Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Mortal Instruments Challenge (August)

by - augusta 10, 2014

Tento projekt je od Kristy
Konečne som sa rozhodla aj ja zapojiť! Už dlhšiu dobu som pokukávala potom to projekte, a keď  som zbadala otázku na tento mesiac, tak som sa rozhodla, že je na čase sa konečne nzapojiť ;) Tým, že Timi ešte nečítala TMI, tak som sa rozhodla zapojiť samostatne, bez nej.

Otázka na tento mesiac znie: Čo vravíš na dvojicu Maleca?-Aleca a Magnusa?

Malec je moja najobľúbenejšia knižná dvojica, vôbec. Ako náhle sa tí dvaja objavili na scéne, tak som len čakala a čakala kedy už budú spolu. :D
Nebudem sa tajiť, že Magnusom som, tak trošku posadnutá. Doslova ho milujem! Veď je veľkobosorák Brooklynu, ktorý zbožňuje trbieltky :3 Jeho sa nedá nemilovať!!!
U Aleca mi tak trochu trvalo, kým som si ho obľúbila, myslím, že to bolo, až v druhej knihe (Mesto popola). Tam si ma získal úplne. 
Žasla som nad tým ako sa tí dvaja dokonale, podľa mňa, k sebe hodia a dopĺňajú sa. Áno, sú rozdielni, ale tie rozdiely ich podľa mňa spájajú. Oni sú si súdení! A nech mi nikto nevraví opak! :D 
Takže môj názor na nich?
Plne akceptujem ich vzťah a podporujem ich. (Iba oni vedeli riešiť svoje problémy, tak ako ich riešili :D) Jednoducho Maleca sa nedá nemilovať! :3



You May Also Like

4 komentárov

  1. Úplne súhlasím :D ! PS som rada, že si sa zapojila :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Absolutně jsem je dávala dohromady už od začátku... Magnuse úplně miluju!! (dokonce ho mám namalovanýho v obrázku a vystavenýho v pokoji :D ) Zkrátka: Tyhle dva jsem prostě shippovala, shippuju a budu shippovat do konce mých dnů na této zemi! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dneska jsem narazila na tvůj blog a čeho si nevšimnu! The Mortal Instruments tak jsem se hned proklikla a mám podobný názor! Včera jsem napsala po dočtení 6. dílu článek na rozloučenou, potěší mě když se podíváš. :) Magnus byl jednou z mých nej postav! ♥

    OdpovedaťOdstrániť