Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Marec v skratke

by - apríla 11, 2018

Žeby tento rok bol bez čítacej krízy? Nejako sa mi to nezdá, aj keď som rada, že tento rok nemusím bojovať s tým to problémom. Neviem, čím to je, ale nenahnevala by som sa, keby zostanem v tom tom tempe. Nieže všetko stíham - aspoň mám ten pocit, ale taktiež mám čas aj na iné veci a nemusím sa náhliť s knihami na recenziu a mojimi nedočítanými knihami, ktorých je konečne o niečo menej. Síce stále je ich kopa, ale už nemám zo seba blbý pocit. To isté sa týka aj e-bookov, ktorých je pekný počet už zaradených medzi prečítanými.


Tento mesiac sa mi podarilo prečítať 10 kníh, yay. Z toho to boli len dva e-booky, 4 knihy na recenziu, a ostatné boli moje staré a nové prírastky. Konečne som sa aj vymanila z vplyvu priemerných kníh a narazila na jeden klenot a na pár naozaj zaujímavých kníh, ktoré sa radia za vrchol tohto roka, keďže január a február bol v znamení priemerných kníh. Verím, že už budem mať šťastie len na vydarené knihy, ktoré ma budú naozaj fenomenálne, alebo stačí, ak pre mňa budú fenomenálne.


Súvisiaci obrázok
Zdroj: Tumblr


Na lovu (Meagan Spooner)
Lovkyňa čarodjeníc (Virginia Boecker)
Americkí bohovia (Neil Gaiman)
Vidořád (Samantha Shannon)
Modré hlubiny (Jennifer Donnely)
Zápisník jednej lásky (Nicholas Sparks) 
Mixed Up ( Emma Hart, Aj)
Chvíli před koncem (Lauren Oliver)
Príbehy na dobrú noc pre rebelky (Elena Favilli, Francesca Cavallo)
Pád andělů (Susan Ee)


Na lovu
od Meagan Spooner bola pre mňa najočakávanejšia kniha tento mesiac. V mojom prípade retellingov na Krásku a Zviera nie je nikdy dosť, čo znamená, že ako náhle vyjde nejaké prerozprávanie, tak sa na to vrhám. Knihu som zaradila medzi nadpriemer s mojím hodnotením 3,5*.

Za tento mesiac sa Lovkyňa čarodejníc radí medzi tie slabšie knihy, čo ma dosť mrzí, pretože som tomu dávala dosť veľkú nádej. Keby mám menej rokov, tak kniha sa mi páči možno o niečo viac, takto som knihu hodnotila na slabé 3*:

Počas tohto mesiaca som sa dokopala aj k svojmu vianočnému darčeku Americkí bohovia od Gaimana. Poviem vám len toľko, že toto bola moja prvá kniha od autora, ale rozhodne nie posledná. Hodnotila som ju na 4*.

Hneď ako sa len dalo som sa vrhla na Vidořád, čo je pokračovanie knihy Zber kostí. A panebože to bolo tak dokonalé! Neprekvapí nikoho, že som tomu dala plný počet hviezdičiek. A ak ste ešte s tou tou sériou nezačali, tak na čo čakáte?!

Pokračovala som s knihou Modré hlubiny, ktorá bola taká príjemná oddychovka. Síce dosť vecí ma tam vytáčalo, ale predsa tejto sérii dám ešte šancu, pretože koniec bol asi z celej knihy ten najlepší. Knihu som hodnotila slabými troma hviezdičkam. Navyše toto je jediná séria o morských pannách, ktorú som čítala, takže možno aj preto tomu dávam ešte jednu šancu.

Potom nastal menší problém, že som nemala pri ruke žiadnu knihu a bola nedeľa večer a mňa začala chytať depka, že nemám čo čítať nasledujúce tri dni, kým sa dostanem domov. Na intráku som nemala náhradnú knihu, čo bol pre mňa v tej chvíli problém, tak som začala prehrabovať čítačku, ktorú mám stiahnutú v telefóne, pretože moja originálna čítačka Carlos bol doma. (Klasika) Voľba padla na Sparksa a jeho Zápisník jednej lásky. Videla som film a plakala som. Pri knihe som sa rozrevala na strane cca 50, takže ráno som sa zobudila s bolesťou hlavy a napuchnutými očami, keďže som preplakala potom ešte ďalšiu polhodinu ako som to dočítala. Krásna jednohubka, ktorú som hodnotila na 4*.  A bola to moja prvá kniha od neho, ale neviem, či sa budem púšťať do jeho ďalšej tvorby.

Na druhý deň nastal podobný problém. Tak som sa pustila do jedinej anglickej knihy tento mesiac Mixed Up od Emmy Hart. Po tom ako ma autorka sklamala s jej najnovšou knihou The upside to being single som mala obavy. Ale jej staršie dielo Mixed Up ma nesklamalo. Bola to presne tá autorka, na ktorú som si zvykla pri jej sérii The Game. Bolo to vtipné, sexi hate-love vzťah a tak. Veď to poznáte. A mne sa to páčilo na 3,5*.

Ako náhle som sa dostala o deň skôr domov som sa pustila do Lauren Oliver a jej knihy Chvíli před koncem. Neohúrilo ma to až tak, ale bolo to fajn. Odporúčam film, ten sa mi páčil viac. Knihu som hodnotila na 3,5*.

A potom to prišlo. Príbehy na dobrú noc pre rebelky od dvojice Elena Favilli a Francesca Cavallo. Táto kniha je ten spomínaný klenot na začiatku. Toto bolo naozaj roztomilé, krásne podané a dozviete sa z nej toľko, aby vás ešte viac navnadila na to, aby ste si vyhľadali o určitých osobách viac informácií. Táto kniha je skvelým dôkazom toho, že sa dá deti vzdelávať aj bez toho, aby o tom vedeli. Navyše vás tá kniha môže inšpirovať alebo vám dodá trochu sebavedomia. Rozhodne by takýchto kníh malo byť viac.

A poslednou knihou za tento mesiac je Pád andělů od Susan Ee, na ktorú som sa chystala tak neuveriteľne dlho. A ja som naozaj taká šťastná, že som sa k nej dostala, pretože mňa to tak bavilo! Trochu netypický hate-love vzťah a mohlo to byť trošku dlhšie, ale rozhodne asi jediná séria s anjelmi, ktorú plánujem aj dočítať. Ešteže mám dvojku doma. Knihu som hodnotila na 4,5*.


Recenzie:
Na lovu
Lovkyňa čarodejníc
Americkí bohovia
Vidořád
Chvíli před koncem
Príbehy na dobrú noc pre rebelky


Recenzné výtlačky mi poskytli: albatrosmedia megaknihy

You May Also Like

4 komentárov

  1. Desať kníh? Komu dobre, ja som toľko neprečítala za tri mesiace a to si vravím knihomoľ. Smutné :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výhoda študenta, keď má veľaaaaa voľného času XD Ale ako to vidím do budúcna, tak toto bolo prvý a poslednýkrát, čo som mala také číslo XD

      Odstrániť
  2. Nádherné číslo prečítaných kníh, kiežby sa takto darilo aj mne!
    Americkí bohovia vyzerajú skvelo, už dlho po nich pokukujem v kníhkupectve.
    A Príbehy na dobrú noc pre rebelky - asi najkrajšia kniha, ktorá zatiaľ za tento rok vyšla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3
      Určite Amerických bohov si prečítaj kniha má síce čudnú atmosféru, ale je to naozaj dobré! :3
      Príbehy na dobrú noc pre rebelky je srdcovka :3

      Odstrániť