Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Mesačná chvastačka /Júl 2014/

by - augusta 11, 2014

Judit
Takže toto je moja prvá mesačná chvastačka a konkrétne sa mesiac Júl, ktorý bol pre mňa bohatý čo sa týka kníh.






  


 Minulý mesiac boli akcie, ktoré som samozrejme musela využiť  a nakúpila som si niekoľko kníh ako Drvič, Karanténa, Tak padne náš svet, Krásna Katastrofa a Dcéra snehu. 








Taktiež som si zaobstarala aj knihy zo svojho wishlistu j to Struck By Lightning a Buď silná. Áno, vo wishliste mám napísanú Staying Strong čiže originálnu verziu tejto knihy, ale mojou nepozornosťou som dostala slovenskú verziu.:D
  

You May Also Like

2 komentárov

  1. Krásné kousky :). Tak padne náš svět jsem četla a knížka se mi líbila moc :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne prírastky :) zľavy treba využívať za každú cenu :D

    OdpovedaťOdstrániť