utorok 17. júna 2014

Pár "nezmyselných" slov na začiatok


Konečne nastal ten deň, keď píšem prvý článok na tento náš "nepodarok". Na tento výnimočný deň som čakala takmer päť dní, pretože vytvoriť dogmatixx-a bolo oveľa náročnejšie než som si myslela. Musím sa priznať, že keď som ho vytvárala strašne som sa rozčuľovala a bola strašne dlho do noci hore. Spala  som možno dve a trištvrte hodiny, čo je pre ma dosť málo, ale pre koho nie :) S mojou fantastickou knižnou partnerkou Timi sem budeme pridávať tzv. recenzie. No, neviem či môžem nazývať náš názor na knihy recenziami a hlavne, keď sme v knižnom blogovom svete úplný nováčikovia, ktorý sa len bezcieľne túlajú blogovými chodníčkami, takže nečakajte ohromujúce názory, ktoré Vám vyrazia dych. Teda aspoň zatiaľ. :D
Okrem knižných recenzií, by sa tu mali objavovať aj rôzne iné veci súvisiace s knihami. 
Dúfame, že sa Vám tu bude páčiť a s radosťou sa sem budete vracať.   


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...