Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Mesačná chvastačka (Jún 2014)

by - júla 01, 2014

Toto meme je od Judit
Takže prvý júlový deň nám prináša prvú mesačnú chvastačku na našom blogu :) 
  



                                                                                                                                                                                                                                                          Mesiac JÚN bol u mňa veľmi plodný :) Okrem toho, že sme založili blog, sa mi podarilo sa mi nakúpiť až osem kníh a niektoré z nich som kupovala fakt za smiešnu sumu. Za iné som zas naopak vysolila veľmi veľa peňazí, takže teraz som teoreticky na mizine :D Ako vidíte na fotke na moju "poličku" pribudli úplne úžasné knižôčky  :3 A rozhodne sa cez prázdniny nebudem nudiť! Teda aspoň prvé dva-tri týždne



Tieto tri "krásky" som pôvodne mala dostať za vysvedčenie, lenže začiatkom tohto mesiaca bola na ne akcia, a tak slovo dalo slovo (dohoda s mamou) a ešte ten týždeň som dostala z martinusu balíček, s ktorým som sa mimochodom trápila asi dvadsať minút, kým som ho otvorila. (Recenzia: Tu a Tu )

Konečne som sa dočkala a Pasca nezdobí len môj wishlist, ale aj "poličku", na ktorej sa krásne vyníma. Vek zázrakov som pôvodne ani kupovať nechcela, lenže za takú smiešnu cenu som ju tam proste nemohla nechať. Pasca a aj Vek zázrakov stáli 3,90€!!!  Zbožňujem letné knižné výpredaje :3 No, ináč to už bolo s Piatou vlnou, ktorou som ochudobnila svoju peňaženku o veľmi veľa eur, ale neľutujem, pretože čo som z nej čítala, viem že tú knihu budem milovať :3
Nebudeme si klamať aj tie to dve náramne zaujímavé knihy som kupovala za smiešne ceny vo výpredaji :D Tak padne náš svet, práve čítam a vyzerá zatiaľ zaujímavo. Mayské proroctvo absolútne netuším o čom to bude, aj keď anotácia vyzerá dosť dobre, len ľutujem, že som si nezobrala aj druhú časť, lebo za tie ceny  sa to vážne oplatilo! 

Dúfam, že mesiac JÚN bol pre vás tiež veľmi plodný a užili ste si ho aspoň, tak ako ja! Oficiálne sa prázdniny začali dnes, takže vám prajem krásne dvojmesačné nič nerobenie, leňošenie na slniečku so zaujímavou knihou a so studeným nápojom v ruke :) 

You May Also Like

1 komentárov