Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Onyx alebo Deamon Black je späť!

by - mája 08, 2015


Autor: Jennifer L.Armentrout
Názov: Ónix
Originál: Onyx
Diel:2/7
Žáner: YA, fantasy,..
Čítané v maďarčine! 

Byť pripútaná k Daemonovi Blackovi naštve...Vďaka jeho mimozemským čarom je mi Daemon odhodlaný dokázať, že jeho city ku mne sú viac ako produkt nášho bizarného spojenia. A tak som ho odpískala aj keď je v týchto dňoch skôr milý, ako chladný. Ale máme väčší problém...
Niečo horšieho ako Amur prichádzajúci do mesta...
Ministerstvo obrany je tu. Ak niekedy zistia, čoho je Daemon schopný, a že sme spojení, tak som stratená. Ako on. A potom je tu ten nový chalan v škole, ktorý má svoje vlastné tajomstvá. Vie, čo sa mi stalo a môže mi pomôcť, ale aby mi mohol pomôcť, musím klamať Daemonovi a držať sa od neho ďalej. Ako keby to bolo možné. Navzdory všetkému zdravému rozumu sa do Daemona prepadám. Tvrdo.Ale potom sa všetko zmení...
Videla som niekoho, kto by nemal byť živý. A musím to povedať Daemonovi, aj keď viem, že nikdy neprestane hľadať, pokým nenájde pravdu. Čo sa stalo s jeho bratom? Kto ho zradil? A čo od neho DOD chce- a čo od nás?
Nikto nie je tým, kým sa zdá. A nie všetci prežijú klamstvá...


Predychávam svoj fangirling a nutkanie prečítať si knihu ešte raz potláčam do úzadia!  Druhá časť Lux série je N-E-U-V-R-I-T-E-Ľ-N-Á!

Celý tento príbeh je neskutočne úžasný! Pohltilo ma to viac ako prvá časť! Akcia, napätie, kopa žiarlivých scén, ktoré ma neskutočne rozčuľovali, ale teraz sú to moje obľúbené časti a úžasný zmysel humor autorky sa nachádzajú takmer na každej strane tejto takmer 500 stranovej knihy!
Po tom všetkom, čo sa stalo v prvej časti, tak to je len zrnko piesku v púšti, pretože to, čo sa odohráva v druhej časti bolo až príliš....AWH!

Jednoducho nový chlapec Blake, ktorého som mimochodom nemala rada, aké prekvapivé, poriadne premiešal karty, do toho všetkého to záhadné spojenie Katy a Deamona, ktoré musia tajiť, pretože ministerstvo sa začalo o rodinu Blackových nejako zaujímať a večné rozhodovanie hrdinky vás ľahko môže pripraviť  o rozum a spôsobiť, že túto sériu si zamilujete ešte viac, a že budete snívať o vašom mimozemšťanovi menom Deamon Black alebo pritom horšom prípade bude chcieť skočiť do knihy a žiť ako Katy. 

Kniha pokračuje presne tam, kde sa skončila prvá časť a Katy sa stráca vo svojich pocitoch a jej myšlienky niekedy vyzerali takto: „Milujem ho!“ alebo „Nemilujem ho! Priam ho neznášam, ale niečo ma k nemu ťahá.“ Žeby to bola nesmierne veľká príťažlivosť, ktorú k nemu cítiš, len si taká hrdá a miestami hlúpa, že si to nechceš priznať, pretože tým by si prišla o hrdosť, o ktorú si už aj tak dávno prišla pri vašom prvom bozku? Milá Katy, ďakujem Bohu, že potom si konečne prišla k rozumu, aj keď tvoje myšlienky ma párkrát rozosmiali, ináč by som ťa utopila vo vani.

