Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Série, ktoré by som....

by - apríla 09, 2018

Mám tu pre vás nový článok! A nie je to recenzia. Prekvapivo. Keďže mám pár nápadov na články, tak by bolo fajn keby ich aj pomaly spisujem, pretože bežne sa mi stane, že na ne zabudnem. V tom horšom prípade niekto ma predbehne a uverejní to skôr ako ja. Potom mám len kyslý výraz na tvári, že prečo som to neuverejnila skôr. Moja chyba, ako inak XD A verím, že niekto už podobný článok písal.

V poslednej dobe často prechádzam goodreads. A stále dookola pridávam a vyhadzujem knihy z to-read listu. Sú série, v ktorých chcem pokračovať, ale neviem sa k nim dokopať alebo sa neviem rozhodnúť, že či v nich mám alebo nemám pokračovať. A tak som sa rozhodla, že vám pár dnes predstavím

Takže vám prinášam môj zoznam nedokončených sérií, ktoré snáď raz dočítam.
(Obrázky som čerpala z pinterestu, kde mi vyhodilo aj neskutočne veľa nádherných fan artov, ktoré ma úplne odrovnali.)





Medzi úplne prvé série, ktoré viem, že chcem dočítať patria Mesačné kroniky od Marissy Meyer. Prvé dve časti  (Cinder a Scarlet) boli fantastické, tak snáď sa dopracujem aj k pokračovaniu. Ak ste ešte túto sériu nezačali čítať, tak rozhodne by ste mali začať. Ani neviete o čo prichádzate! (Aspoň teda v tých prvých dvoch dieloch.)



Druhá v poradí je veľmi obľúbená nemecká autorka Kerstin Gier, ktorá má na svedomí trilógiu o cestovaní v čase s názvom Drahokamy. Bohužiaľ, som sa dopracovala len k prvej časti, hoci viem, že sa mi to strašne páčilo, z nejakého dôvodu vždy uprednostním iné knihy ku kúpe než pokračovanie. A pritom som naozaj zvedavá ako sa to celé vyvinie.


Pri tejto autorke ešte ostaneme. Ďalšia jej trilógia Silber sa zaoberá so snami. Z čoho už len námet robí trilógiu originálnou. Lenže ako inak čítala som len prvú časť: Prvá strieborná kniha snov, ktorú som mala požičanú od kamarátky a strašne sa mi páčila. Ale odvtedy len rozmýšľam nad kúpou tejto série, ale ako si zas a znova dám prednosť iným knihám. Ale snáď čoskoro...


gisabarrow:  “Red Queen Crowns  ”

Ďalšou v poradí je séria, kde som zas čítala len prvú časť, ale druhú mám doma vyše roka, ale neviem či vôbec chcem v nej pokračovať. Už len z toho dôvodu, že som na ňu čítala viac zlých recenzií ako tých dobrých. Reč je o Červenej kráľovnej. Prvá časť sa mi páčila, nevravím, že to bol skvost, ale páčilo sa mi to. Dosť sa bojím pokračovania, keďže ja rada čítam negatívne recenzie - niekedy aj so spoilermi, už len z toho dôvodu, že nemám potom ohľadom kníh prehnané očakávania a tým menšie je sklamanie. Len tu sa mi to akosi vypomstilo a naozaj neviem, či to chcem čítať ďalej. Ale bolo by fajn spraviť si o tom vlastný názor.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt an ember in the ashes

Bohužiaľ, Jiskra v popelu tiež patrí medzi série, pre ktorých ani neviem, či chcem pokračovať. Keďže ja som bola po celý čas v tom, že to bude maximálne trilógia a ono to bude mať vlastne štyri knihy.... Nemám rada, keď sa série zbytočne predlžujú a obávam sa, že toto je ten príklad. Nech už je táto séria akákoľvek skvelá, tak neviem, či vôbec sa pustím do dvojky. Uvidím časom. 


Máte aj vy nejaké série, ku ktorým sa neviete dopracovať? Alebo pri ktorých si nie ste istý, že či chcete vôbec to pokračovanie čítať? 






You May Also Like

9 komentárov

  1. Kerstin Gier - no Drahokamy jednoznačne super, aj keď by som povedala, že pre čitateľov do maximálne 18. :) Ale paráda, keďže som ju čítala v tom veku približne. Prvá strieborná mám za sebou rovnako len prvý diel, no tam práve neviem, či chcem pokračovať, asi skôr nie :/ :) A Červená kráľovná <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri knihách od Gier viem, že som už vekovú hranicu dávno prekročila, ale tak ako oddychovka dúfam, že svoj účel splnia :)

      Odstrániť
    2. To áno, už ich beriem iba ako oddychovky, na to sú super :)

      Odstrániť
  2. Z tvého seznamu se chystám na první díl Měsíčních kronik, chodila jsem kolem nich dlouho až jsem si je nakonec minulý týden opatřila, nevím, kdy se k nim dostanu, ale je to jedna z těch knih, která je na vrcholku seznamu, co musím akutně přečíst, takže si myslím, že ještě v dubnu by to mohlo být. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mesačné kroniky sú super, určite nebudeš ľutovať. A zatiaľ, čo som čítala prvé dve časti boli naozaj skvelé a autorka to má naozaj zaujímavo vymyslené a spracované. Určite nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  3. Noo tak ja si teraz chcem prečítať sériu Magistérium a Vraniu šestku :) Ale inak ani nemám nejakú... Ale súhlasím, že neznášam, keď sa série predlžujú, keď už toho je proste priveľa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Magistérium som nečítala, ale podľa recenzií, ktoré som zatiaľ čítala, tak to vyzerá na zaujímavú sériu. Vrania šestka je BOMBA! Dúfam, že sa ti bude páčiť. :)

      Odstrániť
  4. Prvá strieborná kniha snov ma celkom sklamala, asi som čakala niečo iní, takže v tejto sérii pokračovať neplánujem. Inak sa ale takmer úplpne zhodneme, Mesačné korniky chcem čítať určite (mám za sebou prvé dve) a čo sa týka Červenej kráľovnej, dvojka a trojka ma sklamali, tak uvidím, či pôjdem na štvorku :D Rada by som ale pokračovala v čítaní Magistéria, plánujem pokračovanie Vranej šetky (našťastie je to iba dilógia :D ) ale som zvedavá aj na druhú časť Diamantového dvora či Pána tieňov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zvedavá na pokračovanie Prvej striebornej knihy snov, ale ako som spomínala nie a nie sa k tomu dostať. Pri Červenej kráľovnej mám obavy, fakt sa toho pokračovania obávam, takže, ktovie kedy sa k tomu dostanem. A dúfam, že k Mesačným kroníkám sa, čo najrýchlejšie niekedy v priebehu tohto roka dostanem. Vrania šestka ja BOMBA! A naozaj sa oplatí v tom pokračovať. :)

      Odstrániť