Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Mesačná chvastačka September, október, november

by - decembra 03, 2016






*Veľký úškrn, fakt veľký!*
Som úplne, ale totálne nadšená z kníh, ktoré vám v tom tom článku ukážem! Nielenže zväčša sú cudzojazyčné, ale aj  neskutočné krásne a moje srdce plesá od radosti. Od augusta som nazbierala 12 kníh, aj keď to nie je veľa, keďže niektorí nemajú problém dvanásť kníh nazbierať počas jedného mesiaca... Ale čo si budeme klamať narodeniny, sviatky a neviem čo všetko ešte sú dôležitejšie ako uspokojenie svojej túžby nabehnúť do PR a vykúpiť to tam XD
Takže 12 kníh
1 v maďarčine
1 v češtine
7 v angličtine
3 v slovenčine
+1 vymalovánka-čo čo to je XD


Začnem vymalovánkou, ktorú mám vďaka slovartu, za čo im ďakujem. Trón zo skla zbožňujem a aj keď sa vyhýbam antistresovým omalovánkam, pretože v mojom prípade len to spôsobuje zbytočný stres a nervy, keď vyjdem poza čiaru, napriek tomu som sa na to dala. Síce je pravda, že od septembra som nevyfarbila ani kocečku, ale tak nebudem klamať fakt ma to chytilo a kombinovať či zvýrazňovať napr. niektoré záhyby ma baví najviac. Aj keď nemám vyfarebený ani ten prvý obrázok, ale strašne sa teším na to keď to bude hotové. Hmmm, možno dnes to dokončím.
Keby niečo progress toho celého zaznamenávam na mojom instagrame: Luna de Clare 



Nejdem po poradí, pretože už presne neviem ako som tie knihy kupovala XD Ale Mrazivý oheň som kupovala na megaknihách za myslím asi 7€, navyše je to svojím spôsobom tak novinka, aj keď v zahraničí sa už o nej rozpráva trochu menej (ok, viac než menej, niežeby požala veľkú slávu) Navyše mňa veľmi neoslovila (recenzia TU), ale napriek tomu sa chystám na pokračovanie. Amanda Hocking fakt nie je zlá autorka, ale čím viac kníh sa mi dostane od nej do rúk, tým viac rozmýšľam nad tým, že svoje nápady ako keby nevedela poriadne podať, čo je škoda.  Scarlet je momentálne jedna z kníh, ktorú mám rozčítanú. Je to recenzný výtlačok od megakníh, za čo im ďakujem. Pôvodne som sa rozhodovala medzi Pomsta a Rozbřesk a Scarlet nakoniec to vyhrala Scarlet. A som neskutočne rada, že konečne sa posuniem v tom tom príbehu, keďže zrazu každý číta Winter a kým sa ja k Winter dostanem, tak zjavne nebude k zohnaniu :D Navyše Marissa Meyer je skvelá autorka, ktorá si ma získala s Cinder, takže bez debaty, ak ste túto sériu ešte nezačali, tak by ste mali. 


Pár dní po poslednej chvastačke mi prišlo The Kiss of Deception od Mary E. Pearson, ktorú mám tiež už dlho rozčítanú, len som sa v nej sekla. Niežeby kniha nebola dobrá, len to má taký pomalý priebeh a trochu ma to štve. Okrem toho je to kniha, na ktorú som sa už dlhšiu dobu chystala a po jej kúpe sa pár týždňov na to objavila správa, že bude preložená. Síce neviem už kým, ale tipujem to na české COOBOO... Navyše je tam jeden zaujímavý prvok, ktorý fakt oceňujem, aj keď sa to týka ľúbostného trojuholníka, ale svojím spôsobom to nenájdeme v každej knihe. Okrem toho to má fakt krásnu mapu. These broken stars od Amie Kaufman a Meagan Spooner je už dlhšiu dobu kniha, ktorú som fakt, že potrebovala. Vesmírna loď, opustená planéta a dvaja ľudia, čo sa nemusia, ale musia prežiť. Presne je tam hate-love vzťah!!! A síce som nad knihou uvažovala v maďarčine nakoniec som to vzdala objednala ju v anglickom jazyku. Viem, že to budem ľutovať, pretože som bola varovaná, že v knihe sa nachádzajú fakt čudné pojmy a podobne. The Grownup je taká poviedka? od Gillian Flynn. Je to prvá kniha od nej, čo som čítala a aj keď to ide úplne proti môjmu žánru, čo obvykle čítam, musím uznať, že na mňa spravila fakt dojem. Po dočítaní som uvažovala, že skúsim Temné miesta alebo Zmizelú-aj keď som videla film a nie som si istá, že či by ma to tak bavilo. Takže ak ste čítali a máte s Gillian nejakú pozitívnu alebo negatívnu skúsenosť, tak sem s ňou.

