Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Blogtour alebo autori zasypaní otázkami + mini, aleže vážne mini súťaž

by - septembra 16, 2015

16.09. to je môj dátum! Presnejšie vyskytlo sa pár porblémov, takže... 16.09 :D Alebo skôr toto je ďalšia zastávka pri Blogtour. Tento projekt tento rok usporiadáva Maťa z blogu Svet kníh, čo už určite všetci viete ;) ( Článok Tu!)
A tento rok som sa rozhodla zapojiť a hľa, mám kopu odpovedí a aj pár vecí pre vás :)



A teraz moja otázka: "Ak by ste mali možnosť napísať knihu s nejakou knižnou postavou, s ktorou by to bolo a prečo? " 
*Niektorí pochopili moju otázku zle, takže odpovede sú niekedy dosť čudné :D A odpovede som prekladala sama...takže, možno pár nezrovnalostí sa nájde O:D





Rick Yancey 
(The 5th Wave)
Rick Yancey
Ja by som sa rozhodol pre Sherlocka Holmesa-obľúbená postava z mojej mladosti. On je veľmi komplikovaný, brilantný, náročný a každý, kto by sa s ním chcel flákať, tak len na vlastné riziko -je to druh postavy, o ktorých zvyčajne ja píšem.


Wendy Higgins 
(The Sweet Trilogy)
Wendy Higgins
Ak by som mala takú možnosť napísala by som knihu s mojou postavou Kaidanom Roweom a Deamonom Blackom od Jennifer L. Armentrout's z jej Lux série. Oni by mohli spôsobiť dosť veľa problémov. A to by mohlo byť tiež veľmi sexy!! :)


Rachel Harris
(My Super Sweet Sixteenth century)
Rachel  Harris
Nuž veľmi zaujímavá otázka.... inokedy by som mohla mať pravdepodobne inú odpoveď, ale podľa toho, čo ja práve čítam alebo dokonca učím v mojej domácej škole by sa odpoveď menila. Ale, ak by som si mala vybrať nejakú literárnu postavu, s ktorou by som mala napísať knihu, myslím si, že by som si vybrala Annu Shirley z knihy Anna zo zeleného domu. 
Milujem jej predstavivosť, jej entuziazmus, jej optimizmus, dokonca aj jej tvrdohlavosť. Ona je skvelá postava, ktorá vidí svoje vlastné nedostatky, uznáva ich, ale stále každý deň robí ľudské chyby-jedným z nich je aj jej nezbednosť.  
A samozrejme, oná má Gilberta Blythea <3 br="">
Becky Albertalli
(Simon vs. Homo Sapiens Agenda)
Becky Albertalli
Ja priznávam, že by som pravdepodobne písala o Harrym Potterovi a Dracovi Malfoyovi. Bez debaty. Pretože oni sú moju OTP. A to by nebolo prvýkrát, čo by som o nich písala. :) 


Sara Raasch
(Snow like Ashes)
Sara Raasch

Ja si myslím, že by som poprosila Hermionu Grangerovú-ona by bola fantastická a hlavne múdra spolu autorka! To by písanie knihy dosť oživilo. :)

Tamara Webber
(Contours if the Heart)
Tammara Webber

Myslíš použiť niekoho iného postavu a napísať knihu ako fanfikciu alebo knihu? Pre poctivosť ja neviem, či by som to mohla urobiť. Ja píšem s postavami, ktoré sama vytváram v mojej hlave. Ja som ovplyvnená vecami, ktoré píšem, pozerám, všímam a ľuďmi, ktorých poznám a ktorí poznajú ľudí, vďaka, ktorým sa to dopočujem alebo počujem to od ľudí, ktorí o tom rozprávajú, ale to je iné, keď si vezmem niekoho iného postavu, formujem ho a vkladám jej slová do úst, vieš? 

