Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Mojich 7 prehreškov!

by - mája 18, 2015

Zdravím všetkých (ne)milovníkov dusných letných dní a ľudí otrávených zo školy, ktorá nie a nie skončiť! Našťastie, už zachvíľu máme prázdniny, ale dovtedy sa ešte budem musieť popasovať s hnusnou ruštinou a s azbukou, ktorá ma raz zabije. Takže vám nemusím hovoriť ako veľmi si cením v poslednej dobe naše latinské písmená. Ale, aby som zas nekecala od veci, a aby blog nebol v prepchatý s recenziami, pretože som sa nejako rozbehla, tak na osvieženie som sa rozhodla pridať mojich 7 prehreškov, ktoré možno ani nie sú prehrešky, len sa mi to hodilo do názvu. 


1) Zháňanie nových a nových záložiek! 
Čím originálnejšia záložka tým väčšie nadšenie pri čítaní! 
-pretože tých nikdy nie je dosť!
Nikdy, ale nikdy by som si knihu nezaložila papierovími vreckovkami, ktoré sú ešte v obale, tak ako to urobil dnes môj spolužiak, ale dávam mu plusový bod za to, že si neurobil rožtek a že vôbec číta, pretože je to typický čávo, ktorý behá za dievčatami a vidieť ho s knihou, tak to bol pre mňa šok! Takže som sa rozhodla, že mu nabudúci týždeň donesiem záložku. Ale stačilo o mojom spolužiakovi! 
Jednoducho záložiek nikdy nie je dosť a ja ich mám plný tucet doma a viete čo je sranda? V kuse nejakú zapatroším! A čím je tá záložka originálnejšia a šialenejšia tým lepšie!

2)Zbieranie tašiek z kníhkupectiev!
-tak na toto nie som hrdá! :D 
Papierových tašiek z Panta Rhei mám okolo 9 a z TKLibri je ich okolo 15! Keď mne je tak ľúto ich zahodiť a predsa nikdy neviete kedy sa vám zídu. A videli ste tie papierové tašky PR, za ktoré si síce musíte priplatiť 0,05€, ale tá radosť, že okrem novej knihy máte aj mega peknú tašku! Na nezaplatenie! 

3) Viem, že si nič nekúpim, ale aj tak tam idem.
-Áno, myslím kníhkupectvá. Vojdem tam, aj keď viem, že som na mizine a že si spôsobím veľkú citovú bolesť. Jednoducho ničím samu seba! Ale milujem ten pocit. 
A toto robí asi každý! :D Neviem, či je to prehrešok, ale mňa keď už vidia v PR, tak sa predavačky, tak milo usmejú, až mám pocit, že keď zas odídem s prázdnymi rukami, tak ma už nikdy nepustia dnu :D No, nemôžem za to, že tam chodím takmer dvakrát až trikrát do týždňa, aj keď viem, že tam nič nové nemajú. Ale už len ten pohľad, samozrejme na knihy, nie na predavačky. :D  

4) Nutkanie si prečítať poslednú vetu v knihe, vlastne to nie je nutkanie
-facka, nie rovno dvojitá facka!
Dávnejšie to bola len posledná veta, v poslednej dobe to je posledný odstavec alebo rovno celá strana! K tomuto nemám čo povedať, pretože za toto by ma trebalo ukameňovať a zhodiť útesu, nech ma pohltia rozbúrené vlny mora, ktoré my na Slovensku nemáme. 
Alebo len tak čítať si dopredu pár strán, a keď sa mi nepáči čo sa tam dočítam, nerobí mi problém listovať v knihe ďalej. 

5) Jedno slovo, vlastne dve: Prehnané nadšenie!
Ak ma nejaká kniha zaujme až príliš, až tak, že posledná vec, na ktorú myslím pred spaním je presne tá nemenovaná kniha a prvá vec, keď sa zobudím je zas tá kniha, tak to znamená len jedno: chcete mať pekný deň bez toho, aby som vám tú knihu neospevovala? Tak sa mi vyhýbajte! Pretože, keď raz spustím, tak už sa nezastavím! A verte mi ja vydržím vážne dlho rozprávať o nejakej veci a poviem vám dookola to isté len s iným spôsobom a to moje časté pišťanie okolo toho vážne nemusíte počúvať a samozrejme moje lapanie po dychu! Ešte by ste si mysleli, že mi je zle :D  


6) Hľadám, hľadám, ale nenájdem!
O tom to vie málo ludí, že zvyčajne, keď ma nejaká postava zaujme, tak ju hľadám aj v bežnom živote. A zvyčajne bez úspechu, pretože sa nikdy nepoučím, tak sa budem dusiť vo vlastnej šťave, do kým aspoň trochu podobnú postavu nenájdem! Myslím charakterovo a nie výzorovo, hoci niekedy by mi stačil aj ten výzor! Nie, vôbec nie som náročná!
A bojím sa, že od tohto sa nikdy neodnaučím. 

7) Spoilers!
Niekto sa spoilerom vyhýba, a naopak niekto ako  ja ich vyhľadáva! 
Ja to jednoducho nechápem, prečo to vôbec robím, pretože potom sa len rozčuľujem....
A najhoršie je na tom to, že potom to roztrubujem ďalej.... Som zlý človek a zaslúžim si zhniť v knižnom pekle, ak niečo také vôbec existuje.... 



Aké sú vaše prehrešky, závislosti?nazvite to ako chcete! Nech sa niečomu novému priučím. :D 

P.S tie najzávažnejšie som si zatiaľ nechala pre seba :D 

 
 

You May Also Like

6 komentárov

  1. Jeee, ty záložky jsou vážně Tvoje nebo to je fotka z internetu? Protože jestli ano tak chci hned vědět, kde si je mohu pořídit! :D Jsou BOŽÍ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, tie záložky nie sú moje, ale ak naozaj chceš také alebo podobné, tak na ebayi sú neskutočne nádherné, bláznivé a geniálne záložky, na ktoré mám zálusk :)

      Odstrániť
  2. Také se mi záložky na obrázku velmi líbí. A zároveň s tebou tento i všechny další hříchy sdílím :) Jsem ráda, že v těchto záležitost nejsem provinilá sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa je nás oveľa viac :D Ale je dobre vedieť, že aspoň niekto sa tiež prizná :D

      Odstrániť
  3. Ehm, akoby som čítala o sebe. :D
    Ja zas zbieram tašky z Martinusu, sú na nich také krásne nápisy, že aj keď už takú mám, aj tak ju proste nemôžem vyhodiť. :D
    Posledná veta v knihe - na toto ma naučila sesternica, no to ešte nevedela, čo za zlo to vykonala. :D No u mňa je skôr problém to listovanie dopredu, stáva sa to vždy, keď sa nudím alebo dokonca vtedy, keď som do knihy zažratá a neviem sa dočkať, čo sa stane ďalej... Je to strašný zlozvyk.
    Mňa teraz ďalšie prehrešky nenapadnú, ale dosť by ma zaujímali aj tie tvoje najzávažnejšie, ktovie v koľkých by som sa zas našla. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz som taká šťastná, že aspoň niekto má podobné zlozvyky ako ja! :D Neboj sa ja ťa veľmi dobre chápem ohľadom tých tašiek :D Ja napr. málokedy listujem dopredu, ale zvykla som sem-tam :D
      Tie asi nikdy nezverejním, lebo by som sa hanbila :D Možno, keď nazbieram raz odvahu :D

      Odstrániť