Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Nová rubrika! "Kto z koho?" (Úvod)

by - októbra 27, 2014

Poznáte tie noci, keď neviete spať a v hlave sa vám vynárajú rôzne myšlienky, úvahy atď.
Áno?
Tak pred pár dňami som zažila také dvoj-nočné bdenie, keď my hlavou vírili myšlienky, ktoré by ma za bieleho dňa absolútne nenapadli. Okrem toho, že som sa rozprávala v duchu sama so sebou a po anglicky som si vysvetľovala, prečo je séria o Mare Dyerovej taká úžasná :D ma napadla menšia myšlienka alebo skôr ma po dlhšej dobe osvietila žiarovka *Cin-Cink* :D



Prečo ich neporovnať? A nevysvetliť kto je lepší? Alebo proste niečo v tom zmysle. V tejto chvíli ma určite necápete :D Takže.....

Pointa tohto tu, čo sa vám práve snažím vysvetliť je v mojom prevedení, tak trochu náročnejšie na pochopenie :D Len vás dopredu varujem, že moje vysvetľovacie schopnosti sú niekde pod bodom mrazu :D

Každý týždeň/mesiac si vezmeme na rováš dve knihy/ dvoch hrdinov/spisovateľov, (alebo viacerých) ktorých posúdime podľa vlastného gusta. Je nám úplne jasné, že väčšina z vás s nami nebude súhlasiť, ale ..... je to náš názor, ktorý sa zvyčajne vždy nejako líši od druhých napr. prepadáky (filmy) hodnotíme pri vysoko a niektoré, ktoré si odniesli Oscara zas pri nízko -_- :D Čím to asi je? o.O

Bude to také menšie verzus, ktoré ponesie názov Kto z koho? 
Zvyčajne sa to bude skladať z jednej základnej otázky: Kto je lepší? A jednej vedľajšej, v ktorej svoje tvrdenia odvodníme, čiže: Prečo? 
Neviem, presne či sa Timi zapojí, ale ja ju presvedčím a absolútne netuším kedy pribudne prvý článok do tejto novej rubriky, ktorý je mimochodom už takmer hotový, už len posledné úpravy, ale no... poznám sa takže.... :D  Teoreticky o pár dní (dúfajme :D) by sa tu malo objaviť prvé verzus a to:    
Fifty shades of Grey alebo Crossfire?

Ehmm, netradičný začiatok, ale........ :D

You May Also Like

0 komentárov