Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Chudobný august

by - septembra 21, 2018

Pomaly už vyťahujem svetre a chystám zásobu sviečok, pretože prichádza jeseň, ktorú ja tak strašne obľubujem. Leto, ktoré bolo pre mňa dosť náročné hlavne, čo sa týka z tej citovej stránky, ale určité veci potrebujú čas a tiež vyčerpávajúce. Aj to bol dôvod, prečo som sa tak trochu odmlčala. Či už tu alebo na instagrame. Ale pomaly sa dostávam do starých koľají. Bola som taká malá kôpka nešťastia, ktorá doma chcela byť najskôr stále a potom čo najmenej. Takže v auguste som sa snažila byť v robote, čo najdlhšie či už časovo alebo mi nerobilo problém robiť sedem dní v týždni bez prestávky. A stále to moje rozhodnutie neľutujem, aj keď sa to dosť odrazilo na knihách. Popri tom všetkom sa mi podarilo prečítať 4 knihy z toho jeden je krátky komiks pre dievčatá.

Súvisiaci obrázok
Zdroj: tumblr


Pupčeky (Maryse Dubuc)
Projekt Kronos (Pavel Bareš)
Coraline (Neil Gaiman)
Spiaci obri (Sylvain Neuvel)

Pupčeky je komiks určený pre dievčatá, ktorý mapuje kamarátstvo troch dievčat: Jenny, Vikcy a Karin. Na jednej strane obyčajný komiks a na druhej strane autorka poukazuje na šikanu, falošné kamarátstva a na nevraživosť medzi dievčatami. Možno na to autorka poukazuje netradičnými scénami, ktoré sú pritiahnuté za vlasy, ale aj napriek tomu vystihuje realitu čím si niektoré mladé slečny musia prejsť v tom citlivejšom období dospievania. Za mňa Pupčeka obstáli na 3* z 5* 

Projekt Kronos od Pavla Bareša bola teda riadna jazda. Určite kniha mesiaca a možno aj roka! Pre mňa veľmi pútavá kniha, ktorá sa čítala úžasne so skvelými postavami a zaujímavým prostredím. Myslím, že od tohto mladého autora sa máme ešte načo tešiť. Či už na pokračovanie alebo na iné jeho knihy. 5* z 5*

Coraline ste určite už mnohí čítali. A ak nie, tak si neviem predstaviť ideálnejšie obdobie ako je jeseň alebo konkrétnejšie Halloween na tú to knihu. Je to creepy, ale originálne a je to Gaiman. Povedzte mi, čo od Gaimana nie je dobré? A aj keď nie som cieľová skupina, tak sa mi to páčilo. 4* z 5* 

Posledná kniha, ktorú som v auguste čítala boli Spiaci obri od Neuvela. A poviem vám, tak ako ma začiatok nebavil, tak koniec som hltala ako keby mi šlo o život. Skvelá sci fi, ktorá vás dostane svojou atmosférou a koncom. Určite ešte na blogu sa o ňom v zmienim v článku. 4* z 5*

Články:

September bude viac bohatší nielen počtom kníh, ale aj žánrami, takže rozhodne sa máte načo tešiť. Už teraz ich je viac ako mojich prečítaných kníh za tento mesiac. 

You May Also Like

0 komentárov