Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Niečo ako Wrap up?

by - septembra 24, 2017

Súvisiaci obrázok
Zdroj: tumblr

Nebudem vám klamať zbožňujem články a videá typu wrap up. Dlhšiu dobu rozmýšľam nad tým to druhom článkov a nakoniec som sa rozhodla, že predsa to skúsim. Aj keď to pravdepodobne nebude pravidelné, pretože napríklad kvôli dvom knihám nebudem písať jeden článok. Takže buď spojím pár mesiacov dokopy alebo len spravím výber toho najlepšieho, ešte neviem... stále je to vo fáze premýšľania a rozhodovania. Ale určite nečakajte dlhé obkeci.
A ak by vás zaujímalo, že prečo tak neskoro pridávam tento článok, keďže je to zhrnutie ešte z letných prázdnin, tak klasicky sa budem vyhovárať na školu. Nuž posledný ročník nie je až taká malina ako som si myslela...

Celkovo počas prázdnin som prečítala pomerne málo kníh, (chcela som stihnúť viac, keďže mám viac kníh, ktoré potrebujú už dočítať/prečítať) ale keď si spomeniem na to koľko som stihla prečítať po pri práci, ktorá z môjho dňa zaberala minimálne 12 hodín, tak som celkom rada, že som vôbec nejaké stihla prečítať.
A ako je to zvykom nie, fotku všetkých kníh dokopy nemám XD





Posvatné lži Minnow Blyovej- ohľadom tejto knihy bol fakt veľký rozruch, aj keď to nebolo až tak temné ako sa očakávalo, ale svoj účel to splnilo. Recenzia Tu!
Jedna malá lež- oddychovka, ktorá bola o niečom úplne inom ako som si myslela. Je to pokračovanie Deset malých nadechnutí a ja vám tú sériu rozhodne odporúčam.
The Kiss of Deception- pri tejto knihe som zažila z jeden mojich failov. Chcela som ju prečítať ako prvá a skončila som medzi poslednými, ale aj tak to stálo celkom za to. Recenzia Tu!


Kráľovná v Tieňoch- milovaná Sarah J. Maas a jej vrahyňa. Síce pre mňa slabý diel, ale fakt sa teším na pokračovanie. Recenzia Tu!
Crooked Kingdom-pokračovanie Six of crows a jedna z mojich úplne top sérií za tento rok. A tí, ktorí sa na ňu len chystáte, tak sa tešte, pretože máte sa načo. Recenzia Tu! A u nás ju čoskoro vydá Slovart!
Amy a Roger na cestě-letná kniha, ktorá so mnou strávila 12 dní pri mori a ktorú som zhltla za jedno popoludnie na terase. Rozhodne jedna z najletnejších, najroztomilejších kníh aké som tento rok čítala. Nieže by ich bolo veľa, ale fakt sa mi ten príbeh páčil.


Uprooted-jedna z kníh, ktorú som mala fakt dlho rozčítanú a konečne sa mi ju podarilo dočítať. Čarovné a zároveň creepy, ale rozhodne zaujímavý príbeh, ktorý bol miestami rôzny, ale bavilo ma to. Recenzia Tu!
Bellamy and the Brutte- Re-telling na Krásku a zviera s paranormálnymi javmi plus nejaká tá vražda, tak prečo nie? A úprimne, je to slušný nadpriemer.
Storm-Vihar-oprášila som si znalosti maďarčiny a Storm je kniha, ktorá je akčná na každej jednej strane. Je tu aj trojuholník lásky, ktorý ja osobne neznášam celkovo, pretože sa nad tým len rozčuľujem, ale ako vždy úplne zbytočne. U nás bohužiaľ, táto kniha nevyšla, ale tí ktorí sa nebojíte angličtiny, tak rozhodne si ju prečítajte. Myslím, že ľutovať nebudete.



Teraz tu mám dve oddychovky Hrej tajně a V ringu. Myslím, že nemusím veľmi rozpyptlávať o čom to je. Je to skoro ako každá NA kniha. Ale raz za čas treba aj také, čo si budeme klamať.
Malý princ- asi po štvrtýkrát som sa do neho pustila a aj dokončila. Myslím, že konečne som pochopila posolstvo tej knihy. A je to tak krásne, že vždy keď si na ňu spomeniem, tak mám slzu v oku.

Síce je to už otrepané, ale aké knihy ste stihli prečítať vy? Či už cez leto alebo cez prvý školský mesiac? 

You May Also Like

0 komentárov