Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Never never: Part three a toto malo byť veľké finále!!!!

by - januára 24, 2016


Autor: Colleen Hoove, Tarryn Fisher
Názov: Never, never: Part three
Diel: 1/3
Žáner: NA

New York Times bestselling authors Colleen Hoover and Tarryn Fisher are back with the much-anticipated final installment in the Never Never novella series.
Together, Silas Nash and Charlize Wynwood must look deeper into the past to find out who they were and who they want to be. With time ticking down, the couple are in a race to find the answers they need before they lose everything. Can they regain what they once had? And will it restore who they once were?

Po prvých dvoch častiach tejto kratučkej trilógie pár z nás netrpezlivo očakávalo veľké a aspoň trochu šokujúce rozuzlenie. Mesiace čakania  sa konečne skončilo a keď som videla prvé hodnotenia na GR od Mati a potom nasledoval názor aj Maggie, ktoré neboli až také nadšené ako pri prvých dieloch, tak som sa pomaly začala báť, že či sa vôbec do toho pustiť. Ale zvedavosť je hrozná mrcha, takže ešte včera som sa do toho pustila A úprimne? Som trošku sklamaná.

Never Never: Part Three (Never Never, #3)Kým pri prvých dvoch častiach som doslova žrala autorkám každé jedno slovo a situácie a premýšľala som nad  tým, čo za tým celým asi je, tak pri tejto časti som si uvedomila-cca medzi stranami 20-30, že môžem zabudnúť na nejaké to šialenstvo, naháňačku, laboratórium, injekcie a rôzne pilulky. Hej, myslela som, si že to bude šialené až do poslednej strany. Nakoniec táto časť sa niesla v oveľa pokojnejšom duchu.

Silas a Charlie. Dvojica, pri ktorej som si nebola vôbec istá. Keď neboli spolu boli stratení, keď boli spolu bolo to ako keby sa dve polovice našli, ale predsa tam niečo chýbalo. Silasa som si už obľúbila hneď pri prvej časti, ale pri Charlie to bolo trošku iné. Tá si moju náklonnosť získavala postupne. Nakoniec v tejto časti si ma získala úplne. Oni ako dvojica boli vážne spolu zlatí a dokonca som im to aj priala, ale niekedy som o nich aj pochybovala. Neviem či to bol zámer autoriek, aby čitateľov presvedčili a neistote ich vzťahu, alebo to pôsobilo len na mňa, ale v každom prípade to beriem ako plus, pretože aspoň niečo ma držalo ako na ihlách, keď už som tam nemala to vzrúšo. A navyše stále ma mrzí, že neviem akí boli tí dvaja predtým všetkým!!!

Zo začiatku som bola trochu v rozpakoch. Predošlé dve knihy som si až tak do detailov nepamätala. Našťastie moja pamäť nestagnovala a spomenula si. Pri čítaní tejto série je ako keby ste vždy začali od začiatku. Postavy si nič nepamätajú len vy viete čo sa deje. Namiesto flashbackov sú tu listy, ktorým som aj tento raz prepadla, pretože oni sú vždy tak pekne napísané, až si mi slzy hrnú do očí-to bolo v prípade druhej časti. Pri tejto som až taká citlivka nebola, ale tie listy sa mi páčili. Skôr mi bolo do plaču z toho epilógu, ktorí sa podľa mňa v pohode mohol vynechať, alebo to poňať trochu inak. JEDNODUCHO NEVIEM! Na jednej strane fajn na druhej strane som z toho zmätená....

Na to ako je to celkovo krátky príbeh sa mi to čítalo nielen neskutočne rýchlo, ale mala som rátať aj s tým, že to nebude mať veľké a komplikované rozuzlenie. Takže mnohým to možno bude vyhovovať. Bohužiaľ, na to ako pre mňa prvé dva diely nastavili latku vysoko som čakala niečo veľké, komplikované a trochu šialené. Ako som spomínala bolo to také pokojné, miestami romantické a malo to aj logické vysvetlenie, ktoré moju predstavivosť veľmi neuspokojilo, ale tak fajn. Alej aj tak to považujem za veľmi dobrú voľbu prečítať si to. Určite to patrí medzi tie lepšie príbehy, ale táto časť bola taká priemerná a mňa to mrzí. Mala som rátať s tým, že ak prvé dve časti boli topkové, tak tretia stále môže utrpieť nejaké tie škody.




You May Also Like

3 komentárov

  1. Ono ja neviem...Presne, mám z toho také zmätené pocity, že až. Lebo, lebo. Prvé dve knihy boli mega. Stále som nevedela čo sa deje, Nevyznala som sa v tom. Táto, posledná...čakala som niečo ešte oveľa viac nadupanejšie než to čo som nakoniec dostala...A tam je asi ten problém...Očakávania...Leob tie osm mala neskutočne veľké a ten výsledok...Ja neviem, celé to bolo také moc...odfláknuté?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nie som z toho nadšená, ale tak čo už :D Nič nenarobíme...Jednoducho nemali sme toľko očakávať a boli by sme spokojné, ale odfláknuté to bolo...

      Odstrániť
    2. Ale tak dobre to mali rozbehnuté :D joj, škoda toho :D fakt škoda :D

      Odstrániť