Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Najväčší nepriatelia

by - novembra 02, 2014

Dušičky/Halloween máme za nami a ja namiesto toho, aby som sa pripravovala na písomky z ekonomiky, GCR či angličtiny (nehovorím radšej o ruštine), tak píšem tento článok, ktorý ma napadol presne včera predtým než som sa rozčuľovala nad slovenským dabingom Hier o život. Ináč videli ste trailer na Drozdajku? Nie?! Tak to hneď napravte!!!! (Tu!) Tak a teraz už so spokojným svedomím vám môžem predstaviť hlavne mojich nepriateľov, ohľadom čo sa kníh týka.



1. Zloduch menom "Čas"
Nič nestíham. Všetkého je nejako priveľa a ja mám pocit, že sa dusím. Samé písomky a odpovede. A keď si iba pomyslím, že je november, tat radšej nechcem vedieť, čo ma čaká o také dva mesiace. Ešte stále som prepnutá na letný režim-čiže nič nerobenie. A to nie je dobré. Len čo sa odtrhnem od učebníc, tak zaľahnem do postele a rovno môžem ísť spať. Pretože čas mi nehrá do kariet a na knihy mi zostáva akurát, tak víkend

 Riešenie: 
a) Keby deň mal namiesto 24 hodín 30 hodín.
Je to nereálne riešenie, lenže bolo by to úplne luxusné, keby som sa nemusela ponáhľať, stihla by som sa pekne pripraviť do školy a nakoniec by som zaľahla s knihou. Neznie to luxusne?

Alebo ešte nereálnejšie riešenie

b) Schopnosť zastaviť čas!
To by som asi chcela až priveľa :D No.....

2. Knihy, ktoré lákajú svojím pekným zjavom

image
Poznáte to. Anotácia znie super, obálka je taká dychberúca, že každým jedným pohľadom sa vám srdce zastavuje a dych viazne. Vysolíte za ňu obrovské peniaze a potom to príde.... Príbeh je absolútne o ničom. Nebaví vás a vy strácate vaše drahocenné nervy a peniaze sú fuč.
V takýchto prípadoch si prajem mať takú schopnosť, ktorá by mi napovedala, či tá kniha naozaj stojí za to alebo nie. Že Erebos? Alebo radšej Lokaj?

Riešenie:
Prečítať si pár recenzií od iných blogerov na danú knihu. Problém je v tom, že zvyčajne má každý iný názor, takže to mám tak na dve veci...

3. Čierna diera v peňaženke
Tak toto je u mňa až veľmi časté. :D Bohužiaľ......
Aj keď som na internáte a dostávam peniaze na celý mesiac (40€) musím si to pekne zadeliť aby som nejako vyžila. Do toho musím zarátať aj nečakané výdavky a samozrejme akcie v kníhkupectvách, kde sa za týždeň zastavím aj trikrát a takmer nikdy si nič nekúpim. A to, keď si chcem ešte odložiť peniaze bokom......

Riešenie:
Brigáda.
Problém: 
Na to aby som spýtala, niekde na brigádu mi chýba nielen odvaha, ale aj sebavedomie, ktoré mám niekde pod bodom mrazu..... A na to riešenie nemám :D







                                               A aký sú vaši "nepriatelia"?

You May Also Like

3 komentárov

  1. Ahojte! :)
    Za 1. - úplne súhlasím s článkom! Hlavne s prvým nepriateľom! :)
    za 2.- dnes som narazila na váš blog a veeeľmi sa mi páči :)
    za 3.- úplne najviac zbožňujem váš dizajn!♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! :) Sme nemsierne radi, že sa ti náš blog páči :3 a ďakujeme ♥

      Odstrániť