Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Crush alebo pre milovníkov Krásnej katastrofy

by - októbra 31, 2015


Autor: Lacey Weatherford
Názov: Crush-bizsergés
Originál: Crush
Pokračovanie: 1/5
Žáner: YA

Cami Wimberley has a plan, and that plan includes no room for boys—especially the big time party animal, Hunter Wilder, no matter how handsome and charismatic he is. She’s beautiful, a senior, extremely talented, gets good grades, and is working her way toward her dream college to be a musical theater major. Everything is perfect.Hunter Wilder does not want a girlfriend—that would complicate his life way too much right now. He especially doesn’t want this girl, Miss-Goody-Two-Shoes, so how come he can’t keep his eyes off her? He tries to keep her at arms length, but fate seems to keep pushing them together. Before long, it’s obvious to everyone they’re crushing on each other. As sparks begin to fly, Hunter finds himself sinking deeper and deeper into hot water. Soon he’s scrambling to keep Cami from discovering his dark secret—one that can destroy their entire relationship

Nebudem klamať kniha Crush ma zaujala obálkou, aj keď mnohí z vás ju budú považovať za otrasnú mňa upútala, hlavne kvôli lepačke, ktorá je za chlapcom a pýta si jasnú odpoveď na otázku: Páčim sa ti? Zaškrtni! Áno/ Nie. Hneď ma napadlo, že hlavní hrdinovia sa nebudú mať v láske a Bum! Otočím knihu a anotácia mi potvrdí to, čo som si myslela, takže s menším váhaním som ju predsa kúpila a tešila som sa ako decko na Vianoce, keď som sa do nej pustila. Pretože ja zbožňujem hate-love vzťahy.  Pane Bože! Také knihy budú pre mňa navždy moje guilty pleasure. Bohužiaľ, dlho som si to neužila, pretože medzi Cami a Hunterom tá ich neznášanlivosť bola iba zo začiatku možno desať dvadsať strán a ich vzájomná príťažlivosť vyplávala oveľa skôr na povrch než by sa patrilo. Iskrenie medzi Cami a Hunterom bolo vážne dych vyrážajúci, pretože to napätie medzi nimi sa dalo doslova krájať a klamala by som vám, keby som povedala, že sa mi to nepáčilo.

Crush - Bizsergés (Crush, #1)Väčšina young adult kníh má neznesiteľné hrdinky, ktoré vám lezú na nervy a sú naivné až to bolí. Cami tiež patrí medzi tie naivné a nevinné hrdinky, ktoré sa červenajú pri každej jednej nevhodnej príležitosti, ale napriek tomu mi neliezla na nervy, ale ani sa mi nedostala pod kožu. To isté platí aj o Hunterovi, ktorý je samé tajomstvo- pretože čo by to bolo za young adult knihu bez hlavného hrdinu, ktorý nemá šokujúce tajomstvo? Avšak toto tajomstvo stálo za to! Osobitne hlavný hrdinovia nestoja ani za mak, ale ako náhle sú spolu, tak je to o niečom úplne inom.

Autorka má chytľavý štýl, ktorý vás hneď vrhne do deju, dobrý zmysel pre humor a nezaoberá sa zbytočnými opismi alebo pocitmi, ktoré nie sú rozpísané do nejakých dlhých litánií. Takže na oddych ako stvorené.

Napriek všetkému mi to pripomína Krásnu katastrofu od Jamie McGuirovej. Síce Hunter nebol až taký ako Travis a Cami zas od Abby mala dosť ďaleko celé mi to neskutočne pripomínalo ich chaotický vzťah. Síce Cami a Hunter sa od seba snažili držať čo najďalej, hlavne Hunter, ale mi vieme ako to chodí. V knihe sa striedajú pohľady, takže čo sa honí v hlavne Hunterovi vôbec nie je záhadou- aj keď miestami som si myslela, že je upír alebo niečo podobné, pretože jeho myšlienky boli dosť niekedy mimo a pri niektorých jeho myšlienkových pochodoch som si nie raz povedala, že takto chlapec predsa nemôže rozmýšľať!

V tejto knihe je asi použité takmer všetko klišé a samé náhodné situácie, ktoré by sa v skutočnom živote nikdy nestali, ale úprimne bolo mi to jedno, pretože ako som už hore vyššie spomínala, to iskrenie medzi Cami a Hunterom bolo neskutočné, takže oči som prižmúrila aj vtedy, keď to už bolo vážne pritiahnuté za vlasy. Ale pre milovníkov Krásnej katastrofy ako stvorené, aj keď ja nie som veľká fanúšička KK, tak doteraz nechápem, že som tomu až tak prepadla.

You May Also Like

0 komentárov