Čo sa týka Deamona on zo svojho šarmu, vtipu a sebavedomia nestratil nič. Takže som sa nemusela obávať o jeho život, v tom zmysle, že by som ho znenávidela, alebo taktiež chcela utopiť vo vani. Obávala som sa skôr z toho, že či vôbec títo dvaja budú spolu. On ju stále presviedčal a ona ho stále odmietala. Ale na druhej strane bolo to nesmierne zábavné čítať a usmievať sa ako idiot pri tých scénach, ktoré aj tak vždy skončili v tom najlepšom. Pretože, prečo nespôsobiť čitateľovi ďalší čitateľský šok a zvýšiť jeho krvný tlak? Takže Jennifer, ďakujem ti! Tlieskam ti a klaniam sa ti! Pretože z tých dvoch som bola taká zúfalá, až som si chcela trhať vlasy! Myslím, že to sa mi stalo naposledy pri čítaní Krásnej Katastrofy od Jamie McGuireovej, čo už bolo sakra dávno. Rozdiel je v tom, že teraz to myslím v dobrom. Pri Krásnej Katastrofe to bolo utrpenie čítať.

Spomínala som chlapca menom Blake. Milostivý surfista je jeden nechutný podrazák, teda  tak som ho volala už od začiatku a to je ešte dosť slabá a neurážlivá prezývka.  Deamon by ho určite vedel aj lepšie opísať, na to ako veľmi zbožňoval tohto čudáka. To, že bol na začiatku čudný sa ešte dalo pretrpieť, ale to čo vyvádzal potom...na to nenachádzam slová.

A aby toho všetkého nebolo málo, okrem nechutného Blakea sa do celého deja zapletie aj to hnusné spomínané ministerstvo. A ak Blake premiešal karty, tak ministerstvo vyvolalo taký hurikán, ktorý ničil všetko naokolo a na nikom nešetril.

Ešte, aby som nezabudla na rozkošnú Dee! Ktorá mi v tejto kniha trochu chýbala, pretože kým Dee riešila svoje problémy, tak Katy zas tie svoje, jednoducho kamarátky na seba nemali takmer žiaden čas. A odrazilo sa to aj na vystupovaní Dee v knihe. Jej optimizmus vždy vedel rozžiariť strany a trochu mi to tam teraz chýbalo. A čo sa stalo potom....No spokojná som nebola, keď sa stalo, to čo sa stalo, a tým ma autorka nesmierne nahnevala, až mi slzy zahmlili zrak, pretože tým Dee úplne zničila a ja sa už psychicky pripravujem na novú Dee, ktorá už nebude frčať optimizmom.  Preklínam ťa Jennifer za tvoju krutosť a zbožňujem ťa za tvoju genialitu!

A teda, čo by to bol za koniec bez cliffhangeru jak ošípaná? (Snažím sa nenadávať!) 

Keď si už čitateľ myslí, že už je po všetkom a pokojne si číta posledné strany, teda neviem, prečo som si myslela že tých 80 strán bude len takých oddychových, ale to čo potom nasledovalo a čo nasledovalo zas potom, to bolo.... Ani slová na to neviem nájsť! Bolo to ako keby ma niekto budil elektrošokmi.

Jennifer L.Armentrout vedela som, že po dočítaní prvej časti ťa budem zbožňovať, ale po dočítaní druhej časti rozmýšľam, že ti postavím svätyňu! Aj keď možno niekomu kniha nesadla, ale ľudia veď Deamon! tak musíte uznať, aspoň trochu, že táto séria má nesmierny potenciál. Aj keď autorka robí to čo robí a my si môžeme aj vlasy trhať ona si aj tak urobí po svojom, ale musíte uznať, že sa to sakramentsky dobre číta, ešte lepšie predstavuje.

Takže sa potom nečudujme, že táto séria sa u mňa drží na druhom mieste v obľúbenosti! Áno, Mara Dyerová je ešte stále prvá. 


Ale len tak informačne tí dvaja na obálke sa volajú Pepe a Sztella a sú z Maďarska! A chodili spolu takmer desať rokov! Chápete desať rokov a oni sa rozišli?! Veď to už je na dieťa a nie na rozchod! Šľak ma skoro trafil! -_-

You May Also Like

0 komentárov