Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

"Re-tellingové obdobie"

by - augusta 06, 2015


Hola hej!

Práve sa idem s vami podeliť o môj nápad, čo sa mal konať ohľadom Mesačných kroník- ešte niekedy..... v máji, ale nevydalo mi to -_- Lenže moja vygumovaná myseľ nikdy neoddychuje a tak mi zrazu nad hlavou blikla žiarovka! *Tin-Tin!* A mesiac s Mesačnými kronikami sa zmenil na Re-tellingové obdobie (Na názve ešte pracujem, ak máte nápad pokojne ma kontaktujte :D )

Nuž, objavila som čaro re-tellingov, tak som sa rozhodla, že si jeseň a zimu spestrím práve nimi, ktoré buď na GR lámu vysoké hodnotenia alebo naopak. A bude len na vás či sa ku mne pridáte, alebo budete sledovať môj netradičný boj s knihami, ktoré sa budem snažiť prečítať do stanoveného termínu.

Ohľadom tohto „projektu“  môžete očakávať päť re-tellingov (možno ich bude viac, ale nechcem si toho dať veľa) , na ktoré sa budem snažiť napísať netradičný článok, ktorý by zároveň mala byť aj recenzia.  Budem sa snažiť vyberať knihy, tak aby bolo päť re-tellingov inšpirovaných so šiestimi rôznymi rozprávkami, aby sa náhodou nejaká rozprávka nevyskytla dvakrát, čo vám nezaručujem, ale budem sa snažiť :) 

Zároveň trocha sa budem hrať na Sherlocka a budem hľadať zaujímavé názory a fanarty (pretože fanartov nikdy nie je dosť!)  na tumblr, pintereste alebo weheartite+recenzie ostatných blogerov alebo booktuberov (samozrejme s odkazom na ich blog a článok, v prípade booktuberov na ich kanál a konkrétne video).
A taktiež bude týždenný súhrn- podľa toho v akej rozprávke sa ocitneme, v takej téme sa bude niesť aj týždeň na blogu.

Ďalej sa môžete „tešiť“ na články, ktoré budú „porovnávať“ klasickú rozprávku s príbehom, ktorý bol ním inšpirovaný.

A nakoniec posledný bod, ktorý je pre vás čitateľov ten najhlavnejší:

Som jemná duša, ktorá rada obdarováva ľudí....Takže  o pár kníh si budete môcť zasúťažiť. Dopredu upozorňujem, že pár z nich možno bude v angličtine,samozrejme to budú re-tellingy ;) A súťaž bude ako čerešnička na torte-ešte neviem o koľko kníh sa bude súťažiť, ale úprimne aspoň takým piatim ľuďom by som chcela urobiť radosť O:) A dopredu vravím, že v nej budete musieť byť kreatívny :3 

Úvodný článok, kde vám predstavím päť kníh aj s termínmi a všetky detailné informácie (pre istotu)  pridám na začiatku posledného augustového týždňa, aby sa september začal rozprávkovo :3

Takže ja idem hľadať knihy, ktoré si vyberiem a knihy, ktoré vám nakúpim do súťaže (áno, moja prvá výplata v živote a ja ju idem minúť pre/na vás :D ),doladiť detaily a pohrať sa s úvodným obrázkom, aby som všetko už mala pripravené. 

Dovtedy sa snažte nedostať úpal na tom slnku, nikde sa neutopte a hlavne dodržujte pitný režim! :D


You May Also Like

0 komentárov