Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Unpopular Opinions Book Tag

by - júna 02, 2015

Tento tag som videla u Mati (obrázok som si požičala z jej blogu :3 )  a Foxy, a samozrejme aj u ostatných, takže prečo by som ho nemohla urobiť aj ja len tak z nudy? :D



1. Populárna kniha/séria, ktorá sa vám nepáčila, ale všetkým ostatným áno.

Zvyčajne, keď je niečo populárne, tak to zbožňujem aj ja, takže... Ale pár výnimiek sa nájde :D 
Gabrielovo Inferno, Som číslo štyri-to sú knihy, v ktorých mám záložky už viac než štyri mesiace a nedokážem sa pohnúť, hoci ich chcem dočítať... Ale kniha, čo mi vážne nesadla bola Hrej hráčem, a to knihy podobného typu mám rada. Asi som na ňu len nemala dobrú náladu...
Och a ešte Slza od Lauren Kate a s každým zbožňovaná Krásna Katastrofa! Povedzte mi, čo vidíte na Travisovi?

2. Populárna kniha/séria, ktorú každý neznáša, len vy ju milujete.
Viacerí nemajú radi Fifty Shades of Grey alebo trilógiu Tento muž, ale keď to sú moje guilty pleasures, na ktoré nedám dopustiť... 

3. Milostný trojuholník, kedy hlavná hrdinka skončila s niekým, s kým ste nechceli, aby skončila.
Také sa mi ešte nestalo :D Vážne, zatiaľ hrdinka skončila vždy s tým týpkom, s ktorým som aj chcela :D 
4. Populárny žáner, po ktorom ani nesiahnete
Historické veci, ktoré majú také lacné hnusné obálky, to vážne nemusím, alebo nejaké príliš hororové knihy nemám v obľube...

5. Populárna a všetkými milovaná postava, ktorú ale vy neznášate.
Dávno pradávno som zbožňovala Edwarda a teraz ho už neznášam, takže ráta sa aj on? :D 

7. Klišé (obľúbené prvky), ktoré vám už lezú na nervy (napr. ľúbostné trojuholníky atď).
Takže ľúbostné trojuholníky sú jedna z vecí, čo neznášam úplne najviac, potom tu máme to typické škaredé káčatko, ktoré je týrané a najkrajší chlapec na škole sa do naj zaľúbi a zabudnime na to, že aj on ju šikanoval, pretože to bolo len preto, že nevedel ukázať svoje city -_- Alebo moje obľúbené vety typu: "Milujem ťa od prvej chvíle ako som ťa uvidel" a pod. 
Na takéto rečičky si v knihách vážne nepotrpím....A neviem či to môžem považovať za klišé, ale v poslednej dobe som čítala pár kníh, ktoré sú prepchaté ľúbostnými scénami, ako keby celá kniha bola len o tom jednom-o sexe. Normálne už preskakujem, niektoré pod. opisy, pretože je to vždy na jedno kopyto. A tak či tak sa to skončí s orgazmom, ktorý hrdinov nevyčerpá až tak, aby si nedali ešte jedno kolo, ktoré je tiež dopodrobna opísané...

8. Populárna séria, ktorú vieš, že nebudeš čítať, lebo ťa nezaujíma ani neláka.
Draki, Prvých 100, Cudzinka, Pán prsteňov, Tigrova sága a ešte kopu ďalších.

9. Ktorý seriál/film, bol podľa vás lepší, než knižná predloha?
Mne sa napríklad oveľa viac páčil Twilight film ako kniha, ale zatiaľ som vždy bola viac spokojná s knihou ako s filmom.... Ale!
Som číslo štyri, aj keď knihu nemám dočítanú, môžem povedať, že film bol stokrát lepší! 









You May Also Like

7 komentárov

  1. Och, preklep :D pomôže, keď poviem, že som to písala na mobile a vyhovorím sa na automatické opravovanie? :D
    Ďakujem, za upozorenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhodou já mám Padesát odstínů ráda :D a nestydím se za to.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne by sa to páčiť práveže nemalo, ale nemôžem si pomôcť :D A hanbím sa len trošičku ^^

      Odstrániť
  3. Úplne súhlasím s tou Krásnou katastrofou! :D Zo začiatku ma to síce bavilo, ale potom som nad správaním hlavných postáv už nestíhala krútiť hlavou. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásna katastrofa to už má v názve, že to nebude nič dobré :D (Toto bolo trochu kruté :D) Ale priznám sa zo začiatku sa mi to páčilo, potom už bohužiaľ nie ;)

      Odstrániť
  4. Já mám 50 taky ráda.. A Edward mi už taky leze krkem, i když jsem ho dřív úplně žrala :D

    OdpovedaťOdstrániť