Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Jeden výherca a kopa porazených (Vyhodnotenie!)

by - júla 26, 2015

Presne ako hovorí nadpis máme tu vyhodnotenie!!!! Predtým než vyhlásim výhercu chceme sa vám všetkým poďakovať! (Ja a Dogmatixx :D ) Sme nesmierne radi, že môžeme jedného z vás odmeniť. Bohužiaľ, len jedného. Ale! Nezúfajte! O chvíľu tu bude zas súťaž a prezradím vám len jedno: Blogtour! Jop! Presne, tak, už pár podpísaných vecí doma mám :D A podľa všetkého to vyzerá tak, že nebudem sebecká a podelím sa :D Potom tu bude jeden zimný projekt, ktorý sa mi črtá v hlave a tiež blížia sa Vianoce! Ok, už sa náhlim, ale keď mňa tak baví robiť súťaže! ;)



A chcem sa ospravedlniť, pretože som sa nepoďakovala v komentároch každému zvlášť, ale nechcela som si čítať dopredu odpovede súťažiacich, aby som bola férová a pred pár dňami som si prvýkrát pozrela vaše odpovede, takže ďakujem každému, kto nám gratuloval a kto sa zapojil :)

Ale teraz k výhercovi! Bolo to vážne ťažké!  A ja som nerozhodný človek, takže som požiadala rodičov, brata a Timi, aby vybrali jedno meno. A úprimne doma sme mali celkom peknú debatu, prečo by mala vyhrať tá osoba, takžeeee........ Ale nakoniec Timi vybrala výhercu, takže u nej sa sťažujte :D

......
......
......
Výhercom je:
Everlark
Gratulujeme!
Ak by sa náhodou neozvala do 72 hodín, tak balíček poputuje prvej náhradníčke :)

You May Also Like

0 komentárov