nedeľa, 23. novembra 2014

Sociálne siete a knihy (Tag)

"Ja/ My a tagy? Nikdy!"
Teda to bola naša, hlavne moja reakcia, asi ešte spred dvoch týždňov. Tagy som si vždy rada čítala, ale nikdy som sa do žiadneho nezapojila, Až doteraz! A tramtadadadáááááááá, čo som našla u Michie?  Tento tag, ktorý ma zaujal, pretože my a sociálna siete, sme nerozlučná trojka, že Timi? :D



Twitter:
: Tvoja najobľúbenejšia krátka kniha.

Nata: Krátka? Hmm, ak má byť krátka, tak If I Stay, ktorá má niečo cez 170 strán, ale ani Kam zmizla Aljaška je celkom krátka-219 strán. 
Timi:   Jednoznačne Kam zmizla Aljaška

Facebook Kniha do ktorej ťa každý tlačil, aby si ju prečítala.
Nata: Ehm, zvyčajne je to tak, že ja na "niekoho" tlačím, aby si nejakú knihu prečítal :D Ale ak sa nemýlim, tak to bola kniha Na vine sú hviezdy, ale nie som si istá či Timi mi ju nanútila alebo som si ju ja pýtala :D Ale asi to druhé!
Timi: Fúú, ani vlastne neviem, ale ak si dobre spomínam tak Naty ma dotlačila prečítať Fifty Shades of Grey. Takže s tým, že ona tlačí ľudí aby si prečítali nejakú knihu je pravda a ja som toho svedkom. :D


Tumblr Kniha, ktorú si čítala pred tým než to bolo cool.
Nata: Húha! No, tak toto tu je poriadne ťažká otázka :D Asi to bude Kam zmizla Aljaška alebo Krásna Katastrofa, ale mám taký pocit, že keď som si kupovala Krásnu Katastrofu, tak vtedy to "šialenstvo" asi vypuklo. 
Timi: Myslím, že to bolo Fifty Shades of Grey


MySpace Kniha čo si nepamätáš či sa ti páčila alebo nie.
Nata: Moje sladké 16. storočie, absolútne si nepamätám ako som sa cítila pri čítaní tejto knihy, teda pamätám si, že som sa nudila a aj nasmiala, takže.... netuším!
Timi: Asi Vykúp moje srdce, prepáč Naty :D

Instagram Kniha čo bola tak nádherná, že si ju musela postnúť na instagram.
Nata:  Je hriech, ak poviem, že nemám Instagram? Áno, je!!!!!!!
Timi: Na instagram pravdupovediac nechodím, takže žiadna moja kniha sa tam nedostala. 

Youtube Kniha ktorú chceš vidieť ako film.
Nata: To je hneď niekoľko kníh! Ale najviac by som chcela vidieť sfilmovanú trilógiu o Mare Dyerovej! Proste aaaaach! To by bola jediná (jedna) z možnosť, zistiť ako sa to celé skončí. Alebo si ju zaobstarať v angliskom jazyku, čo by bolo asi najuspokojivejšie riešenie! 
Timi: Súhlasím s Naty, modlím sa aby tá trilógia bola sfilmovaná. 

Goodreads Kniha, ktorú každému odporúčaš.
Nata: *zlomyselný úškrn* Čo sa stalo Mare Dyerovej? Ja viem! Ale proste uznajte, že tie obálky, anotácie a Noah sú úžasné! 
Timi:  Hmm... tak The Hunger Games by som odporučila naozaj každému. 

Skype Kniha s postavami s ktorými by si sa chcela rozprávať namiesto iba čítania o nich.
Nata: Mara Dyerová! :D Nie, žartujem, aj keď.... je jedna z možností, aj s Noahom, ktorého by som si samozrejme nechala  :D Hmmm, ale stretnúť sa s Magnusom Baneom by už bola aká sranda?! :D Alebo Hagrid z Harryho Pottera! Toho obra úplne, že milujem! 
Timi: Bolo by zaujímavé stretnúť sa s Carsonom Phillipsom. :D  Noah Shaw sa tiež nachádza na mojom zozname postáv, s ktorými by som sa rada stretla, tak dúfam, že mi ho Nata požičia ;)
Stretnutie s Haymitchom by bola naozaj sranda :D Zbožňujem ho :3 A nemôžem zabudnúť na môjho miláčika zo série The Maze Runner, Newta.  

Nata: Och! Haymitch! Ako som mohla zabudnúť? o.O 

*Trochu veľa smajlíkov, ale tak dobrá nálada sa nezaprie :3

3 komentáre:

  1. Už dlhú dobu sa chystám na Maru Dyerovú a myslím, že po tomto príspevku sa do tej trilógie proste pustiť musím! :D Som rada, že môj post s týmto tagom inšpiroval. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maru si musíš prečítať!!!!! :3 Je to neuveriteľná trilógia, len škoda, že posledná časť nebude preložená :/

      Odstrániť
    2. Musím povedať kamarátke nech mi požičia hneď oba diely z knižnice. :3 A hej, je to škoda, že nebude preložená (aj keď mne to nevadí ale predsa len) lebo tým pádom si ju veľa ľudí na Slovensku nebude môcť prečítať...to je dosť podraz zo strany vydavateľstva.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...