Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Cameron Jace a jeho bujná fantázia

by - januára 03, 2016

Prvý článok na blogu bude trošku netradičný, pretože vás idem navnadiť alebo aspoň pokúsiť sa, aby ste dali šancu jednej sérii. Môžete to považovať za takú netradičnú vykecávačku/recenziu-ak sa to dá tak nazvať, ale pripravte sa na nadšenie :D



S Cameronom Jaceom som sa prvýkrát stretla pri re-tellingu Insanity, ktorý je naozaj kvalitné spracovanie Alici v Krajine zázrakov. Ale ešte pred tým šialeným príbehom o šialenej Alici sa pán Jace preslávil s The Grimm Diares, avšak tento článok bude venovaný The Grimm Diares Prequels, ktoré sú krátke, naozaj krátke príbehy-cca 28 strán a poviem vám, že nič tak návykové som ešte nečítala. Začnete s jedným a neviete prestať! Včera som dočítala tretí príbeh a nejde sa mi s vami nepodeliť už teraz, pretože táto séria má 19 častí, ale mňa tak okúzlila, že musím sa s vami podeliť hneď! Aj keď nemám rada dlhočizné série a 19 nie je malé číslo, avšak ako som už spomínala jeden príbeh má okolo 28 strán a ani sa nenazdáte a už to máte za sebou. A chcete viac! Taktiež tí, čo si nie sú istí angličtinou, tak ju odporúčam, pretože Cameron má taký štýl písania, že hneď sa začítate a navyše slová sa opakujú, takže žiadne synonymá-neznášam ich, keď čítam v cudzom jazyku. Synonymá sú pre mňa peklo. Dá to sa nazvať takým primitívnym slovom a autor to nazve takým, že len nemo pozerám a listujem v slovníku. Tu mi to avšak nehrozilo. Takže pre začiatočníkov doporučujem! 
The Grimm Diares Prequels sú neuveriteľné príbehy, so sympatickými postavami, ktoré majú vlastnosti, ktoré by ste im nikdy nepripisovali. Jednoducho Disney verzie sa môžu strčiť! Cameron Jace prepisuje Grimmovcov jedna radosť a tvorí si vlastný príbeh založený na kvalite starých rozprávok. A ja tlieskam, klaniam sa, uctievam ho! 
V celých The Grimm Diares Prequels je uvedený jeden systém a stávim sa, že budete z toho riadne mimo. Ja osobne som žasla. Navyše, čo ak by klasické rozprávky boli presne také, aké si ich autor vymyslel? Určite by to nebolo vhodné pre deti a o to lepšie to je! 


Snow White Blood Red (The Grimm Diaries Prequels, #1)
Snow White Blood Red
Tí čo ma majú pridanú na GR, tak už vedia, že ja Snehulienku veľmi neobľubujem. Pohrdam každou jednou verziu a vážne ju nemusím. Už od detstva mám voči nej menšiu averziu. Nuž našla som verziu, ktorá sa mi páči a nemám problém si ju prečítať ešte raz! 


Čo vás čaká?
-Strašidelné dieťa
-Sympatická "Zlá" kráľovná
-"Fiktívny svet", ktorý je prepojený s naším svetom
-Zaujímavosti a otázky nad ktorými sa budete dlho zamýšľať

Po dočítaní som chcela viac, dokonca som si pomyslela, žeby som si prečítala celý príbeh z pohľadu Zlej Kráľovnej, nuž musela som sa uspokojiť s Popoluškou....

Ashes to Ashes and Cinder to Cinder  (The Grimm Diaries Prequels, #2)
Ashes to Ashes and Cinder to Cinder
Popoluška tiež nie je môj veľký favorit, čo sa týka rozprávok, ale táto časť je moja obľúbená. Je vtipná, oveľa akčnejšia než predchádzajúci diel a koniec ma zdevastoval. 

Čo vás čaká?
-Alica-áno tá Alica z Krajiny zázrakov a Loki-nie, Loki z Avengers :D Hoci ťažko ho sa tam nepredstavuje, zachraňujú Popolušku...ehm nie tak doslova ju, ale no :D 
-"honba na čarodejnice" 
- vtipné konverzácie, pretože Loki to proste vie!
-akcia
- a ďalšie nenaplnené OTP

Po konci, ktorý sa mi nepáčil, pretože sa to skončilo, tak ako sa to skončilo-nič nemení na tom, že to milujem, som sa vrhla na Šípovú Ruženku a bola som zaskočená, že aké postavy sa tam objavujú. 