V októbri som mala narodeniny. Od Timi som dostala Iskrivú od Kristin Cashore, ktorú mám rozčítanú. A musím jej za to poďakovať, že mi ju kúpila, pretože ja už roky striehnem na túto knihu a čakám kedy bude v akcii. Po prvé stojí dosť veľa a po druhé vždy vychádzali nové knihy, ktoré som uprednostnila, tak som s ak nej nevedela dostať. Je to riadna bichla, a som niekde približne v polovici. Je to síce trochu iné než predošlé dve knihy: Výnimočná a Ohnivá, ale tá politika ma na počudovanie baví. Okrem toho pred niekoľkými dňami/týždňami prišla ku mne správa, že Kristin Cashore plánuje vydať novú knihu!!!! YES!!!! Ďalšou knihou, čo som dostala od mojich kamarátok je tiež kniha, po ktorej už dlhšiu dobu pokukujem-presnejšie vyše roka. Storm od Brigit Kemmerer. Navyše mám ju v maďarčine, čo je ešte väčšia radosť, pretože už som dávno nič v tom jazyku nečítala. Storm nie je u nás tak známa, ale je to príbeh o bratoch (asi 5), a každý z nich má inú schopnosť. O každom bratovi ja zvlášť kniha. A navyše tí čo ju čítali vravia, že je plná akcie a je strašne dobrá, vtipná a plná testosterónu-presne to ma presvedčilo, že ju chcem. 

A ako každý rok, tak aj tento rok sa konala Bibliotéka a mne sa na ňu konečne podarilo dostať. Aj keď to bol strašný deň, pretože s Timi sa v BA až tak nevyznáme, ale prežili sme a každá z nás odišla trochu sklamaná, ale našťastie s knihou. Ak ostaneš od Courtney Cole  bola z jedna z kníh nad ktorými som rozmýšľala ešte počas mojich začiatkov pri blogovaní-preto som si myslela, že Ak ostaneš a Zostaň so mnou je tá istá kniha -_- (Nevyjadrujem sa) Courtney Cole poznám vďaka Nocte, ktorá si ma získala, avšak Ak ostaneš už také šťastie u mňa nemala. Ale na oddych postačila. Uprooted od Noami Novik mám rozčítanú a je to taký retelling na Krásku a Zviera-teda ja to k tomu prirovnávam, aj keď to nie je presne také, lebo je tam zakomponované oveľa viac a mne sa to strašne páči a určite bude recenzia dokonca budúceho týždňa, aspoň sa posnažím ju dovtedy dočítať. Ale prezradím vám, že už teraz ju radím medzi najlepšie knihy, aké som tento rok čítala, dokonca má našľapnuté na najlepšiu knihu roka. 

To že som mala narodeniny som spomínala vyššie a otec mi dal peniaze na knihy, tak som hneď rozmýšľala, či si nakúpim nové knihy alebo použité z BWB. Vyhralo BWB. The Taking od Kimberly Derting je príbeh o dievčati, ktoré zmizne a potom sa po rokoch záhadne objaví a ona začne pátrať, kde bola v čase, keď zmizla. Hmm, žeby mimozemšťania? Mila 2.O je kniha o ktorej som sa už raz dávno zmienila v jednom článku a síce som ju chcela v maďarčine, ale zlepšujem svoju slovnú zásobu v angličtine, tak vyhrala anglická verzia. Je to zas príbeh o dievčati, ktoré zjavne nie je človek, ako si zo začiatku myslela, alebo niečo podobné. Nakoniec tu mám Deception od C. J. Redwine a je to druhá časť, čo som si zjavne neuvedomila, takže mám dvojku, ale nemám prvú časť Defiance. Nevadí.... Dokúpim, raz určite. Je to vlastne postapocalyptic YA fantasy, takže som vážne zvedavá.

Inak ak plánujete nákup na BWB a obávate sa o stav kníh, tak ja mám s tou tou stránkou veľmi dobré skúsenosti. Aj keď na knihách zvyknú byť také obaly, ktoré niekedy neviem dať dole -_- ale to je asi jediné, čo viem vytknúť.  Ešte čakám na pár kníh z BD, ale tie nijako nechodia, takže tie až nabudúce.

Ak ste čítali niektorú z týchto kníh dajte mi pokojne do komentára vedieť, ako sa vám páčili alebo ak ste čítali nejakú knihu a myslíte si, že by sa mi mohla páčiť, tak som otvorená pre všetky nové možnosti, veď viete Vianoce :D 

You May Also Like

2 komentárov

  1. Fííha, super prírastky.:) A začala som ťa followovať na insta.:D Inak čítala som celé TLC a máš sa na čo ešte tešiť, pekne si uži Scarlet a potom všetko ostatné...:) Cinder bola len rozbeh (aj keď mega:D). Pri Iskrivej súhlasím - je iná a pre mňa možno o trošku slabšie ako prvé dve... Ale stále skvelá.:) Veľmi sa teším na čokoľvek, čo Kristin ešte napíše!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Vedela som alebo aspoň tušila, že si to ty :D Mesačné kroniky je jedna z najlepších sérií doteraz, takže vkladám do nej veľkú nádej. Pri Iskrivej ma len mrzí, že sa to skončilo, tak otvorene a síce autorka ohlásila, že pracuje na novej knihy, ale pochybujem, že by to bolo pokračovania...Teraz ma to bude mátať minimálne ďalšie dva mesiace, jednoducho neviem presne čo sa stalo po tom konci a človek si ten koniec ani poriadne nemôže domyslieť lebo nemá záchytné body na to, aby si to potom aj overil :/ Ale ako si spomínala, nech Cashore napíše čokoľvek radosť bude rovnaká :D

      Odstrániť