Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Zoznamka=4 knihy, ktoré by ste mali skúsiť, ak ste ich ešte nečítali

by - augusta 26, 2017

Dopredu vás varujem, že neviem či toto bude pravidelná rubrika... Tento článok mám rozpísaný už takmer rok, takže už teraz to svedčí o tom, že to bude u mňa zriedkavá a problémová vec. Taká moja klasika. (Stačí sa pozrieť na Kto z koho, to už ani samo o sebe nevie, že existuje XD) Nuž, ale aj napriek tomu vám chcem predstaviť 4 knihy, ktoré ak ste nečítali, tak by ste im mali venovať aspoň trochu pozornosti. Nebudú to tuctové a známe knihy, možno, niektoré ste už stihli registrovať alebo možno nájdete nejakú knihu, ktorá sa vám zapáči a budete si ju chcieť prečítať. (To by ma veľmi potešilo.)


This is Where it ends-Marieke Nijkamp

This Is Where It Ends

Ideme na to hneď z ostra. Táto kniha preberá tému, ktorá je za veľkou mlákou reálna a deje sa to tam dosť často. Dokonca bolo obdobie, keď jedna podobná pohroma striedala tú druhú. This Is Where It Ends je kniha, ktorá preberá 44 minút hororu na obyčajnej škole s obyčajnými deťmi. Pohľady sa striedajú medzi 4 postavami: Claire, Tomás, Autumn, Sylv. 
A čo je hlavná téma tejto knihy? Keď sa dieťaťu dostane do ruky zbraň a nemá problém ju použiť. Aj keď to nie je literárny skvost- isto by sa dala spracovať aj lepšie, tak preberá dosť závažnú tému, ktorá sa vo svete naozaj deje a ľudia by mali o takých veciach čítať.


Zamilovní až po uši-Heather Webber

Zamilovaní až po uši (Lucy Valentine #1)

Nie, nezbláznila som sa. Nenechajte sa oklamať sladkou obálkou. Zamilovaní až po uši má celkom slušnú zápletku a o vyvrcholení ani nehovorím. A to je už čo povedať, pretože už to budú 4 roky, čo som ju čítala a stále si pamätám ten šok, čo som pri čítaní zažila. Príbeh sa točí okolo Lucii Valentínovej, ktorá má takú špeciálnu schopnosť a dokáže ľuďom nájsť ich pravú lásku. Do toho sa tam pripletie detektív a nejaký ten zločin a máte dokonalú, miestami vtipnú knihu, ktorá na leto je tak akurát. 

Flawed-Francette Phal

Flawed (The Butcher, #1)

Táto kniha nie je pre slabé žalúdky. Príbeh sa točí okolo hlavnej hrdinky, ktorá sa živí ako prostitútka, študuje na vysokej škole medicínu a ťahá svojho brata z problémov, pričom ona ich má vyše hlavy. A aby toho nebolo málo pripletie sa tam psychopatický vrah. A nasleduje kopa udalostí, ktoré vám zaručene vyrazia dych. Táto kniha je nechutná, zvrátená a svojím spôsobom aj keď to patrí do červenej knižnice geniálna, pretože autorka mi ukázala, kam si môžem strčiť tú moju romantiku. Takže nečakajte typický romantický príbeh. Skôr zvráteného, posadnutého hlavného hrdinu, jeho čudnú sestru a hrdinku, ktorá si to celé parádne zlízne aj s úrokmi.


Bellamy and the Brute-Alicia Michaels

Bellamy and the Brute

A ako posledné tu mám retelling na Krásku a zviera, ktorý je okorenený s paranormálnymi javmi a nejakou tou vraždou. Bellamy už bez tak má dosť čudný život so svojím otcom, ktorý to zjavne nemá v hlave poriadku a všetko sa to začne komplikovať, keď prijme prácu opatrovateľky v dome Baldwinovcov. Prečo nemôže ísť na tretie poschodie? Prečo vidí lupene ruží len ona? A čo sa v skutočnosti stalo najstaršiemu synovi Tateovi? A samé ďalšie otázky. Síce to nepatrí medzi tie najlepšie retellingy pod slnkom, ale na druhej strane prevyšuje to obyčajný priemer. Navyše kniha má naozaj ľahkú angličtinu, takže pre začiatočníkov ako vyšité. Má to zaujímavý dej, celkom vydarené postavy a zaujímavý koniec, ktorý vás môže a nemusí navnadiť na pokračovanie. A je to retteling, takže milovníci tohto žánru ako ja si na to tak či tak nájdu čas. 


You May Also Like

2 komentárov