pondelok 28. marca 2016

Hamilton Book Tag



Nevydržím to. Nevydržím! Pôvodne som nechcela už pridávať žiadne tagy z dôvodu, že teoreticky naše odpovede sú vždy rovnaké a to z dôvodu, že otázky sú zvyčajne tiež na jedno kopyto, ale....Mám novú závislosť a tou je počúvanie soundtracku muzikálu Hamilton. Ten album je neuveriteľný a okrem toho vyhral aj grammy. A aj keď tie pesničky nie sú prense moja šálka kávy...získali si ma. Podaj by nie, už tretí deň ich počúvam dookola. Okrem toho ten muzíkál vyzerá neuveriteľne dobre a tým myslím choreografiu, pesničky, kostými, ktoré sú úplne asfghdj! *-* A pointa.....Tradáááá Hamilton Book Tag!!! Takže som ho musela urobiť! A som lenivá a nechcelo sa mi otázky prekladať, tak sú v angličtine. 


The Room Where It Happens

I wanna be in the room where it happens

A book world you would put yourself in:

Staré kráľovstvo. Úprimne fascinuje ma ako skvelo si to Garth Nix vymyslel, ale aj tak najradšej by som chcela žiť vo svete, kde by som zabíjala démonov. Jop, Cassandra Clare vedie a jej milášikovia v podobe Tieňolovcov. Takže dajte mi stelé a nejaký čierny úbor nech môžem nakopávať zadky! Alebo v mojom prípade sa nakopávať bude môj zadok. 


The Schuyler Sisters



I've been reading Common Sense by Thomas Paine.
So men say that I'm intense or I'm insane.
You want a revolution? I want a revelation.
So listen to my declaration:
"We hold these truths to be self-evident,
That all men are created equal"
And when I meet Thomas Jefferson
I'm 'a compel him to include women in the sequel!

An underrated female character
Osobne si myslím, že sú podceňované takmer všetky ženské hrdinky, ale mne sa zdá, že viacerí podceňujú Laiu z knihy Jiskra v popelu. Podľa mňa to dievča nám ešte všetkým vytrie zrak!

 My shot 

I am not throwing away my shot Hey yo, I just like my countryI´ m young, scrappy and hungryAnd I´m not throwing away my shot.
A character that goes after what they want and doesn't let anything stop them.

Voldemort, Levana, Červená kráľovná a v neposlednom rade to je Valentine. Podľa mňa keby mali títo zlodusi deti, nemali by problém ich zapredať. V prípade Valentina to už dávno všetci vieme.


Stay alive

Stay alive 'til this horor show is past.We´re goona fly a lot of flags half-mast.

A character you wish was still alive. 

POZOR! Spoilers!

Tých je habadej! Myslím, že nikoho neprekvapia mená ako Lupin, Fred, Hedwiga, Dobby. Okrem toho ma štve smrť aj Finnicka z THG, Adama, Ash a Andrewa z Lux série, Raphaela a Sebastiana z TMI a kopu ďalších iných ľudí. Doteraz som sa s niektorými nezmierila a mám pocit, že tak skoro to ani nebude. 

Burn

I'm erasing myself from the narrative,Let future historians wonder how ElizaReacted when you broke her heartYou have turn it all apartI am watching it burn

The most heartbreaking end to a relationship you´ve ever read

Stále silno prežívam, to že pravdepodobne Chaol a Celaena nebudú spolu, takže...Neznášam za to Sarah J. Maas, prečo mi to urobila? Najprv mi dala nádej a potom BUM! Argh! Ale ešte nič nie je stratené. Ale čítali ste posledný diel TMI a pamätáte sa, čo tam autorka povyvádzala? Presnejšie Simonovi a Izzy? Och nebudem klamať! Plakala som ako malá. 

You´ll Be Back


You'll be back like before.I will fight the fight and win the war,For your love, for your praiseAnd I'll love you till my dying daysWhen you're gone, I'l go madSo don't throw away this thing we hadCuz when push comes to shoveI will kill your friends and familyto remind you of my love
Sassiest villain

Ouw! no...ja vážne neviem :D Možno Sebastian alebo Valentine? Netuším, fakt :D 


The Reynolds Pamphlet

I love my sister more than anything in this lifeI will choose her happiness over mine every timePut what we had aside, I'm standing at her sideYou could never be satisfied, God, I hope you're satisfied

A book with a twist you didn't see coming.
Tých je viacej :D Ale asi Nocte, to bolo dosť neočakávané....


