Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Sociálne siete a knihy (Tag)

by - novembra 23, 2014

"Ja/ My a tagy? Nikdy!"
Teda to bola naša, hlavne moja reakcia, asi ešte spred dvoch týždňov. Tagy som si vždy rada čítala, ale nikdy som sa do žiadneho nezapojila, Až doteraz! A tramtadadadáááááááá, čo som našla u Michie?  Tento tag, ktorý ma zaujal, pretože my a sociálna siete, sme nerozlučná trojka, že Timi? :D



Twitter:
: Tvoja najobľúbenejšia krátka kniha.

Nata: Krátka? Hmm, ak má byť krátka, tak If I Stay, ktorá má niečo cez 170 strán, ale ani Kam zmizla Aljaška je celkom krátka-219 strán. 
Timi:   Jednoznačne Kam zmizla Aljaška

Facebook Kniha do ktorej ťa každý tlačil, aby si ju prečítala.
Nata: Ehm, zvyčajne je to tak, že ja na "niekoho" tlačím, aby si nejakú knihu prečítal :D Ale ak sa nemýlim, tak to bola kniha Na vine sú hviezdy, ale nie som si istá či Timi mi ju nanútila alebo som si ju ja pýtala :D Ale asi to druhé!
Timi: Fúú, ani vlastne neviem, ale ak si dobre spomínam tak Naty ma dotlačila prečítať Fifty Shades of Grey. Takže s tým, že ona tlačí ľudí aby si prečítali nejakú knihu je pravda a ja som toho svedkom. :D


Tumblr Kniha, ktorú si čítala pred tým než to bolo cool.
Nata: Húha! No, tak toto tu je poriadne ťažká otázka :D Asi to bude Kam zmizla Aljaška alebo Krásna Katastrofa, ale mám taký pocit, že keď som si kupovala Krásnu Katastrofu, tak vtedy to "šialenstvo" asi vypuklo. 
Timi: Myslím, že to bolo Fifty Shades of Grey


MySpace Kniha čo si nepamätáš či sa ti páčila alebo nie.
Nata: Moje sladké 16. storočie, absolútne si nepamätám ako som sa cítila pri čítaní tejto knihy, teda pamätám si, že som sa nudila a aj nasmiala, takže.... netuším!
Timi: Asi Vykúp moje srdce, prepáč Naty :D

Instagram Kniha čo bola tak nádherná, že si ju musela postnúť na instagram.
Nata:  Je hriech, ak poviem, že nemám Instagram? Áno, je!!!!!!!
Timi: Na instagram pravdupovediac nechodím, takže žiadna moja kniha sa tam nedostala. 

Youtube Kniha ktorú chceš vidieť ako film.
Nata: To je hneď niekoľko kníh! Ale najviac by som chcela vidieť sfilmovanú trilógiu o Mare Dyerovej! Proste aaaaach! To by bola jediná (jedna) z možnosť, zistiť ako sa to celé skončí. Alebo si ju zaobstarať v angliskom jazyku, čo by bolo asi najuspokojivejšie riešenie! 
Timi: Súhlasím s Naty, modlím sa aby tá trilógia bola sfilmovaná. 

Goodreads Kniha, ktorú každému odporúčaš.
Nata: *zlomyselný úškrn* Čo sa stalo Mare Dyerovej? Ja viem! Ale proste uznajte, že tie obálky, anotácie a Noah sú úžasné! 
Timi:  Hmm... tak The Hunger Games by som odporučila naozaj každému. 

Skype Kniha s postavami s ktorými by si sa chcela rozprávať namiesto iba čítania o nich.
Nata: Mara Dyerová! :D Nie, žartujem, aj keď.... je jedna z možností, aj s Noahom, ktorého by som si samozrejme nechala  :D Hmmm, ale stretnúť sa s Magnusom Baneom by už bola aká sranda?! :D Alebo Hagrid z Harryho Pottera! Toho obra úplne, že milujem! 
Timi: Bolo by zaujímavé stretnúť sa s Carsonom Phillipsom. :D  Noah Shaw sa tiež nachádza na mojom zozname postáv, s ktorými by som sa rada stretla, tak dúfam, že mi ho Nata požičia ;)
Stretnutie s Haymitchom by bola naozaj sranda :D Zbožňujem ho :3 A nemôžem zabudnúť na môjho miláčika zo série The Maze Runner, Newta.  

Nata: Och! Haymitch! Ako som mohla zabudnúť? o.O 

*Trochu veľa smajlíkov, ale tak dobrá nálada sa nezaprie :3

You May Also Like

3 komentárov

  1. Už dlhú dobu sa chystám na Maru Dyerovú a myslím, že po tomto príspevku sa do tej trilógie proste pustiť musím! :D Som rada, že môj post s týmto tagom inšpiroval. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maru si musíš prečítať!!!!! :3 Je to neuveriteľná trilógia, len škoda, že posledná časť nebude preložená :/

      Odstrániť
    2. Musím povedať kamarátke nech mi požičia hneď oba diely z knižnice. :3 A hej, je to škoda, že nebude preložená (aj keď mne to nevadí ale predsa len) lebo tým pádom si ju veľa ľudí na Slovensku nebude môcť prečítať...to je dosť podraz zo strany vydavateľstva.

      Odstrániť