Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Keď skladujem knihy...

by - septembra 17, 2015

Mám radostnú novinu! Ok, možno tá radostná novina je iba pre mňa radostná, ale našla som svoj USB, ktorý som stihla zapatrošiť ešte minulý týždeň a na ňom sa nachádzajú súbory, ktoré pre mňa znamenajú celý môj život, čiže recenzie, rôzne články, nevydarené príbehy a hlúpe úvahy, ktoré nikomu nikdy nedám prečítať, pretože sama sa za ne hanbím :D Ale po bolestnom fakte, keď som si konečne priznala, že ho už nikdy nenájdem ma dnes ráno osvietilo a našla som ho na spodku mojej cestovnej tašky. Jednoducho skvelý začiatok dňa! Konečne budem môcť normálne fungovať!  A uverejňovať články a hneď zhurta vám sem hádžem knihy, ktoré skladujem na poličke. A prosím vás, netvárte sa, že vy také knihy nemáte! :D



Sukuba  3 Sny od Richelle Mead
To, že sa mi obálky tejto série neskutočne páčia vám nemusím dúfam hovoriť. Zbožňujem zlaté písmená na obálkach kníh.... Som zatratená duša, ktorá lipne na pekných obálkach.....
Bohužiaľ, neviem nájsť spôsob, aby som si sériu dokázala obľúbiť....Upírska akadémia bola vážne dobrá-teda tá prvá časť, čo som čítala, Sukuba už pomenej... Hoci príbeh Georginy je viac než zaujímavý, originálny a temný, čo ja zbožňujem, mne to jednoducho nesadlo a to, že o mesiac to bude rok, čo mi na ňu sadá prah ma nijako nemotivuje, aby som ju prečítala....

Dech od Sarah Crossan
Dystópia, ktorá možno 5 mesiacov umiera na mojej poličke a kričí na mňa: „Už si ma prosím ťa prečítaj!“ Nemôžem za to, že v poslednej dobe nemám chuť na nič komplikované a ani nič dystopické.... Jednoducho, potrebujem vedieť, že na ňu mám náladu a zatiaľ ju nemám :D Radšej niečo sladké :D

Deti Búrky od Philippa Gregory
Kacír a Bosorka bola celkom v pohode kniha, takže nečudo, že mám aj pokračovanie.  Ale skôr kvôli tomu, že či Ishraq a Freize budú spolu alebo nie :D Ja dúfam v tú prvú možnosť. :3 Mám ju od začiatku prázdnin, takže ešte ju nechám nech si chvíľu zvykne na nových priateľov :D

Živí mŕtvi v Dallase od Charlaine Harris
Keď som si ju kupovala aj s prvou časťou, ktorá je už úspešne za mnou, tak som netušila, že to má viac než 11 častí a plus seriál. Takže Timi na to doplatila spolu so mnou :D Síce ona má len prvú časť a zo seriálu si niečo vyspoilerovala, absolútne netuším, že či knihy a seriál majú niečo spoločné, čo mi samozrejme prezradila. Milé od nej, že? :D

Dokonalý Pár od Ally Conde
Ani neviem, prečo som si ju kúpila, asi bola dobrá cena, ale absolútne netuším kedy si ju prečítam. Síce obálky má táto séria úplne nádherné, ale nemám chuť sa rozčuľovať nad zaľúbeným trojuholníkom, ktorý sa tam určite objaví, ale úprimne začína ma premáhať zvedavosť, takže skôr či neskôr si ju prečítam.  :D

Angelológia od Danielle Trussoni
Vianoce boli bohaté, čo vám poviem :D A do Vianoc asi táto kniha zostane nedotknutá, teda ak nedostanem chuť na anjelov :D  Radšej toto ako to hrozné Zore, čo som už konečne dočítala.  Ale podľa všetkého je táto kniha komplikovaná a môj mozog by asi vybuchol :D  Veď viete ešte stále mám  letný režim :D

Krvavý karneval a Odhalení od Melisa De La Cruz
Na toto mám jasný dôvod! Nemám prvú časť! :D A asi tak skoro mať nebudem..... A síce upírov už nemusím, predsa plánujem dať tejto sérii šancu, aj keď to má mrte veľa častí :D

Bite me od Christopher Moore
Nádherná obálka sú moje preklatie.... Nemám ani jednotku a ani dvojku, takže Bite me si bude musieť počkať, kým sa na ňu vrhnem :D Som hore vyššie spomenula, že upírov nemusím, hoci to vyzerá, že na tých pijaviciach fičím :D

Mechanický princ a Mechanická princezná od Cassandra Clare
Jednotka bola skvelá a ten koniec bol AFGHJS!!! Až na to, že od tieňoloveckého sveta si musím dať mini pauzu, pretože ma trochu začína nudiť...  Hoci Will má svoje čaro ;) Bohužiaľ nebol dobrý nápad hneď po Meste nebeského ohňa sa vrhnúť na spin-off, takže toto tipujem až na zimné prázdniny...


A čo vaše knihy?

Tiež ich takto skladujete?







You May Also Like

4 komentárov

  1. Dokonalý pár som čítala, mám to doma, a celkom sa mi to páčilo, ale ja na tento žáner nie som :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja absolútne netuším, kedy sa k tomu dostanem, ale tak dúfam, že ma to nesklame :)

      Odstrániť
  2. No ja si neviem predstaviť, že by ma mal niekedy nudiť svet tieňolovcov :D :D A má brutálne obálky. Najradšej by som si nakúpila aj anglické verzie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si to tiež nevedela predstaviť, ale nakoniec som usúdila, že menšia pauza mi neublíži :D Práve kvôli tým obálkam som si ich kúpila v maďarčine :D

      Odstrániť