Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Keď necháte mozog odpočívať a nervy pracovať

by - februára 03, 2016



Z času na čas potrebujeme knihy, ktoré nemajú komplikovanú zápletku, obsahujú nenútený humor, trápne situácie a štipku prehnanej romantiky. Zvyčajne pri takýchto knihách, kde totálne vypnete, tak vaše nervy sú v pohotovosti a rozčuľujete sa nad každým druhým rozhodnutím, ktoré hrdinovia rozhodnú urobiť. Nuž tu je pár kníh, ktoré boli na jedno posedenie, čo u mňa znamená: Prebdené noci s knihami, ktoré som zhtla skôr než odbila tretia hodina ráno. A pri, ktorých som vedela vypnúť a mozog, ale nervy boli v háji...
P.S. Väčšina týchto kníh má rovnakú zápletku a hrdinovia disponujú rovnakými vnútornými monológmi a nelíšia sa od seba len výzorom...niekedy ani tým, takže pre to hl. postavy nerozpisujem, pretože všade by som teoreticky písala to isté.




Beastly: Lindy's Diary (Alex Flinn)
Beastly: Lindy's Diary (Beastly, #1.5)Fajn, toto nebola nočná záležitosť, ale žralo to nervy rovnako, ako keby som to čítala v noci...
Ak ste čítali knihu Netvor od Alex Flinn, tak autorka po piatich rokoch vydala aj pohľad z Lindynho pohľadu... Tento re-telling Krásky a zvieraťa, ktorý je síce priemer, čo nič nemení  na tom, že to bolo naozaj romantické a príjemné čítanie. Platí to aj o tom tom dodatku. Útržky z Lindynho denníka bolo príjemnou záležitosťou, avšak niektoré veci, ktoré vyplávali na povrch ma trochu hnevali. Človek si zrazu uvedomí, že to trápenie si mohli ušetriť už na Nový rok. A tento fakt bol pre mňa dosť skľučujúci.



Living with the bad boy (Sharlay)
Living with the Bad BoyJe to self-publish treba to brať s rezervou (Recenzia TU), ale ak nechcete čítať recenziu, tak v rýchlosti a v skratke... On aj so svojím otcom prídu bývať do jej domu, pretože jej a jeho otec sú veľký kamaráti a oni potrebujú na čas, kde bývať. Ich deti sa nemajú v láske vďaka zlej minulosti, v ktorej obidvaja hrajú menšiu úlohu... Jednoducho on je debil a ona je krava, ale pasujú k sebe tak ako šerbeľ na riť. Takže hate-love vzťah ako vyšitý a celú knihu sprevádzajú vtipné situácie, trefné poznámky a tvrdohlavosť obidvoch hlavných hrdinov. Upozorňujem ešte raz: Ak sa to chystáte čítať, tak si uvedomte, že pôvodne to bola poviedka na Wattpade a autorka sa to rozhodla vydať, takže berte to s rezervou a pripravte sa na situácie, ktoré boli vážne niekedy prehnané, ale o to vtipnejšie.

Blind date (Violette Paradise)
Blind Date (Blind Date, #1)Tento príbeh bol sám o sebe katastrofa... hrozná hlavná hrdinka a na pána úžasného si ledva spomínam.... Jednoducho, keď si celebrita hľadá vyvolenú ženušku je jasné, že zástupy fanyniek sa prihlásia do reality show (rande na slepo)  len aby si ho získali... Hlavný problém je, že Pán Populárny nechce žiadnu svoju fanynku a poruší všetky svoje vlastné pravidlá, keď predsa jednej podľahne. Jednoducho si predstavte, že do televíznej zoznamky príde váš idol a máte s ním rande, pred zrakmi celej krajiny... Už len to hovorí, že je to katastrofa... Toto tu nemá ani 100 strán a dokáže to vytočiť človeka do takej nepríčetnosti ako keby čítal 600 stranovú romancu, ktorú človek nedokáže dočítať... Ale po nejakom ťažkom dni si uvedomíte, že aj hlúpa hlavná hrdinka vám bude stačiť na to, aby ste mali hneď o niečo lepšiu náladu.

