Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Záhrobie alebo nenechajte sa oklamať názvom, stále je to presladené, až to bolí

by - mája 17, 2015


Autor:  Alexandra Adornettová
Názov: Záhrobia
Originál: Hades
Diel: 2/3
Žáner: romanca
Bethany sa pomaly spamätáva z vyčíňania mocného démona Jaka Thorna. Život v mestečku Venus Cove sa vracia do starých koľají. Nikto netuší, že Jake pripravuje pomstu- na Dušičky, v deň, keď sa stretáva svet mŕtvych so svetom živých, využije príležitosť a Bethany unesie do záhrobia. Milosrdný anjel však vo svete číreho zla nemôže žiť večne a je iba otázkou času, kedy dôjde k rozhodujúcemu stretnutiu medzi pekelnými a nebeskými mocnosťami. Svet stojí na pokraji apokalypsy. Ktorá strana prejaví viac odvahy v rozhodujúcich okamihoch? Nepohltia pekelné plamene aj najčistejšiu lásku?
Xavier, Gabriel a Ivy sú rozhodnutý nájsť Bethany, no pekelné brány sa neotvoria pred hocikým. Pomocnú ruku musí podať aj najmocnejší archanjel Michal.

Prvá časť ma zázrakom trochu bavila, ale len trocha. Tým, že ja anjelsku tematiku veľmi nevyhľadávam som nečakala veľa a jednotka mi toho veľa nedala. Od pokračovnaia som čakala o niečo viac. Teraz nechápem ako ma vôbec jednotka mohla baviť. Od toľkej presladenosti sa mi zdvíha žalúdok.

Jediná výhoda tejto časti bola, že tu bolo minimum Xaviera a plno Jaka! Lenže aj to minimum Xaviera mi vadilo a ten náš milosrdný anjel menom Bethany sa neustále v spomienkach vracalo k zaláskovanému chlapcovi, ktorý bol bez nej vo veľkom svete anjelov stratený. No, dobre, že ma už z vlastného opisu príbehu nenpína....

No stačilo mi. Vážne! Absolútne neviem, prečo som si myslela, že pokračovanie bude lepšie. Bethany sa stále správala viac ako človek než anjel- podľa mňa na anjela je dosť sebecká, Xavier, aj to málo čo z neho bolo mi liezlo totálne na nervy. Tá ich čistá a nehynúca láska zo mňa pomaly sala život a každou stranou som bola ako keby o desať rokov staršia. Ok, teraz trochu preháňam, ale toto vážne nie je kniha/trilógia pre mňa.  

To, že Beth sa ocitla v záhrobí bol dobrý ťah, zaujímavo to bolo opísané a zato by som mohla dať plusové body. A aj za Jaka, ktorý bol síce trochu zvrátený, ale stále bol lepší ako Xavier, ktorý by obetoval svoj posmrtný život za svojho anjela.  Ja nemôžem za to, že cukríkový chlapec mi nesadol a pri započutí jeho mena prevraciam oči.

Beth nemôže žiť bez Xaiera, Xavier bez Beth, Jaka ide roztrhnúť pri pomyslení, že by Beth bola s niekým iným než s ním.... No koniec! Čo na Beth vidia? Je anjel, to beriem, anjela nestretnete na každom kroku, ale ničím iným nevyniká! Ani v jednotke a už vôbec nie v tejto časti. Za to, že je láskavá, naivná a ja ešte neviem, čo nemohla pomotať hlavu dvom totálne odlišným chlapom-jeden človek, druhý démon. Jedno lepšie ako to druhé.
Stále sa snažím prísť na jej čaro, takže ak niekto vie čo je jej tajná zbraň, tak dajte mi vedieť, vedeli by sme viesť vážne zaujímavú diskusiu pri rozbore jej postavy. A ak máte na ňu odlišný názor, tak by sme sa vedeli veľmi dobre pohádať.

O Xavierovi sa odmietam vyjadrovať, pretože môže vyzerať neviem ako dobre, tak on je jednoducho moja nočná mora v knižnom svete! Málokedy si dokážem obľúbiť romantických chlapcov a on je jednoducho.....taký milý, zlatý a ja neviem čo ešte!  Vďaka Bohu za Jaka! Som Team Jak! A nehanbím sa za to! Jeho plán síce mál pár chybičiek a jeho správanie nebolo ukážkové, ale bol presný opak Xaviera, takže už iba preto. A nech si hovorí, kto chce, čo chce. Odmietam dať Xavierovi ďalšiu šancu! On je pre mňa ako sladká ružová bonboniéra! Neznášam sladkú ružovú bonbonieru! 

Celé to s tým únosom a záhrobím bol skvelý krok, ale ostatné ma nepresvedčilo. Autoka môže mať chytľavý štýl písania, ale pre mňa to boli muky. Beth mi nesadla, Xavier mi nesadol! Jedine Jaka som si dokázala obľúbiť! A aj toho mi nakonci zabili!!!!    Dokonca aj Gabriel a Ivy sa mi sprotivili.

Síce táto časť bola o niečo lepšia ako jednotka, ale ten koniec.... Sklamal ma. Bolo to celé také zvrátené a potom sa objaví Pán archanjel so záchrannou čatou a všetko ide dolu vodou.No, ďakujem pekne! Kde mám môj hrozný koniec, kde Jak prevezme nad Beth moc? Niekde v líščej nore! 

Začiatok bol celkom zaujímavý, stred bol zaujímavý, aj keď som si trieskala hlavu o stenu a koniec bol masaker, ktorý sa mi nepáčil. Absolútne netuším, kedy sa dostanem k poslednej časti, ktorá bude určite celá sladká a mne bude z toľkého cukru zle. Ale rozhodne tak skoro to nebude. Potrebujem ešte aspoň ďalší polrok na prípravu toľkej romantiky, čo ma čaká, A dúfam, že koniec celej tejto trilógie bude tragický! Pretože potom by to trápenie za to naozaj stálo.  

You May Also Like

0 komentárov