Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Večera s upírom alebo rande s Kasparom?

by - novembra 14, 2015


Autor: Abigail Gibbsová
Názov: Temná hrdinka: Večera s upírom
Originál: Dark Heroine: Dinner with a vampire
Diel: 1/?
Žáner:  fantasy, romance

Vzrušující paranormální román zasazený v Londýně a zalidněný nezapomenutelnými postavami, mezi nimiž se rozvíjí navzdory okolnostem něco jako láska...
Když Violet Leeová cestou z večírku narazí na okouzlujícího a přitom děsivého vampýra Kaspara Varna, začne tak pro ni nebezpečná dobrodružná cesta, jakou si nedokázala představit ani v nejdivočejších snech. Vzájemná přitažlivost mezi Kasparem a Violet se nedá popřít a zdá se, že nedokážou odolat své touze – ale za jakou cenu?
Večeře s vampýrem (Temná hrdinka, #1)
To, že som si prečítala dvojku-Jesenná ruža, skôr ako jednotku, síce jednotku som raz začala čítať ako E-knihu, ale nedočítala som ju, nemení to na mojom názore, že to bola strašná chyba ju prestať čítať, pretože dvojka bola skvelá, ale toto bolo o trochu lepšie.

Upíri, ktorí sa snažia žiť v utajení a byť milí sú síce IN, ale čo ich pravá podstata? Predsa  boli zvyčajne opísaní ako krvilačné zveri, nie? A ja som neskutočne rada, že tu nimi aj boli! Síce nie všetci, ale boli! Miestami.... Páčilo sa mi ako autorka si urobila vlastné pravidlá v ich svete a celé to s hrdinkami je ako bonus. Síce postavy treba brať s rezervou, vlastne celý príbeh treba brať s rezervou, pretože to bola vlastne poviedka na wattpade, ktorá mala veľmi veľký úspech a síce miestami to škrípalo postavy to nejako všetko buď zhoršili alebo zlepšili. Záleží od pohľadu čitateľa.

Violet, ktorá sa možno zdá byť otcovým dievčatkom, ale dokáže vám pekne nepríjemne znepríjemniť život, ak chce, svojou tvrdohlavosťou a názormi. Takisto nemožno ju zaradiť medzi hrdinky, ktoré by ste si hneď zo začiatku zamilovali, pretože jej fňukanie môže niektorých priviesť k šialenstvu. Za to odolať Temnému princovi  Kasparovi je už niečo iné. Irónia, sarkazmus a momenty, pri ktorých som sa škerila... Za to všetko môže Kaspar, ktorý je mimochodom ako každý iný bohatý chlapec s arogantným úsmevom, vysokým sexepílom a sem-tam z neho vyjde aj nejaká vtipná poznámka. Ešte si predstavte pekný vzhľad + že je upír a odpustite si sentimentálne reči typu: „Nemám dušu.“ A podobne a myslím, že budete spokojný. Aj keby som ho niekedy nakopala do zadku za to jeho stupídne správanie! 

Vzťah Kaspara a Violet je typu: Zabil/a by som ťa najradšej,  pretože si neznesiteľný/á. A neznášam ťa! Takže Hate-Love vzťah ako vyšitý a moja dušička jasá jedna radosť. Síce to nie je ideálny vzťah, ale je to ten typ vzťahov, ktoré viete dobre ako sa skončia, ale čakáte na ten prelomový okamih. A verte, že sa načakáte a dlho si ho neužijete a o to viac budete v šoku. Jop, sú tu šokujúce alebo aj nešokujúce zvraty, pretože keď čítate dvojku skôr ako jednotku vždy na to doplatíte. VŽDY!

V tejto knihe je vážne asi všetko: zrada, priateľstvo, využívanie, zabíjanie, láska-ako inak, ale zďaleka nie vyhratý boj.  Akcia a napätie sú v tejto knihe habadej a niekedy si poviete, že WTF? Akože toto autorka nemôže myslieť vážne! Verte mi, ona to vážne naozaj myslí. Čo ma vedie k myšlienke, že netuším koľko dielov toto celé bude mať. Ale všetky časti budú spolu veľmi úzko spätá, z čoho sa trochu teším.... Síce ako som spomínala berte to s rezervou, pretože táto kniha má svoje muchy a je ich celkom dosť, či už postavy-mimochodom vedľajšie postavy, teda niektoré z nich boli tiež veľmi dobre.....spracované, síce bolo tam vidieť, že tam boli hlavne preto, aby dotvárali tú atmosféru a niekedy ich bolo trochu priveľa, ale mali aspoň svoj potenciál, teda niektoré. Alebo dejová línia príbehu, či autorkine nápady, nad ktorými ste krútili očami...

Čítalo sa to ľahko a na druhýkrát aj celkom rýchlo. Kapitoly síce boli raz dlhé, raz krátke vždy to bolo napísané, tak že ste museli čítať ďalej (ak ste do toho boli zažratí) alebo jednoducho tak, že vás to malo navnadiť na nasledujúcu časť-nečudujme sa poviedky sú raz tak písané.... 

Táto kniha má síce svoje chybičky, ale je to celkom pestré čítanie a dá sa na ňom aj zasmiať, niektoré scény boli naozaj vtipné, ale aj neuveriteľné. Určite s tou tou knihou nič nepokazíte, ak si ju prečítate, len ju berte s rezervou a budete dúfam spokojní. 

You May Also Like

0 komentárov