Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Ship it or R.I.P. it! (Tag)

by - júla 09, 2015

Byť pracujúcim človekom je hrozné, byť ako pracujúci násť-ročný brigádnik, ktorý je navyše knihomoľ je ešte horšie. Vyspávanie do obeda a raňajkovanie vtedy, keď ostatní obedujú je dávnou minulosťou. Ťahať 10 hodín v kuchyni, áno, v tom teple a smrade, je moja nová prítomnosť. Unavená sa tam dovalím a umývam ten hnusný špinavý riad a varím jedlo, z ktorého som už prejedená, lenže nedajte si hranolčeky zdarma s chutným grilovaným kuracím mäsom a vynikajúcim dresignom, keď je to zadarmo.
Takže je celkom možné, že som pribrala pár kíl navyše...
Nebodaj tie ostatné pochúťky napr. kokosovo-čokoládová zmrzlina, do ktorej som sa zaľúbila Valika my v kuchyni (hlavne ja a Simon) ťa milujeme za to, keď nám donesieš nádoby so zvyšnou zmrzlinou....teda až na tú pistáciovú, nečudo, že tej je vždy najviac grrr!

Ale k veci! Tým, že nemám čas alebo skôr som vždy unavená a nič sa mi nechce vám sem aspoň dám tento Tag, ktorý som robila ešte pred tým než som začala brigádovať a poviem vám bola to sranda :D Och a tento Tag som našla.... u booktuberky....asi Xtine-čo má veľmi čudné meno na youtube polandbananabooks asi.....nikdy si to neviem zapamätať :D

Na papieriky si napíšete mená postáv z kníh a dáte ich do nejakej nádobky, s ktorou poriadne zatrasiete a potom si vytiahnete dva papieriky a takto opakujete, až kým sa papieriky neminú... Potom podľa vlastného rozhodnutia sa rozhodnete, že či by ste ich shipovali alebo najradšej zabili.... Ľahké, nie? (Ja viem! Vo vysvetľovaní mi konkurenciu nenájdete!)  :D Len si dajte pozor, aby ste mali párny počet papierikov, nieže niekto zostane na ocot :D A počet je ľubovoľný :D



Noah Shaw (Mara Dyerová) –Cinder (Mesačné Kroniky)
No, ak i naďalej budem takto vyberať tie papieriky, tak sa dosť nasmejem :D Hoci dosť ťažko si predstavujem Noaha s niekým iným než s Marou alebo so mnou, s Cinder by bol dosť netypický pár. Ale tak s Cinder po boku, čo poriadne ani človek nie je, ona by s každým bola čudný pár...dosť zaujímavo to znie :D Takže..... Ja neviem :D
.
.
.
Ship it????

Magnus Bane (TMI) –Paige (Zber kostí)
Och! Áno, prosím! Sorry Alec! Len si to predstavte Magnus a jeho trblietky a Paige plus jej vpády do snov! Boli by nebezpečná dvojica! Och! Bože!

Ship it!

Princ Kai (Mesačné kroniky) –Eureka (Atlantída)
Princ Kai, je mi nesmierne ľúto, že vás život musíte spečatiť s Eurekou. R.I.P IT! Radšej ich zhodím z mostu než Princ Kai mal zažívať denno-denné utrpenie s Eurekou, ktorá by jedinou svoju slzou vedela zaplaviť celý svet.

R.I.P. it!

Branden Carmichael (Dublin Street) -Harry Potter (Harry Potter)
Loooool :D Toto nedokáže vystihnúť nič viac! :D
Nie!

R.I.P it!

Nastya (Moře klidu) –Loki (Dedička)
Toto je už iná káva! Nastya a Loki! Áno, áno, áno! A ich ship-name by bolo Noki alebo Laki ;D Viem si predstaviť ich nočné rozhovory :3

Ship it!

Isabelle Lightwood (TMI) - Deamon Black (Lux)
Smrteľná dvojica, ktorá by ma svojou krásou ohúrila a potom by ma bez milosti zabila! Teňolovkyňa + mimozemšťan= smrť! A pri predstave, že umierajúc by som videla Deamonove zelené oči, čo sú ako jarná tráva...Ach! Bože! Ani by mi nevadilo, žeby som zomierala....
P.S. už počujem ako Deamon hovorí: „Lámeš srdcia Nataša Isabelle.“ 

Ship it!

Karou (Dcéra dymu a kostí) - Georgina Kincaidová (Sukuba)
Nooooo, tak toto je asi najzaujímavejšia dvojica :D Ony by boli spolu mega čudné, ale na druhej strane...
Ale nedokážem si ich predstaviť! Nie, jednoducho, nech jedna miluje anjela a tá druhá nech miluje smrteľného spisovateľa. Ale keby boli spolu v jednej knihe ako nejaké tajné agentky... :D

R.I.P. it!

Voldemort (Harry Potter) –Levana (Mesačné kroniky)
Ship it! Ship it! SHIP IT!
Táto dvojica je najepickejšia zo všetkých dvojíc na svete! Predstavte si to zlo, čo by spolu napáchali, aj keď asi ani jeden z nich by sa nechcel deliť s tým druhým o moc, ale to je detail, takže by sa obidvaja navzájom zabili, ale to je len ďalší detail. :D A predstavte si Voldemortčatá a malé Levančatá! Normálne, že nová rasa! :D

America (Selekcia) -Zachariáš-Mĺklivý brat (TMI)
Tak toto v žiadnom prípade :D Chudák Zachariáš :D To by som mu neurobila!!!! Ale na druhej strane by vedel Americu zlikvidovať.....

R.I.P. it!

Katy Swartz (Lux) -Will Herondale (TID)
Ďalšia z dvojíc, ktoré by som určite zbožňovala :3 Tie hlášky, čo by vznikali! A tie situácie! :3
Ale viac by sa mi pozdávalo Will a Deamon Black-to by boli hlášky a konverzácie na inej úrovni! :D

Ship it!

Abigail „Abby“ alias Holubička –Travis Maddox (Krásna katastrofa)
:DDDDD Tak toto musí byť osud! Títo dvaja sú si asi súdení, pretože raz som si len tak ťahala papieriky a vytiahla som ich ako posledných a teraz zas! Je vám známe, že ja túto dvojicu nemusím, takže....R.I.P. it! A mala  by som po mučení :D Žiadna nerozhodná Abby a žiaden posadnutý Travis a môj svet by bol hneď krajší :D

R.I.P. it!

Tak ja s vami lúčim a idem sa psychicky pripraviť na zajtrajší deň v kuchyni a možno, keď sa mi pošťastí, tak nebude veľa ľudí, takže nech sú búrky!!!! :D A dovtedy vám dám svätý pokoj...Alebo možno ani nie :D


P.S nezabudnite na súťaž TU! 

You May Also Like

6 komentárov

  1. Voldemort a Levana :D :D Moja prvá reakcia tiež - SHIP IT SHIT IT SHIP IT :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež by som to mala urobiť. Levana a Voldemort by boli geniálni, ja som len že jééééééj! Ship it! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pri tom poslednom ešte stále umieram od smiechu. :D To tak dobre vyšlo. :D
    Tento tag tuším neprekoná žiadny iný. Musím si ho tiež urobiť, toto bude sranda. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si mala vidieť môj výraz, pri poslednom páre.... Ja, že je to zlý vtip :D Tento tag jednoducho vyhráva nad ostatnými :D

      Odstrániť