sobota, 25. apríla 2015

Unboxing 8

Vážne teraz bez zbytočných obkecov, pretože mám asi cca jedenásťhodinový sklz v čítaní poslednej časti Mary Dyerovej, ktorú už dnes chcem dočítať, pretože ak ju nedočítam nemôžem sa zúčastniť 24hodinového Read-a-thon(u). A ja sa vážne chcem zúčastniť!  :D Ak by ste chceli vedieť, prečo toľko meškám, tak preto, lebo som včera zaspala, hoci som ju včera chcela dočítať! Takže aj včerajší Unboxing je o 24 hodín neskôr o.O( ale to s tým nemá nič spoločné :D)  aj to sa môže stať len mne :D 

A teraz k Unboxingu: Len tak pre vašu informáciu, hneď ako som si prečítala anotáciu knihy, presurfovala som blogy, ktoré ju mali zrecenzované, som vedela, že ju musím mať, aj keby tehly padali z neba. Takže mame som stiahla nejaké tie jej maďarské pesničky, ktoré ja veľmi nemusím, a tradá mám knihu :D Takéto dohody sa mi s ňou páčia :D 



A keď už je tak vonku pekne :3 A aha! kvietok! :D
Ktorý som mimochodom omylom potom zavalila s balíkom.
A tie nožničky si nevšímajte! :D Jediné, ktoré boli k dispozícii :D


Len tak čisto informačne:
Je to medveď alebo panda? o.O
 



Aaaaaaaaa! 
Mega nádherná obálka! A keby ste videli to vnútro! Ona má zelené písmenká!!!!!!!!!!!!!! :3 Už ju teraz milujem! Jednoznačne patrí medzi k tým najkrajším obálkam, ktoré mám! Takže, teraz mi už len držte palce nech tú Maru dočítam a nech sa v noci nebojím a vidíme sa pri ďalšom článku :D

12 komentárov:

  1. Knihu jsem nečetla, ale asi jako všechny mě přímo uchvátila její obálka. Jsem zvědavá, co na knihu řekneš. Já ji prozatím mám na seznamu knih, které si brzy musím přečíst :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach tá obálka! Neviem sa na ňu vynadívať :D Úprimne aj ja som zvedavá aký budem mať na ňu názor :D

      Odstrániť
  2. Ty zelená písmenka mě hodně překvapila, když jsem je na fotce jedné blogerky uviděla! :D Nevím, nějak mě anotace nazaujala, ale co já vím, třeba se k ní dostanu...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež niekde videla, že má zelené písmenká, ale moja túpá hlava, alebo skôr moje slepé oči, videli len názov kapitoly zeleným :D A keď som knihu otvorila.... Skoro mama ohluchla :D A otec, že mi poslali chybné vidanie :D

      Odstrániť
  3. Knížka by mi měla brzy přijít, tak snad se mně i tobě bude líbit :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, tak to dúfam, že sa nám bude páčiť :D

      Odstrániť
  4. Krásná kniha chtěla bych si ji koupit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som ju už mala prečítanú a páčila by sa mi, tak ťa tu presviedčam, že si ju musíš kúpiť :D Lenže som len na začiatku a ešte nechcem nič prezrádzať :D Ale kúp si ju! :D Ak nie kvôli príbehu, tak kvôli obálke! A tým zeleným písmenám :D

      Odstrániť
  5. Šepotání rozhodně plánuju kupovat, má nádhernou obálku a jo to písmo uvnitř mě uchvátilo, zelenou miluju XD Ještě si našetřit a šup šup bude doma...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa, keď si ju kúpiš a konečne ju budeš držať, tak sa budeš rozplývať ešte viac! Nádherná obálka a hlavne neskutočne prepracovaná na detailoch! :3 Radosť sa pozerať a dúfajme, že ešte väčšia radosť čítať :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...