Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Dystopický fenomén - The Maze Runner

by - septembra 23, 2014


Naty Vám už spomínala, že pôjdeme na premiéru dlhoočakávaného filmu - The Maze Runner.  Páčil sa nám tento film ako väčšine alebo sme odišli z kina sklamané?  :)




  Na tento film sme plánovali ísť už pár mesiacov a takmer nám tento plán zlyhal, ale našťastie sme to vyriešili a dostali sme sa na premiéru.
  Keď sme vošli do sály a znovu som uvidela ten plagát tak som takmer začala skákať a myslím, že Naty to cítila rovnako len to nedávala najavo. ;)
   Miesta sme si vybrali rovnaké ako sme mali na If I Stay číže skvelé aj keď sa na TMR prišlo pozrieť viac ľudí ako na If I Stay s výhľadom sme nemali problém a videli sme všetko perfektne.
  Pred filmami zvyknú púšťať aj trailery na filmy, ktoré bude kino premietať a tak sme dúfali, že pustia trailer na Mockingjay (ďalší film, na ktorý plánujeme ísť), no žiaľ nám takú radosť neurobili a namiesto toho pustili trailer na Equalizer a na nejaký český film, ktorého názov si nepamätám.
   A potom sa to začalo. Na obrazovke sa sivými písmenami objavilo THE MAZE RUNNER a my sme vedeli, že táto chvíľa, na ktorú sme čakali mesiace je konečne tu.
Z ľava: Minho, Alby, Teresa, Thomas, Gally, Newt 

 Ako prvá tvár sa na obrazovke objavila tá Dylanova, čiže sa ako prvá postava vo filme ukázal Thomas. Môžem s určitosťou povedať, že Dylan si zahral svoju časť bravúrne.
Newta si zahral Thomas Brodie - Sangster, ktorý bol vo svojej role úžasný a som veľmi spokojná s výberom herca na túto postavu, pretože Newt je môj najobľúbenejší Glader. Okrem týchto dvoch hercov sa vo filme objavil aj Ki Hong Lee ako Minho, ktorý má vodcovské schopnosti, Kaya Scodelario ako jediné dievča - Teresa, Will Poulter ako záporák Gally, ale mi ho s Naty aj tak zbožňujeme, Am Ameen ako vodca Alby, ktorý mi pripadal vo filme priateľskejší ako v knihe,   Blake Cooper ako Chuck, ktorý Naty pripomína kurča, aj keď ja tam tú podobu nevidím, ale ona hovorí, že to robia jeho vlasy tak ju nechám tak a mnoho ďalších. Lepšie obsadenie ani vybrať nemohli. :3

Labyrint nás obe fascinoval a hlavne ten záber zvrchu nám takmer vyrazil dych a to bola jedna zo scén, ktorá to v nás vyvolala, ale bol tam minimálne jeden moment, pri ktorom nechýbali slzy. Vy, čo ste čítali knihu alebo už aj videli film viete, o ktorom momente hovorím.  :/  Ale vo filme bolo viac vtipných scén ako tých smutných čo bolo len dobre, pretože na If I Stay sme plakali dosť.
 Grievers, čiže tie monštrá vyzerali omnoho lepšie a desivejšie ako som si ich predstavovala a veľmi sa mi páčili. Neraz sme zhíkli,  takmer skríkli  keď sa objavili na obrazovke. Samotný Glade som si nemohla lepšie predstaviť. 
  

  Samozrejme, že film sa nemohol zaobísť bez gladerských slangov, ktoré zbožňujeme a myslím, že ich aj budeme použivať, teda ja som už aj začala. :D Zaujíma ma ako Jamesa napadli slová ako klunk, shuck - face, shank a podobne. :D





   Možno Vás zaujíma ako sa producenti držali knihy. Keďže som knihu stihla prečítať skôr ako som si pozrela film, tak Vám môžem povedať, že tam bolo veľa zmien, s ktorými som ani nemala problém, pretože film mal s nimi zmysel,ale tí, ktorí knihu nečítali nevedia  o niektorých veciach, ktoré ja považujem sa zaujímavé a niektoré z nich mi vo filme chýbali, ale aj napriek tomu som s týmto filmom veľmi spokojná. Mrzí ma napríklad to, že Newt nevolal vo filme Thomasa "Tommy" tak ako v knihe, ale množstvo Newtmas scén mi to vynahradilo. :3 


 Keď som sa dozvedela, že kniha vyšla už v roku 2007 mala som chuť si dať facku za to, že táto geniálna kniha existuje už takúto dobu a ja som sa o nej dozvedela až tento rok. Ale hneď ako som ju dostala som sa na ňu vrhla a nevedela som prestať.  A samozrejme, že som počas čítania nemohla nespoilerovať Naty, ktorej to myslím, že nevadilo :D 

 Takže obrovská vďaka patrí Jamesovi Dashnerovi, Wesovi Ballovi a samozrejme aj celému castu a všetkým, ktorý sa na tomto fenoméne podieľali :3

Btw Naty je skvelý filmový spoločník! ;) :D Celý čas sme si tam navzájom drvili  a stláčali ruky až sme z toho chytali kŕče, veľmi sme to prežívali  :D Takže Naty, odteraz ťa so sebou ťahám na každý jeden film!:D 

Aby som odpovedela na otázku, ktorú som položila vyššie a možno na ňu už odpoveď poznáte ak ste sa dočítali až sem. Áno, film sa nám páčil tak ako aj väčšine a sklamané sme určite neboli. Osobne ho zaraďujem medzi najlepšie filmy aké som kedy videla a pozriem si ho ešte veľakrát. :3

A samozrejme sme nemohli odísť bez fotky plagátu :3 Však vyzerá  labyrint geniálne? :3

You May Also Like

0 komentárov