Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Wrap up za jún

by - júla 19, 2018

Tým, že v júni som už mala konečne pokoj od školy, (Zbohom stredoškolské časy! Vitaj krutá realita!) tak som rovno nastúpila na brigádu, takže až tak veľa času na čítanie som nemala ako som si pôvodne myslela, že budem mať. Ale aj napriek tomu sa mi nejakým zázrakom podarilo prečítať 5 kníh, čo na to v akom stave som chodila domov je celkom úspech. Je to zmes žánrov a dokonca s jedným žánrom som mala tento mesiac premiéru. Stihla som dočítať knihu, ktorú som mala už vyše roka rozčítanú a taktiež sa mi dostala do rúk jedna novinka. Takže podľa mňa celkom úspešný mesiac!

Súvisiaci obrázok


Nočný vták (Brian Freeman) 
Nonstop kníhkupectvo Pána Penumbru (Sloan Robin)
Fever ( Tonya Plank)
Smrtka (Neal Shusterman)
Dcéra šialenca (Megan Shepherdová)

Nočný vták bol môj prvý psychotriler/detektívka, ktorá sa mi strašne páčila a rozhodne to nebola moja posledná. Neskutočne sa mi páčilo to zauzlenie a vyvrcholenie deja. Pre mňa ako začiatočníka v tom tom žánri ma to úplne dostalo a strašne som si čítanie užívala. Bolo to niečo iné a bolo to dobré a ja som rada, že som opustila svoju komfortnú zónu a predsa sa pustila aj do iného žánru, ktorý by ma mohol baviť. Takže ak niečo dobré poznáte rozhodne mi dajte vedieť!  4/5*

Nonstop kníhkupectvo Pána Penumbru bol pre mňa menší oriešok. Síce je to novodobý román, ale postavy a zápletka ma až tak veľmi nechytili. Ale myslím si, že tí, ktorí majú radi romány, kde je trochu tajomna a nie je tam klasická zápletka, tak si príbeh o tom tom čudnom kníhkupectve a postavách určite zamilujú. 3/5*

Fever mi trvalo neskutočne dlho kým som to dočítala. Viac ako rok! Možno dva! Viem, že som ju viackrát začala čítať a vždy som ju odložila.... Neskutočná chyba! Nie je to obyčajný román, je to precítený príbeh, kde sa autorka v prvom rade sústreďuje na hrdinku a tanec. Hlavný hrdina sa tam objavuje len málo, ale o to je to čítanie zaujímavejšie. Má to úplne iný vzorec ako iné podobné knihy. Ja sa veľmi teším na pokračovanie, ktoré si určite prečítam, pretože Fever patrí medzi jednu z najlepších kníh za minulý mesiac! (Aj keď mala svoje chyby, to nepopieram)  4/5*

Smrtka je ospevovaná hlavne českými blogermi. Všetci z toho padali na zadok, ale ja mám pocit, že z dystópii som už asi vyrástla. Nechcem vravieť, že to bolo zlé, to rozhodne nie. Len mi tam niečo chýbalo. Samozrejme, Smrtku zaraďujem medzi najoriginálnejšie dystópie aké som kedy čítala (verte mi a to ich nie je málo). Koniec ma rozhodne navnadil na pokračovanie, aj keď osobne si myslím, že prvá časť mala zaujímavý koniec a pokračovanie nie je nutné. 4/5*

Dcéra šialenca je prerozprávanie klasiky, ktorú osobne nepoznám. Ostrov Dr. Moreau je pre mňa neznáme dielo, takže neviem do akej miery sa autorka inšpirovala príbehom. Ale mňa to sklamalo. Navyše hrdinka mi liezla na nervy, milostný trojuholník -z neho ma šlo poraziť, prišlo mi to príliš prekombinované a celkovo ma to nebavilo, aj keď kniha je napísaná pútavo. 3/5*

Recenzie:
Fever
Smrtka

A aký bol váš júnový mesiac? 

You May Also Like

0 komentárov