Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Never never part two alebo ja chcem pokračovanie!

by - mája 19, 2015


Autor: Colleen Hoover, Tarryn Fisher
Názov: Never never part two
Diel: 2/3
Žáner: NA, mystery,..
Čítané v angličtine!
“Never forget that I was your first real kiss. Never forget that you’ll be my last. And never stop loving me between all of them. Never stop, Charlie. Never forget.” 
Silas races against time as more truths unravel, while others twist tighter together. And now, the stakes are higher as Silas’ control slips and others begin to point fingers. Charlie is in trouble and he must be the one to bridge the chasm between their past and their present. Because somewhere between I love yous and Never Nevers and Never Agains, a truth they can't imagine, beckons to be found. 
“Where are you, Charlie?”


Never never bola skvelá!
Never never part two bola tiež skvelá a možno sa mi páčila viac ako predošlá časť. 

Silas a Charlie-dvaja mladí ľudia, s ktorými sa niečo deje. A v určitom čase začnú vždy od začiatku. Jednoducho ich stav inak opísať neviem, nedokážem a možno ani nechcem. To čo sa odohráva v celej tejto sérii je pre mňa niečo nové a rozhodne viac než zaujímavé. A tou tou časťou sa jednoznačne táto séria vyšplhala medzi moje TOP knihy! 


V predošlej recenzii som spomínala spojitosť s Marou Dyerovou a pripomínať vám, že ja také creepy knihy zbožňujem je asi zbytočné.  

V Never never nájdete takmer všetko: lásku, zradu, akciu a napätie- tieto všetky, nazvime to faktory, štyri faktory vás po celý čas, čo knihu čítate sužujú. A vy si neviete pomôcť, až napokon zistíte, že túto sériu milujete! 

Nielenže v prvej časti sa ledva dalo niečomu pochopiť a vydedukovať, ale aj pokračovanie sa nesie v podobnom duchu. A čo je horšie ešte stále nik netuší, čo sa poriadne deje! A viete čo je najlepšie? Že ani od stredu vás to nezačne nudiť! A ešte lepšie je, že sa neoplatí ani tipovať, teda mňa osobne tipovať ani nenapadlo, pretože som bola až tak zažratá do deja!

Je to ako keby ste čítali knihu, ktorá nemá predošlú časť a vy sa snažíte si pospájať súvislosti a informácie, ktoré viete, tak ako hlavní hrdinovia. Aj keď viete, čo sa stalo, teda aspoň si to myslíte.

Silasa som si nenormálne obľúbila už predtým. Takmer celá táto časť bola písaná z jeho pohľadu, a to že patrí k tým hrdinom, ktorí sú otvorenejší a zraniteľnejší netreba hovoriť. To, že on ako postava mi vôbec nevadí alebo nevytáča môže byť práve preto, že som nemala možnosť spoznať ho ako Silasa predtým všetkým.

Pri Charlie som mala tiež ten podobný problém, že neviem aká bola predtým, ale musím sa priznať, že tu som si ju obľúbila zas o niečo viac, neviem či to spôsobila chvíľková sympatia, alebo len jej kapitoly, ktoré boli kratšie, tým pádom aj zaujímavejšie a vyvolávali u mňa tú typickú otázku: To čo je?! 

Ďalšou obrovskou výhodou bolo, že namiesto flashbackov sa tam nachádzali tie známe listy, ktoré spôsobili v mojich pocitoch obrovský bordel a moja citlivosť sa objavila v zaslzených očiach. No, nemajte slzy v očiach! To, že ste niektorí necitliví, tak vás sa to netýka! Vy necitlivci! 

Kým prvá polovica bola napínavá, tak tá druhá polovica bola o niečo oddychovejšia, ale vážne len o niečo, možno sa preto niektorým môže zdať o niečo slabšia, ale po pravde mne sa to páčilo. A aj ten koniec sa dal nejako pretrpieť, lenže kto knihu ukončí teoreticky v strede vety s troma prekliatymi bodkami?!

Takže, ak sa ma pýtate, že či som spokojná, tak áno som, jediné čo mi vadí je tá nevedomosť, ktorá vo mne vyvoláva všelijaké teórie, ktoré sú vážne miestami šialené. Takže s kým môžem odpočítávať do vydania tretieho pokračovania? 




You May Also Like

0 komentárov