Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Tag: How I read?

by - mája 24, 2015

Aby ste vedeli, kde som tento tag vyhrabala, tak to bolo na blogu Books-parts of my life! A ja som ho jednoducho musela urobiť! :D
A skôr než sa do to ho všetkého pustím, musím vám oznámiť, že na blogu som už sama. S Timi sme hodili mini debatu cez chat na FB a dohodli sme sa, že o blog sa budem starať už len ja. Vlastne, aby ste pochopili Timi tu bola dobrovoľne na silu, pretožeja som ju "prinútila", aby sa ku mne pridala, takže Timi za nič nemôže! :D
A áno, Dogmatixx dostal nové šaty, som bola ako dobrá víla z Popolušky, ktorá nadávala, pretože sa jej nič nedarilo, takže sa apoň tvárte, že sa vám to páči! Mimochodom, to nie je finálna verzia, aspoň myslím :D





Ako nájdeš nové knihy na čítanie?
Zvyčajne je to na iných blogoch, kde si prečítam recenziu, alebo niekedy stačí aj anotácia, a ja viem, že tú knihu potrebujem. Ale zas na druhej strane, keď si nie som istá, tak si vyhľadám pár názorov o tej knihe, ktorými sa potom nechám ovplyvniť, ale postupom času si ju kúpim tak či tak, pretože tá kniha má určite peknú obálku.

Ako si začala čítať?
No u mňa to bolo trochu kostrbaté.  Keď som bola malá čítanie som veľmi ani nevnímala. Proste, čo som musela, tak to som prečítala. A raz mi teta na Vianoce kúpila HP a ja som ho prečítala za tri dni. Bola som z toho nadšená, ale skôr z tej rýchlosti ako z príbehu, a áno dej si pamätám, pretože ma vyskúšali z obsahu, lebo mi neverili, že tristostranovú knihu prečítalo 9/10? ročné dievča, tak rýchlo. No a o rok možno dva ma kamarátka zobrala do knižnice a BUM! Za tie roky, čo som tam chodila mám dievčenkú/ tínedžerskú sekciu prečítanú takmer dvakrát  a už tam ani veľmi nechodím....vlastne ja som už dobré dva roky v knižnici ani nebola o.O

Ako sa mení tvoj vkus na knihy?
No u mňa sa nemení. Ja sa stávam fanúšikom, takmer každého žánru. :D Ale keď som bola na základnej škole na prvom stupni bola som totálne očarená fantasy knihami, potom sa to preredukovalo (existuje vôbec také slovo?) na dievčenské romány,  alebo to bolo naopak? o.O potom som to začala miešať a teraz čítam už od dievčenských románov, cez erotické, YA, NA, fantasy, dystópie, scifi a ja ešte neviem čo všetko ešte existuje :D Jediné, čo nemusím tak to je western, to vážne nie! -_-

Ako často nakupuješ knihy?
Ehm :D Dosť :D Akože nemám extrémy, ako niektorí, ktorí sa šplhajú nad číslo desať, nebodaj dvadsať a už som v skupine knižní blogeri videla číslo 100, takže mi sánka spadla až na zem :D Ale tak možno do 8-9 kníh :D málokedy sa mi stáva, že mávam viac, skôr menej. Ale podľa mami to je už závislosť, pretože nik normálny podľa nej toľko kníh nekupuje -_- Vážne mami? Chuderka, ani nevie ako sa mýli :D Ale tak ja som iba závislá nad peknými obálkami a to je niečo úplne iné :D
 
Ako si začala písať recenzie?
Ja by som to čo splietam nenazvala recenziami, takže nazvime to názory :D Pamätám sa na to veľmi dobre. Prvýkrát som počula o FSOG, ináč bolo to možno dva/ tri roky dozadu? A zaťukala som to do googlu, predsa ujo Google vždy pomôže, a vyhodilo mi recenziu, ktorá bola na blogu u E_V_E a ja som si ju prečítala a zostala som šokovaná, že sú aj také blogy.... No, ale tak som iba na to natrafila, vtedy moja vášeň patrila poviedkam na internete, vlastne dodnes. A kvôli jednej ff-ke, ktorá bola inšpirovaná s FSOG som zistila, že vôbec taká kniha existuje :D No a bolo to niekedy na jeseň minulý rok, keď som začala aktívne sledovať kopu blogov, pretože som hľadala jednu knihu, vážne kopu, pár z nich už ani neexistuje, ako som pred pár dňami zistila  :D A potom z ničoho nič som si povedala, už ani neviem kedy, že aj ja chcem taký blog, kde by som mohla písať moje názory a tak tradááááá tu je Dogmatixx, aj keď rozmýšľam, prečo som ho nepomenovala na Bookmatixx? o.O

Ako reaguješ na zlý/nešťastný koniec?
Skáčem od šťastie a kričím od radosti! No asi ako! By som dokázala vraždiť vtedy! A ak sa jedná o nejakú moju srdcovku to jedno či stand alone alebo nejaká séria, tak sa ku mne ani nepriblížte a už vôbec sa mi neprihovárajte!
Vážne nedráždite hada bosou nohou!

Ako často pozrieš na poslednú stranu knihy?
To aký barbar robí? o.O Tým pádom som ten najväčší barbar na svete :D Som v kníhkupectve a čo urobím po prečítaní anotácie? Šup otvorím si knihu a prečítam si poslednú vetu. Voľakedy mi to stačilo a teraz, keď nechápem poslednej vete nerobí mi problém prečítať si celú stranu a aj predošlú, aby som tomu celému pochopila. Ešteže, že mám skvelé kamošky, ktoré ma okríknu :D Ehm, nie vždy to pomôže :D Alebo aj v strede si otvorím knihu a začítam sa a presne takto som som zistila, kto zomrie v Meste nebeského ohňa (česká verzia). A niežeby som sa poučila....

You May Also Like

2 komentárov

  1. Skvělý tag i tvé odpovědi :) Pobavila mě otázka kolik kupuješ knih, jsem na tom podobně a podle mých rodičů to je taky závislost :D Asi to bude nějaká nakažlivá nemoc knihomolů :) A taky jsem barbar a občas se kouknu na poslední stránku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tiež si to myslím, že je to choroba, ktorá sa nedá liečiť :D Podľa mňa tých barbarov je viacej, len sa nik neprizná :D

      Odstrániť