Beauty Never Dies (The Grimm Diaries Prequels, #3)
Beauty Never Dies 
Šípová Ruženka-oukej nie! Tiež nie som jej nadšený fanúšik a Petra Pana neznášam! Teraz si nemyslite, že nemám rada rozprávky-zbožňujem ich, ale mám rada tie silné hrdinky napr. Mulan zbožňujem! :D Ale waaaa! Toto tu by som si pozrela hocikedy!

Čo vás čaká?
-Peter Pan sa rozhodol, že za pomoci Draculu a Zvonára od Matky Božej prebudí Šípovú Ruženku, ktorá ani nie je to, čo si v skutočnosti myslíte, že je
-Rodinné vzťahy, ktorým ani Dracula nechcel uveriť a vy len tiež budete že: Lol alebo WTF
-Objaví sa tu aj "Zlá" kráľovná
-spomenie sa Harry Potter-Dracula si ho pochvaľoval 
-WTF koniec
-Spojitosť s predošlými dielmi, s minulosťou a zároveň i s prítomnosťou
-Nové informácie
A presne v tom tom diely sa to už nejako formuje. A začínajú sa tam spomínať už aj iné postavy, takže ja si držím imaginárny klobúk! Pretože to bude jazda, teda ak autor nesklame. 

Jednoducho Cameron Jace vám ponúkne otrávené jablko, na ktorom sa stanete závislí. A ja ho určite odporúčam, pretože,ten chlap je buď génius alebo šialenec. Je schopný vytvoriť neuveriteľné skupinky postáv z XY príbehov, ktoré spolu niekedy nemajú spoločného ani spisovateľa-dôkazom toho je Beauty Never Dies, nie to ešte príbeh či storočie. Je schopný z hl. hrdiniek obyčajných rozprávok urobiť monštrá a sakra! Ja som mu to zhltla aj s navijakom! Nebudem klamať, Insanity si ma vážne získala, ale toto tu je úplne iný druh príbehov s absolútne geniálnym nápadom, s ktorým autor naozaj skvelo manipuluje a dokáže vás s 28 stranami totálne ohromiť a zdevastovať vám život! 

Takže prečo začať čítať knihy Camerona Jacea?
-má skvelé nápady
-zaujímavé spracovanie
-sympatické postavy
-angličtinu, ktorý zvládne aj začiatočník
-vtipné konverzácie postáv alebo ich zmýšľanie
-spojitosť toho sveta s tým naším

Nasledujúce diely, na ktoré sa istotou chystám
Ladle Rat Rotten Hut
Marry Marry Quite Contrary
Blood Apples

Uvidíme, že či po týchto troch ďalších dieloch to nezačne upadať...


You May Also Like

8 komentárov

  1. O knize s Alicí jsem už slyšela ale netušila jsem o co jde. Jen, že je to v aj. No, pokud to má jen 28 stran, tak je to fakt paráda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A navyše k tomu sa za tých 28 strán sa stane toľko koľko sa nestane ani 300 stranových knihách :D

      Odstrániť
  2. Krásny článok! O bujnej fantázií Camerona počujem len samé dobré ohlasy! :D Ale tak na tvoje odporúčanie som sa pustil do Snow white blood red a je to fakt super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :3 Tak teraz si ma mega potešil, že to čítaš a ešte sa ti to aj páči :3 Ten chlap to proste vie! :D

      Odstrániť
  3. Skvělý článek! :) Chtěla jsem se zeptat, kde jsi knihy koupila, protože na Book Depository je evidentně nemaj :\ děkuju moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 Ja ich mám ako e-book, ale ak sa nemýlim, tak na amazon(e) ich tiež vieš v pohode kúpiť ;)

      Odstrániť
    2. Ďakujem :3 Ja ich mám ako e-book, ale ak sa nemýlim, tak na amazon(e) ich tiež vieš v pohode kúpiť ;)

      Odstrániť