočka, Rapunzel. Dočkáme sa aj štvrtého dielu s názvom Winter, ktorého námetom je Snehulienka.  Pozrite sa na tie originálny obálky, nie sú úchvatné? :3 




Ako ďalšia rozprávková trilógia sa na mojom wishliste nachádza The Land Of Stories. Na začiatku som si myslela, že táto zatiaľ trilógia je určená pre deti, ale dozvedela som sa, že ju môžu čítať ľudia akéhokoľvek veku a myslím, že sa každý rád ponorí do rozprávkového sveta a myslím, že táto kniha mi to umožní.


2 komentáre:

  1. Mesačné kroniky sú úžasné.. A ak chceš niečo rozprávkové, tak odporúčam Školu dobra a zla, tú som včera dočítala a som z nej absolútne nadšená :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú knihu som tiež videla niekde spomínanú, ale veľa pozornosti som jej nevenovala, ale teraz si o nej musím zistiť viac :) Vďaka za návrh :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...