Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Príbeh dámy X

by - novembra 15, 2014

Autor:  A. J. Molloy
Názov: Príbeh dámy X
Originál: The story of X
Pokračovanie: Nie
Žáner: erotický román

Anotácia:Príbeh plný vášne a erotickej fantázie! 
Jeden deň, jedno stretnutie a jeden magický muž zmení jej život...

Všetci snívame o tom, že raz zažijeme vášnivú noc, na ktorú nikdy nezabudneme. Čo však robiť v prípade, ak sa tá noc plná neskrotnej túžby premení na čosi oveľa hlbšie a zmysluplnejšie?

Takýto sen má aj dvadsaťdvaročná Alex, americká študentka, ktorá prišla do Neapola pracovať na svojej diplomovej práci o talianskej mafii. Netuší, že práve Neapol a muž, ktorého stretne hneď prvý večer, jej navždy zmenia život.
Záhadný Lord Marcus Roscarrick, miliardár a neskutočne príťažlivý muž, však skrýva nejedno tajomstvo. Alex s ním prežije ohnivú noc plnú nenásytnej túžby, až drsnej, spaľujúcej vášne, akú ešte nikdy v živote nezažila. Spaľuje ju túžba, ktorá ju priam desí. Erotické napätie, ktoré medzi nimi stále narastá, je takmer hmatateľné.

Má to však háčik. Marc je členom tajomného kultu, ktorému vládnu starobylé zákony. Jediná možnosť, ako si ho udržať, je pristúpiť na jeho podmienky. Bude X ochotná podstúpiť vzrušujúci a zároveň zničujúci erotický obrad? Prehryzne podozrenie, že má prsty v miestnych mafiánskych hrách? Alebo sa vzdá muža, po ktorom tak nesmierne túži a ktorý dokáže naplniť jej najtajnejšie erotické fantázie? 


Môj názor:
 Ak si myslíte, že Fifty Shades of Grey či Crossfire sú ponižujúce alebo nechutné, či niečo v tom zmysle, tak ste ešte nečítali Príbeh dámy X. 

Nevinná študentka a lord-miliardár, ktorý je neskutočne príťažlivý. A ako inak nič dobré z toho vzťahu vzniknúť nemôže.
Nádherná obálka a originálny príbeh, aj keď s otrepanými hrdinami.

Alex, hlavná hrdinka, bola naivná a nevinná, nič prekvapivé, zvyčajne to v románoch, a hlavne tohto druhu, tak býva, tak v čom spočíva jeho originalita?
Štýl písania? Nie! Bol to jednoduchý a zároveň pútavý štýl, ale tento raz nie.
Postavy? Nie! Postavy boli otrepané, ale aj prepracované. (Záleží, z ktorého uhlu sa pozeráte)
Prostredie? Nie! Neapol je určite nádherný a dodáva príbehu nejakú tú gráciu, ale nie.
Bol to námet.
Možno si teraz poviete, čo môže byť na otrepanom erotickom románe také zaujímavé. Ale ten námet.... Grrrrrr, dodnes mi behajú zimomriavky po chrbte  
Autorka „vytvorila“ tzv. mystériá, ktoré sú naozaj veľmi zaujímavé a svojím spôsobom aj vzrušujúce, ale pre mňa skôr odpudzujúce a nechutné. Priam až ponižujú ženy...... a to ja vážne nemusím
Knihu som niekedy musela zavrieť a predychávať niektoré veci, ktoré mi pripadali príliš ponižujúce pre ženskú časť populácie. No, tak či tak som mala nutkanie ju dočítať.
 Nechcela by som vedieť čo by sa stalo keby sa kniha dostala do rúk nejakej feministke.....

Nechápem ako sa Alexandra (X) na to vôbec mohla dať. A už vôbec nechápem ako ju lord Roscarrick mohol požiadať o to aby tie nechutnosti vôbec plnila........ Ak tak dokazoval svoju lásku, tak ten chlap nemal niečo v hlave poriadku. A keby mne svoju nehynúcu lásku dokazoval takým to spôsob, tak ehm nie, ďakujem!

Hlavní hrdinovia takýchto kníh sú zvyčajne rovnakí. A ani Roscarik nebol výnimka. Bohatý, príťažlivý so záhadnou minulosťou i súčasnosťou, ktorá bola preplnená temnotou. Neprirástol mi nejako extra srdcu, ale ľutovala som ho. Jeho život je proste na zaplakanie.
O Alexandre sa radšej nezmieňujem, stačí ten krátky popisok na začiatku. To dievča je proste pohroma! Teda aspoň tak ju vnímam ja.

Hore vyššie som spomínala, že kniha je svojím námetom originálna. Je to viac než originálne. Keď som si ju minulý rok na Vianoce prosila pod stromček myslela som si, že to bude niečo typu Fifty Shades of Grey možno Crossfire, ale ani si neviete predstaviť ako som sa mýlila. Dostala som niečo o čom sa mi ani nesnívalo. Niečo čo naháňa strach a do krvi vháňa rozhorčenie a túžbu po tom druhu dobrodružstva, ale i strach o vlastný život. Kniha nie je prepchatá sexom, kdeže, je prepchaná erotickými vecami, ktoré sú sexu na míle vzdialené a aj to knihu robí v jednom smere výnimočnú a originálnu. A hoci je to erotický román akcia na konci vám vyrazí dych. Nebudem vás nudiť mojim rozhorčením nad toutou knihou, pretože by tento článok bol neskutočne  dlhý a úprimne nechcem veľmi spoilerovať :D Kto si myslí, že má silný žalúdok, čo sa týka ohľadom sexuálneho smeru, nech sa páči, len aby ste sa potom nespálili ako ja. Tiež som si myslela, že to bude len taká jednohubka, ale toto sa vážne nedalo. 

Erotické romány nie sú určené pre sedemnásťročné dievčatá a to som pochopila až po čítaní tejto knihy, no aj tak som s nimi neprestala. Stále hľadám nejakú knihu, ktorá bude predsa o niečo originálnejšia než tie ostatné a s hrdinami, ktorí budú mať ako takú hrdosť a budú duševne i fyzicky normálny. No, zatiaľ si budem musieť vystačiť podobnými knihami, ktoré sa od seba nijako extra nelíšia.

Čítali ste ju? Ak áno, aké pocity vo vás zanechala? 


You May Also Like

2 komentárov

  1. Knižku som čítala strašne dávno, ale námet sa mi páčil. Bohužial tie scény (mystéria) boli neskutočne nechutné a zvrátené. Až moc, veď to nikoho vzrušovať nemôže :D
    Ale Neapol bol krásne vykreslený, dosť reálne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Námet sa páčil aj mne, ale celé to pokazili tie spomínané mystériá a tiež nechápem ako to môže niekoho vzrušovať :D

      Odstrániť