Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Pár "nezmyselných" slov na začiatok

by - júna 17, 2014


Konečne nastal ten deň, keď píšem prvý článok na tento náš "nepodarok". Na tento výnimočný deň som čakala takmer päť dní, pretože vytvoriť dogmatixx-a bolo oveľa náročnejšie než som si myslela. Musím sa priznať, že keď som ho vytvárala strašne som sa rozčuľovala a bola strašne dlho do noci hore. Spala  som možno dve a trištvrte hodiny, čo je pre ma dosť málo, ale pre koho nie :) S mojou fantastickou knižnou partnerkou Timi sem budeme pridávať tzv. recenzie. No, neviem či môžem nazývať náš názor na knihy recenziami a hlavne, keď sme v knižnom blogovom svete úplný nováčikovia, ktorý sa len bezcieľne túlajú blogovými chodníčkami, takže nečakajte ohromujúce názory, ktoré Vám vyrazia dych. Teda aspoň zatiaľ. :D
Okrem knižných recenzií, by sa tu mali objavovať aj rôzne iné veci súvisiace s knihami. 
Dúfame, že sa Vám tu bude páčiť a s radosťou sa sem budete vracať.   


You May Also Like

0 komentárov