Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Vianočná súťaž

by - decembra 06, 2017

A je to tu! Mikuláš! O tri týždne sú tu Vianoce a ako sa poznám, tak vianočné darčeky budem nakupovať na poslednú chvíľu. Aj keď sa vždy snažím ich nakupovať od začiatku decembra, ale zatiaľ mám kúpený len jeden. Ale mne napadlo, že keď už tak horlivo premýšľam, čo komu kúpim bolo by dobré keby nejaký darček kúpim aj Vám. Ľuďom, ktorí sem-tam ku mne na blog zavítajú.





Ako to celé bude prebiehať? 

Pre zapojenie do súťaže budete, žiaľ, musieť vyplniť dotazník. Nie som nadšenec súťaží, kde musím vyplniť dotazník, ale žiaľ, inak to riešiť neviem. V dotazníku budem od vás žiadať vaše údaje, nejaké tie odpovede a samozrejme, čo si prajete od Ježiška.

Čo bude hlavná výhra?

V balíčku bude kopu zbytočností, tešte sa na záložky, sviečky a ktovie čo mi ešte v obchode padne do oka :D Hlavná cena bude kniha, podľa vášho výberu. Môže to byť hocijaká kniha akú si vyberiete a po ktorej túžite.  Finančnú sumu, ktorú nemôžete prekročiť som nezadávala, podľa mňa všetci sme natoľko rozumní, aby sme si vedeli dať finančnú hranicu sami.

Kedy bude vyhodnotenie? 

Súťaž platí od dnešného dňa do 15.12.2017. 
Výhercu vyhlásim, čo najskôr a pravdepodobne už balík bude dávno na ceste k nemu. Informovať o stave balíčku budem hlavne na instagrame :D (TU)


Ak vám niečo nie je jasné, tak ma kontaktujte v komentároch alebo mi napíšte mail na bozikovanatasa9@gmail.com

Och a aby som nezabudla platí to nie len pre SR, ale aj pre ČR :)

You May Also Like

6 komentárov

  1. Tohle je od tebe strašně krásné, že dáš na výběr jakoukoliv knihu, to je fakt krásné. :-)
    Jdu zkusit štěstí :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super súťaž, zapojila som sa a uvidím, či sa na mňa usmialo šťastie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna súťaž, niekto bude mať vážne super Ježiška :):)

    OdpovedaťOdstrániť