Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Mesačná chvastačka Máj, Jún, Júl, August

by - septembra 19, 2016


Štyri mesiace som sa s tou tou rubrikou neozvala... Ehm, keď si spomeniem na TOP 5, tak toto ešte celkom dobre dopadlo... Moja aktivita celkom klesla počas týchto 4 mesiacov, a bohužiaľ ešte dva týždne to bude pokračovať v tom tom duchu, kým sa mi neskončí prax a nenastúpim späť do školy, čo ma privádza k tomu, že môj rozvrh je na dve veci a budem rada, ak budem vôbec vládať dýchať nie to ešte popritom čítať alebo zas a znova ma napadne blok. (Hurááááá) Ok, stačilo sa sebaľutovania :D 4 mesiace je celkom dlhá doba a ja som sa s nakupovaním nejako nerozšupla...ehm, nebolo z čoho, ale podľa mňa som si uchmatla celkom pekné a možno nevídané kúsky. 


Celkom 17 kníh, z toho dve som tam zabudla pridať, pretože nemala som pri fotení celkom jasno, koľko kníh som si vlastne kúpila za tieto posledné 4 mesiace. 
5 kníh sú vlastne recenzné výtlačky (Magnus Bane a My ostatní tu len tak žijeme chýbajú), 3 knihy sú v angličtine a ostatné som ukoristila za mega ceny! 



Začnem s mojimi miláčikmi :3 Koncom augusta som sa rozhodla, že si zlepším slovnú zásobu z angličtiny (zbadáte v budúcej chvastačke, síce je už polovica septembra, ale ja mám už skvelé kúsky, na ktoré sa teším ). Síce je pravda, že tieto krásky sa pýšia s nádhernými obálkami, ale obsah už tak možno úžasný nie je. A thousand nights od E.K. Johnson je priemerný re-telling na tému  Tisíc a jednu noc. Síce som knihu čítala na konci minulého roku ako ebook a potajomky som túžila po nádhernom hardbacku, ktorý stojí dosť veľa, takže ako náhle som našla tento sympatický  paperback za cca 6€ neodolala som. Navyše tá obálka sa radí medzi tie najkrajšie obálky, ktoré vlastním.  Lady Midnight netreba predstavovať. Cassadnra Clare sa rozšupla so sériami o Tieňolovcoch, takže je samozrejmé, že som trochu váhala nad kúpou, ale keď som bola na zraze v máji, tak ma dievčatá presvedčili (hlavne Maggie), že tá kniha za to vážne stojí. Som v polovici a vidím to zatiaľ na najlepšiu knihu od CC. Ďalšou anglickou knihou je Unspoken od Sarah Rees Brennan. Bohužiaľ, obsah nie je taký úžasný ako obálka a knihu by som zaradila medzi ten slabší priemer, aj keď svojím spôsobom kniha sa ťažko zaraďuje do nejakého žánru. Nádych gotiky celkovo pridáva alebo vyzdvihuje originalitu príbehu, ale to je asi všetko.

Ódinovo díte zo série Havraní kruhy od Siri Pettersenovej patrí zatiaľ medzi najlepšiu knihu tohto roka. Je to fantasy, ktorá sa zo začiatku venuje hlavne novému svetu a k poznávaniu postáv, takže sa môže stať, že vás zo začiatku ten pomalý rozjazd môže nudiť, ale potom to vážne stojí za to. (RC megaknihy) Zrodená z ohňa od Sarah J. Maas bol zas RC výtlačok od Slovartu. Tretia časť priniesla kopu nových postáv a začína sa to celkom zaujímavo vyvíjať
Stopárov sprievodca galaxiou bol taktiež RC výtlačok od Slovartu. Síce som knihu nedočítala pre milovníkov sci fi a vtipných situácií je kniha ako vyšitá. Jediný problém je v tom, že kniha môže prísť miestami až príliš absurdná a svojím spôsobom čudná.

