Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Mesačná chvastačka (August 2014)

by - septembra 06, 2014

Toto meme je od Judit


31.8. 2014 „Hmmm niečo nám to pripomína, však Timi?“ A keď prídeme na to, že tento dátum znamená koniec prázdnin úsmev na tvári nám doslova splasne. A dokonca ho nenavrátia ani kúpené či vyhraté knihy. Jednoducho tento mesiac to je menšia bieda.

Nata
Bieda, bieda a ešte raz bieda! Keď som šla do mesta, v autobuse som sedela 45 minút, ktoré spestrili ešte ďalšie problémy, ani za svet by ma nenapadlo, že sa vrátim len s dvoma knihami. Plánovala som minimálne štyri knihy a viac. No, ako inak moje šťastie ma opustilo hneď na začiatku.

Mágia krvi má neskutočnú obálku, zaujímavú anotáciu a za brutálnu cenu som si ju zamilovala hneď. Dúfajme, že nesklame.
Označení, ktorá je mimochodom v češtine a absolútne netuším koľká časť to je, dúfajme, že prvá, bola naozaj za smiešnu cenu 1,99€.  No neber to!  Doma som si hneď vygooglila recenzie ostatných (nie, nepozrela som si, ktorá je to časť, logika Bôžikovej! :D )a sú dosť rôzne. Niektorí sa sťažujú, že im to až príliš pripomína Školu noci nielen obálkou, ale aj dejom. Druhí, zas ju obraňujú, že bola vydaná oveľa skôr ako Škola noci a nie je to žiadne kopíráctvo. No, tak sa nechám prekvapiť, len dúfam, že hlavná hrdinka bude mať oveľa viac rozumu ako Zoey :D

Na začiatku mesiaca (asi) som si objednala štvrté pokračovanie Nástroje smrteľníkov, pretože u Maci som vyhrala piate pokračovanie! Z tejto výhry som skákala a tešila aspoň dva dni! :D










A tento mesiac sa nám v súťažiach zadarilo, pretože Timi má niečo čo ja veľmi chcem a potrebujem k životu! U Astesii sme vyhrali obidve!!!!!!!!! Čo nás úplne šokovalo.  A len pripomínam, že knihu, ktorú vyhrala Timi bola dôvodom, prečo som sa do súťaže vôbec zapojila, lenže moje šťastie sa rozhodlo, že tú knihu nepotrebujem! :D A tak ako piatej výherkyni mi zostala tretia a zároveň posledná časť trilógie Kým nás smrť nerozdelí s názvom
Zore, ktorá má naozaj peknú obálku.

Ešte si len zaobstarať ZábleskZáhrobie! :D Mimochodom aj tu som sa strašne tešila. Predsa každá výhra poteší, ale ten pocit, že jedna z vašich najlepších kamarátiek má knihu, pre ktorú by ste zabíjali je naozaj ale naozaj utrpenie.
P.S Timi tú knihu si uži! :*                                                                            

Timi
Ako povedala Naty tento mesiac bola bieda.  Úprimne som čakala, že si zaobstarám viac kníh, ale mi to nejak nevyšlo.  

Prvá kniha, ktorú som v Auguste dostala bol Inkarceron, ktorý som vyhrala u Astesii a bola to aj moja úplne prvá šúťaž, do ktorej som sa zapojila, asi mám šťastie začiatočníka. Ako už povedala Naty boli sme obe úplne šokované a trochu mi trvalo kým som sa z toho spamätala.

Keď som v kníhkupectve uvidela Parfúm, tak som ho okamžite brala, pretože ma veľmi zaujal a som aj dostala odporučenie. Túto knihu som si zaobstarala v posledný týždeň prázdnin a už som sa aj doňho pustila a musím povedať, že som veľmi spokojná, bola to skvelá investícia.Niekedy keď chytím túto knihu do ruky, tak mi trochu trvá kým začnem čítať, pretože neviem odtrhnúť oči od tej krásnej obálky.

Taktiež v posledný prázdninový týždeň som si kúpila Temné kosti a keď som tú knihu v kníhkupectve uvidela takmer som skákala od radosti, Naty Vám to dosvedčí. :D
Knihu od Kathy som si už priala dlhšiu dobu a keď som ju uvidela a ešte aj za smiešnu sumu, 3,99€ tak som ju hneď schmatla akoby mi ju mal niekto zobrať spred nosa.

P.S. Určite si Inkarceron užijem a potom si ho užiješ aj ty, pretože to, čo som si prečítala bolo geniálne. Mimochodom obálka je  ešte úžasnejšia v skutočnosti :3



You May Also Like

0 komentárov