Non-Stop

Why do you write like you're running out of time?Write day and night like you're running out of time?Ev'ry day you fight, like you're running out of time.

A series you marathoned.


Lux série, Mara Dyer, myslím, že aj Nocte sa zaradí medzi ne a samozrejme Dublin Street! 


Satisfied

I know my sister like I know my own mindYou will never find anyone as trusting or as kindIf I tell her that I love him she'd be silently resignedHe'd be mine, she would say, "I'm fine"She'd be lying

Favourite book with multiple POVs

Akurát čítam Six of Crows, alebo skôr to je jedna z kníh, ktorú čítam a musím uznať, že je to pozoruhodný mix pohľadov. 


Who Lives, Who Dies, Who Tells Your Story

Let me tell you what I wish I'd knownWhen I was young and dreamed of gloryYou have no control:Who livesWho diesWho tells your story?

A book/series you feel will be remembered throughout history.

Osamelý somárik alebo nejako podobne sa to volala. To boli časy. Ináč je to roztomilá kniha. Ten príbeh jednoducho chytí človeka za srdiečko a sa mi zdá, že som pri ňom prvýkrát aj plakala. 

Helpless

I'm helpless!Look into your eyes, and the sky's the limit.I'm helpless, down the for countAnd I'm drowning in 'em

A relationship you were pulling for from the very start.

Celeana a Chaol, najradšej by som ich hneď zavrela do jednej izba so slovami: Na, zoznámte sa! Ona je matka tvojich budúcich detí. Nevydalo mi to, takže.... Nastya a Josh z Moře klidu, ach tí dvaja...

Ten Duel Commandments

It's the Ten Duel CommandmentsNumber one!The challenge: demand satisfactionIf they apologise, no need for further action

Favourite fight scene
Ešte som nečítala takú scénu, ktorú by som si obľúbila.... Alebo žeby scéna, ktorá je na gife? :D

What Comes Next

You're on your own.Awesome. Wow.Do you have a clue what happens now?
A series you wish had more books.
Lux séria. Normálne mi je ešte teraz smutno, keď si na to spomeniem, že už žiadna kniha o Daemonovi a Katy nebude :(
Ale čo ma štve najviac, tak to je Eqaul Parts. Síce autorka sľubuje nezáväzné pokračovanie, ale sakra kde je? A kedy? Veď Eqaul Parts vyšlo ako dávno a ja nemám ešte pokračovanie :( 

Right Hand Man

We are outgunned, outmannedOutnumbered, outplannedWe gotta make an all out standAyo, I'm gonna need a right-hand man.

Favourite BrOTP

Chaol a Dorian! Tí dvaja sú skvelí! Alebo ešte Daemon a Archer, síce je to čudné priateľstvo dvoch zaťatých hláv, nemusím vám vravieť, že Archer je ten normálnejší, ale je to radosť čítať! :D 

What'd I Miss

So what'd I miss? What'd I miss?Virginia, my home sweet home, I wanna give you a kiss

A book/series you were late to reading

Harry Potter...ja viem...a ešte stále nemám celú sériu dočítanú a tak skoro asi ani nebudem...


 Wait For It

Death doesn't discriminateBetween the sinners and the saintsIt takes and it takes and it takesAnd we keep living anywayWe rise and we fall and we breakAnd we make our mistakesAnd if there's a reason I'm still aliveWhen everyone who loves me has diedI'm willing to wait for it

A book that was worth waiting for.

Ako tak rozmýšľam, tak na záverečnú časť Mary Dyerovej. Išlo ma poraziť, keď sa vydanie v kuse odkladalo na iný termín a koniec dvojky ma vôbec neupokojoval skôr som dostávala infarktové šoky v kuse keď som si na to spomenula. 

Ešte som asi v živote tak dlho nejaký tag nevyplňovala :D Fakt, toto tu mi zabralo celé popoludnie a to som sa chcela učiť, prosím pekne v akom svete to žijem? :D Ale úprimne som si to užila, hlavne to hľadanie gifov a obrázkov...bol to des, čo si budeme klamať :D 
Nuž a teraz už sľúbené videá! :D 

Aktuálne štyri moje obľúbené pesničky:
 Alexander Hamilton

You'll Be Back

Non-Stop

My shot

TOTO SI URČITE POZRITE! JE TO GENIÁLNE!


Prosím zoberte ma niekto na toto božstvo!

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...