Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

If I Stay alebo keď slzy nám zmáčajú tvár

by - septembra 22, 2014


18.09. 2014 Deň, keď mali premietať The Maze Runner (tak ako v Maďarsku) lenže z neznámych okolností sa to presunulo na 19.09.2014 , takže...... Očakávajte podobný článok o TMR :3 Ale teraz k veci.

If i stay 💛💙💜💚❤️




Takže vo štvrtok sa v našom skromnom mestečku premietalo v našom ešte skromnejšom kine If I Stay.
Kto by to bol povedal? :D Nebolo nás veľa! Tých ľudí , čo tam s nami sedeli a smrkali do vreckoviek, ktoré sme my samozrejme nemali by som vedela spočítať na jednej ruke. Ok, teraz preháňam :D Bolo nás tam maximálne 15, aj to som povedala veľa.
S Timi sme sa vyzbrojili s čipsami, ktoré sme neotvorili, pretože sme proste na ne zabudli. A samozrejme s HELLO džúsikom.

Zázrakom sme sa objavili v kine nejako skoro, a tak sme sa vybrali do kníhkupectva, kde sme sa už tento týždeň objavili tretíkrát, a to za sebou. Timi samozrejme nemohla odísť bez knihy :3 Ktorú vám ona sama predstaví v Mesačnej chvastačke.

Po našom menšom dobrodružstve v kníhkupectve sme sa konečne vybrali do kina kúpiť si lístky. A potom sa to všetko začalo......

Naozaj sme mali skvelé miesta, ale tým, že ľudí bolo vážne málo dalo sa vyberať :D
Nesmiem zabudnúť, že pred filmom nám pustili ešte dva traileri. Ako inak The Maze Runner a Before I go to sleep (myslím) . Moja ruka si to veľmi odniesla, ešte stále v nej cítim menší tlak :D Jednoducho Timi mi stláčala až príliš silno ruku!!! Traielr k TMR ju uchvátilo, ako inak. :D Vlastne ona bola unesené viac z traileru, mimochodom videli sme ho viackrát než by to bolo normálne, ako z filmu.

Ale viete, čo bolo na tom najhoršie???? Nečítali sme knihu. Hanba nám! (Vlastne ja ju už mám prečítanú, ale hanba na nás aj tak.) V duchu sa samozrejme za to fackáme. Jednoducho objednali sme si ju pred týždňom a mne dorazila až stredu, pred premiérou. Bohužiaľ, Timi také šťastie nemala. No, v kine sme sa pokúšali tváriť, že sme knihu čítali. Bezúspešne.

If I Stay and Where She Went | via FacebookChloe Grace Moretz zbožňujem! :3 Hoci som ju nevidela ešte hrať v žiadnom filme, aj keď ich má dosť. Podľa mňa to zahrala bravúrne. Adama, ktorého stvárňoval Jamie Blackley, pre mňa neznámi herec, vlastne okrem Chloe som tam nikoho iného nepoznala, :D No, aj tak to bol naozaj príjemný zážitok. Naozaj by som nevedela tomu filmu, čo vytknúť. Vlastne ani by som sa nečudovala keby sa niekomu nepáčil, zvyčajne mne sa vždy páčia prepadáky napríklad City of Bones (podľa mňa to nebolo až tak zlé ) :D

Neviem čím to je, ale v poslednej dobe si stále vyberáme filmy, ktoré nám vždy zahrajú na city. If I Stay je naozaj romantický a príjemný film, ktorý vás možno neohúri až tak ako napríklad Na vine sú hviezdy, ale jednoznačne patrí medzi tie lepšie filmy. Dokonca som plakala ešte viac ako pri Hviezdach od Johna Greena.  Hlavne, keď jej dedko sa jej začal prihovárať, u mňa sa vtedy prvá slzičky rútila dole po mojom, vtedy ešte suchom líci. Od tej scény sa v kuse v kine ozývalo smrkanie alebo fúkanie nosa do papierovej vreckovky. Nič prekvapujúce. Veď kto by neplakal?  Iba ak bezcitný človek.
Jednoducho celý film bol nielen emotívny, ale patrí k tým filmom, čo vzbudia vo vás otázky. Možno začnete premýšľať nad životom trochu inak. Uvedomíte si pár vecí. Napríklad: Čo ak by sa to stalo vám  ? 
Teraz po ukľudnení hormónov, som si začala klásť túto otázku. A radšej ani nechcem vedieť na ňu odpoveď!

Lo ameeee!*-*If I Stay je jeden z mála filmov, ktoré by som vedela pozerať stále dookola a úprimne Timi sa už teraz teší na knihu, ktorá jej mimochodm ešte nedorazila. :D

Mimochodom tento článok neberte ako recenziu na film alebo niečo také. Jednoucho som to sem potrebovala dať :D

You May Also Like

0 komentárov