Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Unboxing #1

by - augusta 06, 2014

Takže máme tu prvý Unboxing! :D Ak sa nemýlim, tak toto by mal byť už tretí, lenže moja maličkosť bola lenivá fotiť otváranie predošlých balíčkov a príliš nadšená z toho, že vôbec dorazili :D Takže to dopadlo, tak že žiadne fotenie sa nekonalo, ale teraz......

Maci sa konala narodeninová Giveaway a ja som skončila na druhom mieste. Mala som na výber z dvoch vážne zaujímavých kníh. A rozhodovanie bolo naozaj ťažké :D


Tu vidíte profesionálne zabalený balíček od Maci :)
Poštárka ma dnes prekvapila o pól desiatej, keď som robila žemlovku -_- (Aj to proti svojej vôli, pre mňa je o pól desiatej ešte skoro :D ) Takže balíček ma čakal na posteli a ja som sa snažila svoju prácu urobiť oveľa rýchlejšie, len aby som konečne mohla ten balíček otvoriť! :D Ale ako to už býva zvykom, tak čím viac sa človek ponáhľa, tak tým to ide pomalšie, a ani u mňa to nebolo inak.  Takže k balíčku som sa dostala až okolo dvanástej hodiny.


Balíček v sebe skrýval naozaj veľa prekvapení :3
Úžasná-fantastická-nenormálne nádherná kniha, pero, magnetické záložky, už ich teraz milujem :3, žetóny (absolútne neviem ako sa tie dva veci naozaj volajú :D ),  čaje a cukríky :3 Vnútri v knihe som potom objavila lístoček od Maci s venovaním, ďalšie dve záložky a kartičku, ktorá je vlastne knižný kalendár na tento mesiac, tak toto všetko obsahoval balíček.

Takže v tejto chvíli je kniha na poličke, čaje a ostatné drobnosti sú na nočnom stolíku, medzi ostatnými knižnými maličkosťami a cukríky si už dávno našli cestu do môjho žalúdka, pri písaní tohto článku. :D


Takže jediné, čo mi zostáva je si zaobstarať štvrtú časť a ešte raz sa poďakovať Maci, ktorá môj deň úplne, že zlepšila :3




You May Also Like

1 komentárov