Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Mesačná Chvastačka (Október)

by - novembra 11, 2014


Toto meme je od Judit


Október je v plnom prúde a my už zas meškáme, ako inak :D


Nata

Tento mesiac som slávila narodeniny! Jupí! Sedemnásť, vek, ktorému som sa chcela už odmalička vyhnúť, pretože neznášam číslo sedem :D Takže, ak si myslíte, že som dostala veľmi veľa kníh, mýlite sa. jedna vec je pýtať si od rodičov darčeky a tá druhá ich aj dostať. 








Na začiatku mesiaca som si kúpila Krvavý karneval od Melissy De La Cruz. Je to druhá čať úpírej ságy, ešte stále mi chýba prvá časť :D a zvyšné časti.....

Slzu od Lauren Kate som vyhrala na FB Yoli stránke, ktorá vybrala môj komentár za výherný a tramtadadááá poslala mi knihu. Ten pocit, bol úžasný :D A vidíte tú nádhernú obálku?! Len dúfam, že obsah knihy bude tiež zaujímavý.
A tu sú moje "narodeninové darčeky" :D Richelle Mead a jej Sukuba, presnejšie prvé tri časti. Konečne mám tú česť si niečo od Richelle prečítať a ja sa neskutočnem teším, kedy vám podám môj názor na prvú časť tejto série :D  Ináč tie obálky sú naživo oveľa krajšie :DDD


Timi



Tento mesiac mi už konečne prišli tieto 3 knihy, ktoré som si objednala v Septembri :3
The Great Gatsby, túto knihu som si chcela prečítať už pomerne dlho a konečne mám tu možnosť :3

 Ak mám byť úprimná tak som si Grimms' Fairy Tales ani neplánovala kúpiť, no len som to nejak zbadala a povedala som si, že prečo to nekúpiť?
Po:  1. sú to rozprávky bratov Grimmovcov, 

Ak mám byť úprimná tak som si Grimms' Fairy Tales ani neplánovala kúpiť, no len som to nejak zbadala a povedala som si, že prečo to nekúpiť?
Po: 
1. sú to rozprávky bratov Grimmovcov, 
2. páči sa mi tá obálka^^

3. bola nízka cena





Zostaň so mnou som si objednala cca ešte ako mal vyjsť film, aby som si to mohla prečítať skôr ako ten film uvidím, no zrejme mi to nevyšlo :D
Z obálky doslova šaliem :3 

You May Also Like

2 komentárov