Viacerí, ktorí ma pravidelne sledujete, viete že objednávam predovšetkým z megakníh. Zvyčajne tam nakúpim kopu kníh, ktoré čítať som ani nechcela. Nick a Norah od Davida Levithana  a Rachel Cohn bola spontánna voľba, ktorá ma vyšla možno 2€. Mimochodom vedeli ste, že je aj film? Lebo ja nie XD Síce som vyhlásila nie raz, že som s Richelle Mead skončila,ale som nepoučiteľná. A zároveň do tretice všetko dobré a hľa Věk X je konečne séria, ktorá ma od nej baví. Je tam všetko, na čo si potrpím a tým nemyslím len kvalitný hate-love vzťah, alebo bad ass hrdinku, ktorá nepotrebuje spávať. Je tam okrem toho trochu mytológie, ktorá dodáva celkom zaujímavý nádych celému deju. Navyše Richelle prišla s niečim vážne originálnym. Pre mňa určite spomedzi jej kníh, čo som zatiaľ čítala vedie práve Věk X. Jedna časť ma vyšla cca 3€ ak nie menej. Antibohyně bola taktiež spontánna voľba za pár eur. Síce od Kendare Blake som nič zatiaľ nečítala, ale toto ma zaujalo oveľa viac ako Anna v krvi oděná.


Pod nekonečnou oblohou od Veronici Rossiovej bol zjavne ďalší spontánny nápad z megakníh. Stavím sa, že cena bola príliš lákavá XD Putovanie večnou nocou alebo pokračovanie Pod nekonečnou oblohou som nemohla nechať v PR za 4€ (Presnejšie zľava bola vysoká až 71%!!!) Takže som bola šťastná ako blcha. Viacerí túto séru ospevujú a ja som vážne zvedavá. Ešte dokúpiť tretiu časť. Bola som na vážkach či si Hrdinu mám alebo nemám kúpiť. Rozhodovanie trvalo takmer dva dni. Predsa Samantha sa radí medzi mojich obľúbených autorov čo sa týka romantiky, ale  Indiana Place ma sklamala. Svojím spôsobom ma sklamal aj Hrdina. Jednoducho ak by som nečítala Dublin Street, príbeh si zamilujem...Toto mi však prišlo úplne rovnaké ako Dublin Street....Samantha asi potrebuje zjavne pauzu načerpať a novú inšpiráciu.


Ako posledné dve knihy tu mám Elusion od Claudii Gabel, ktorá bola výhra, ktorú som vyhrala TU! Invázia do Tearlingu bola sľubná kúpa od Neliss, ktorú som od nej odkúpila  na spomínanom zraze za nehorázne lacnú cenu. Ehm 4€, ak sa nemýlim, no neberte to!!!  Teraz už len čakám na epické finále.




Myslím, že to je na dnes odo mňa všetko. Vidíme sa zjavne pri ďalšom článku, čo podľa mojich výpočtov by malo byť už za chvíľu, aj to bude asi vykecávačka o Lady Midnight, samozrejme so spoilermi, pretože mám pocit, že inak to nebudem vedieť napísať :D Prípadne predtým sa tu možno ešte objaví aj nejaký ten článok o čítaní v cudzom jazyku, teda aspoň ho mám v pláne. Ak ste prípadne nejakú z týchto kníh čítali, tak mi hoďte do komentárov váš názor alebo nejaký tip!



You May Also Like

4 komentárov

  1. Krásné knihy :) Ódinovo dítě bych si také moc ráda přečetla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vôbec neumieram od závisti pri Ódinovom dieťati, A Thousand nights a Lady midnight... :D Ale krásne prírastky.
    Inak celá pointa Stopára JE, že je absurdná, čudná a pôsobí, že autor bol na veľmi ťažkých drogách, keď ju písal, ale je to geniálne aj tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :D
      Na mňa až príliš absurdná :D Osobne ja tú "teóriu" nevylučujem, že bol na práškoch alebo to je len nedocenený a hlavne nepochopený(mnou) génius :D

      Odstrániť