Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Apríl a máj v skratke

by - júna 06, 2018

Po takej menšej pauze som späť. Keďže predošlé dva mesiace pre mňa ako študenta neboli práve najjednoduchšie, keďže sa mi blížila obávaná maturita a ja som konečne mala ukončiť päť-ročné štúdium na Hotelovej akadémii. Samozrejme, som sa obávala, že či ma zoberú na vysokú školu atď.... Ale úspešne hlásim, že som zmaturovala na výborné, na VŠ ma zobrali a že mám konečne čas na čítanie kníh.  Keďže apríl bol pre mňa náročný, prišla som o prvú polovicu nervov a v máji, keď nastalo moje osobné peklo som prišla o tú druhú polovicu a na knihy mi akosi nezostalo toľko času koľko som chcela. Alebo presnejšie, ak som sa dopracovala ku nejakej knihe, tak to boli zväčša odpočinkové knihy.

Súvisiaci obrázok


V apríli som prečítala tri knihy, čo nie je žiadna sláva...

Krutá Krása (Rosamund Hodge)
Siege and Storm (Leigh Bardugo)
Spútaní časom (Martin Repa)

Krutá krása sa zaraďuje medzi moje obľúbené retellingy na tému Kráska a zviera. Zároveň to bola jedna z mojich prvých anglických kníh, ktorú som čítala približne tri roky dozadu. A aj na druhýkrát sa mi páčila rovnako. Zbožňujem ten príbeh, tie postavy a dialógy. Pre mňa jedna zo srdcoviek do konca života. 4,5*

Siege and Storm od Bardugo ma neprekvapil a ani nešokoval. Nie som práve najväčší fanúšik tejto jej série a naozaj je to boj, keď ju čítam, ale stále čakám, že či náhodou ma to nezačne baviť. 3*

Spútaní časom je kniha od slovenského autora, ktorá ma prekvapila a zároveň mi dokázala, že aj naša slovenská súčasná literatúra za niečo stojí. Kniha ma prekvapila a ja ju odporúčam všade kam chodím. Ak ste ju nečítali, tak toto chcete čítať, pretože je to neuveriteľný knižný zážitok a ja som strašne rada, že autor mi ponúkol jeho knihu na recenziu. Je to nielen krásne graficky spracované, ale ten nápad je geniálny. A myslím si, že nároční čitatelia to budú vedieť oceniť ešte viac ako ja. (Aj keď Spútaní časom zaraďujem medzi skvosty v mojej knižnici.) 4,5*

V máji, aj keď som mala spomínanú maturitu podarilo sa mi prečítať sedem kníh. Ale berte to s rezervou, keďže zväčša sú to knihy, ktoré zhltnete na jedno posedenie, veľmi vás neobohatia a netreba pri nich premýšľať.

Temná krása (Mary E. Pearson)
Navždy (Maya Sinay)
Alfa samec (Vi Keeland) 
Božský cizinec (Christina Lauren) 
Božský hráč  (Christina Lauren)
Božský milenec  (Christina Lauren)
Doplavat domů ( Deborah Levy)

Temná krása je posledný diel z Kroniky pozostalých a panebože!!! Má to 500 strán, stále sa tam niečo deje a moje srdce bolo asi zlomené na každej 50-tej strane. Skvelé finále jednej skvelej trilógie. A po tejto knihe som mala knižnú opicu, pretože nie a nie prestať na ňu myslieť. Podľa mňa skvelý záver a naozaj prepracovaný, až mi je ľúto, že je koniec. 4*

Navždy je ďalšia slovenská kniha, ktorá ma presvedčila, že by som mala čítať viac kníh od slovenských autorov. Ak máte radi Jennifer Probst a podobné autorky, tak určite si knihu kúpte. Nebudete ľutovať. Oddýchnete si pri tom, aj poplačete, pretože taká bomba, čo tam je, tak to neexistuje, aby ste aspoň slzu nevyronili. Naozaj podarená oddychovka a ja sa teším na pokračovanie.  3,5* 

Alfa samec je presne kniha, ktorá vás nejako extra neobohatí, ale tak pri nej vypnete, že ju zhltnete na jedno, dve posedenia. Ja som si obľúbila štýl autorky a zaradila som ju medzi moje obľúbené autorky, čo sa týka tejto literatúry (čiže k Probstovej a Youngovej sa zaraďuje už ja Keelandová). Nie je to nič svetoborné, ale napríklad na dovolenku ako vyšité. 4*

Ku knihám Christina Laaren sa vyjadrím dokopy... sklamali ma...Všetky tri knihy, ktoré som od nich tento mesiac čítala u mňa prepadli na plnej čiare. Myslela som si, že to bude niečo ako Božský bastard, ale na Chloe a Bennetta to veru nemalo. 3* 

Nakoniec moja prvá odeonka od Debroah Levy a jej Doplavat domů. Myslím si, že som si na moju prvú odeonku zle vybrala, alebo skôr príbeh som asi dostatočne nedokázala oceniť. Stále mám menší bordel v hlave, čo sa tej knihy týka. Veľakrát sa tam opakovalo slovo nahá, bolo to miestami čudné, ale zároveň ma to bavilo, ale nie až do takej miery, aby som z toho bola unesená. Skrátka neviem či je to u mňa na 3* 


You May Also Like

0 komentárov