Tempting the best man (J.Lynn)
Tempting the Best Man (Gamble Brothers, #1)Síce toto nebolo také vážne a moje nervy zostali takmer v úplnom poriadku, takmer... Jednoducho toto na rozdiel od Blind date bolo aj vtipné a skvele som si čítanie užila. Madison už ako dieťa mala crush na Chasea. Teraz ako dospelá žena a on ako dospelý muž sa nemajú veľmi v láske. Avšak po dlhšej dobe sa stretnú na svadbe jej brata a jej rodina sa ich snaží dať dokopy... Napríklad tak, že s dotyčným máte romantický spoločný apartmán, kde s ním máte stráviť víkend... Hmmm otázne je, že či si tú nenávisť voči sebe obidvaja len nenahovárajú. A ešte väčšia otázka je, že či to iskrenie, čo je medzi nimi dokážu kontrolovať a nepodľahnúť tomu. A nám všetkým je jasné, že to budú určite zaujímavé prežite dva dni....
P.S. Neodporúčam pre začiatočníkov. Angličtina je tu trošku náročnejšia, sú to dosť dlhé opisy a vnútorné monológy obidvoch postáv.

Stepbrother Dearest (Penelope Ward)
Stepbrother DearestTáto kniha vedie. Jednoznačne. Dokonale sa pri nej vie človek odreagovať, ale po tomto sú nervy úplne, že v riti. Prvá polovica je z minulosti a hlavní hrdinovia sa neznášajú. Druhá polovica je o pár rokov neskôr, keď ich znova osud zvedie dokopy...Lenže jedna noc v minulosti pre obidvoch znamenala oveľa viac, než si chcú priznať. A samozrejme to nejde bez komplikácií. Takže toto bola presne nočná záležitosť, nieže som od toho nevedela odtrhnúť a ešte romantika bola na mňa priveľa, ale páčilo sa mi to. A musím uznať že som nad ránom zaspávala s blbým úsmevom na tvári. P.S A Elec-hlavný hrdina píše. Dievčatá toto chcete čítať :D A na self-publish to je jeden z tých lepších prípadov ;)


Manželská pasca (Jennifer Probst)
Manželská pasca (Manželstvo, #2)Knihy od Jennifer sa čítajú samé. Sadnete si začítate sa a o dve-tri hodiny rozmýšľate, že či sa vôbec pustíte do jej ďalšej knihy. Ak ste čítali Dohodnuté manželstvo viete čo vás približne čaká, avšak Gróf Conte a Maggie sú ako oheň a voda, nehovoriac o tom ako si nahovárajú, že sa nechcú. On to dokonale skrýva a ona si myslí, že chce jej najlepšiu kamarátku, ktorá je šťastne vydatá za jej brata. A Conte potrebuje práve Megginu pomoc...musí si ho vziať....V poslednej dobe zbožňujem takéto knihy :D A dokonca mi táto kniha ešte aj spríjemnila dosť mizerný deň, takže...až na to, že som nadávala ako pohan, že ako sa správajú :D



V si for Virgin (Kelly Oram) 
V is for Virgin (V is for Virgin #1)Taktiež nočná záležitosť a taktiež hate-love. Ona je panna, ktorá to vykričí v celej jedálni a dostane sa na Youtube, kde jej video žerie neskutočný úspech. Rozhodne sa to využiť vo svoj prospech. A on je zas rocková hviezda, ktorá si dá za úlohu získať si dievča, ktoré nemá o neho žiaden záujem. Nečakajte nič, pretože aj tak to autorka riadi úplne iným smerom ako si budete myslieť. Hnevalo ma ako sa správali hrdinovia...Obidvaja :D A o to viac ma to bavilo... Bohužiaľ ten koniec sa mi páčil menej... Teraz už málokedy nájdeme knihu, pre nás mladých bez sexu....Kelly máš odo mňa ako sa hovorí LIKE! :D




Takže toto bola tzv. prvá runda, ako som zistila takých kníh je oveľa viac, takže ak sa zas nejaké nahromadia dám vám vedieť! Takže zatiaľ sa s vami lúči chorá Nata, ktorá hľadá zmysel života v čaji :D








You May Also Like

0 komentárov