Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

(Top 5) 5 párov, na ktoré nedám dopustiť!

by - novembra 01, 2015

Po dlhom čase, ale že vážne dlhom je tu zas Top5 a teraz s témou, pri ktorej sa ja dokážem veľmi rozvášniť :D A to páry! Moje OTP, ktorých nikdy nemám dosť! A teraz ich bude vážne len 5, pretože po dlhom uvažovaní som si konečne vedela vybrať! Takže teoreticky o týchto pároch by som vedela čítať donekonečna! Ehm a páry nie sú zoradené podľa obľúbenosti O:) Mimochodom idem doháňať resty, takže sa v priebehu týždňa môžete tešiť aj na Kto z koho :D


5)Kaspar Varn & Violet Leeová (Temná hrdinka: Večera s upírom/Abigail Gibbsová) 
Dobre viete a ak nie, tak teraz sa to dozviete že ja zbožňujem love-hate vzťahy. A Kaspar a Violet mali naozaj taký vzťah, že už čakáte kedy sa do seba zamilujú, aj keď Violet s Kasparom opovrhuje lebo je upír.... Nehovoriac o tom ako si navzájom robili zle :D Ak chcete schovať kondómy, tak sa spýtajte Violet, určite vám rada pomôže :D  btw ak vás dobrí upíri unavujú, tak určite siahnite po tejto knihe a ja vám garantujem, že žiadny slušný Edward vás tu nečaká!

4) Branden Carmichael & Jocelyn Butlerová (Dublin Street/Samantha Youngová)
Tento pár ale aj kniha patrí medzi moje TOP-ky! Branden je bezočivé hovädo a Joss si zas nenechá skákať po hlave a najlepšie na tom celé je, že v jednom kuse sa doberaajú! A vy sa usmievate ako debil, pretože viete, že títo dvaja si boli jednoducho súdený!

3)Bennett Rayn & Chloe Millsová (Božský bastard/ Christina Lauren)
To isté ako pri predchádzajúcom páre :D Aj keď pri týchto dvoch je to skôr hate-love vzťah, ktorý sa hneď v prvej kapitole zvrtne a vy len, že: Nie! To vážne! Ježišikriste! :D A takto to pokračuje až takmer ku koncu, pretože ak máte obidvoch hrdinov hrdých ako pávy a tvrdohlavých ako čínsky múr, tak je vám jasné, že to ich spoločné trápenie  bude geniálne!
 
2) Deamon Black & Katy Swarz (Lux/ Jennifer L. Armentrout)
A zas tu máme hate-love vzťah! Som hovorila, že také zbožňujem! Deamon je asfghjd a Katy je knižná blogerka, ktorú si obľúbite. Ich vzťah je založený hlavne na tom, že si navzájom spôsobujú muky a keď už konečne môže byť spolu, tak BUM autorka sa rozhodne inak... Odporúčam vám túto sériu všetkým desiatimi, pretože ich vzťah je úžasný-cuclíte sa ako idiot, smejete sa ako postihnutý tuleň, pretože Deamon Black má tie najlepšie hlášky na svete, čo svedčí o tom, že autorka má úžasný zmysel pre humor! A každá kniha je stále lepšia a lešpia, nehovoriac aké horúce momenty vás čakajú s Deamonom!

1)Mara Dyer  & Noah Shaw (Mara Dyer trilogy/ Michelle Hodkin)
Ok, toto už komentár nepotrebuje verím, že tí ktorí vedia o mojej posadnutosti, tak tí nie sú v šoku :D

BONUS: Magnus Bane & Alec Lightwood (TMI/Cassandra Clare) 
Muahahaha! Hádam ste si vážne nemysleli, že ja si budem vedieť vybrať 5 párov, práve ja!           Veď oni sú taký roztomilý, že to by bol hriech keby im CC nedopriala spoločnú budúcnosť! :3

You May Also Like

1 komentárov