Ja si myslím, že jediná možnosť, by mohla byť tá, ak by postava bola nedospelá. A ak by pôvodný príbeh nebol dosť sústredený na ňu, alebo pre nejaký dôvod by som si predstavila príbeh pre ňu a o nej, potom by moja predstavivosť to mohla prevziať. Problém s tým, že mám tak veľa druhoradých postáv z mojej vlastnej tvorby, že aj oni si zaslúžia vlastný príbeh. 

Kendare Blake
(Anna, Antigoddes) 
Kendare Blake

To je dosť neľahká otázka. Je mnoho postáv, ktoré milujem,  ich zmýšľanie a potulky, ktoré by som si mohla vychutnávať. Možno Patrick Bateman z American Psycho alebo Morgan le Fray, alebo Jana Eyrová. Alebo tie deti zo Kingovho IT. Vidíš? Je ich príliš veľa, aby som si vybrala len jedného. 

Maggie Hall
(The Conspiracy of Us)
Maggie  Hall

Ja by som veľmi chcela napísať niečo zo sveta Harryho Pottera. Tie postavy v knihách sú pre mňa ako priatelia a bolo by skvelé žiť v ich svete ako autor. 


Jennifer Smith
(The Statistical Probability of Love at First Sight)
Jennifer E. Smith

 Moja obľúbená knižná postava je pravdepodobne Jo March z knihy Malé ženy. A kým rada čítam o nej najlepšie by bolo keby ona mala vlastnú knihu, a ak niekedy by som si mala požičať postavu do jednej z mojich kníh, tak si myslím, že by som si vybrala ju.


Marcus Sedgwick
(She Is Not Invisible)
Marcus Sedgwick

Ak by som mal šancu napísať takú knihu, tak by to bola postava  Ishmaela z Moby Dick-u. On je taký skvelý rozprávač a stojí trochu na strane Ahabovho príbehu. To by mohlo byť skvelé sa naučiť niečo viac o jeho živote. 

Carol Rifka Brunt
(Tell the Wolves I'm Home)
Carol Rifka Brunt
Ja si nemyslím, že by som mohla napísať príbeh a použiť postavy nejakého iného autora. Pre mňa, písanie je niečo, čo vychádza z hĺbky mojej mysle a môjho srdca. Myslím si, že by som mohla stratiť, zaujatosť, ak by som len rozprávala príbehy bez druhu spojenia s nimi, ktoré by vzniklo pri ich vymýšľaní. Plus, ja by nemohla chcieť zmiešať postavy z kníh, ktoré ja milujem. Milujem ich, pretože oni sú také aké sú. 

Jasinda Wilder
(Alpha, Falling)
Jasinda Wilder
Ja milujem písať niečo zo sveta Pána prsteňa. Ja som veľmi veľký fantasy nerd a to by mohlo byť super, keby som napísala romantickú knihu na spôsob Hobbita. Premýšľam, či by to niekto čítal. :D

Jennifer L. Armentrout 
(Lux, Convenant)
Jennifer L. Armentrout

Ja by som napísala knihu o Rómeovi a Júlii a dala by som im šťastný koniec.

Patricia Briggs
(Mercy Thompson, Alpha & Omega)
Odpovedala mi Ann, Patriciina asistentka, ktorá bola mimochodom veľmi zlatá :3
Patricia Briggs

Patricia má rada vtipy, je posadnutá kontrolou, pretože neznesie  prepisovať znaky iných ľudí a ani ich pravidlá, takže ja si nemyslím, že by takúto možnosť využila. Ja osobne si myslím, že je to skôr otázkou kontroly a skôr otázkou viny, pretože by sa cítila zle, keby začala mučiť niekoho iného postavy, lol! :-D Avšak ja by som súcitila spolu s ňou - osobne by som prepísala každý smutný koniec, ktorý ma donútil plakať, a uistila by som sa, že moje obľúbené postavy nezahynuli. A hneď by som začala s Game of Thrones. :D

Zuzka Šulajová
(Džínsový Denník)

Nech rozmýšľam ako rozmýšľam, knihu by som najradšej napísala s Ronom Weasleym z Harryho Pottera. Je veľa rôznych postáv, ktoré milujem, ale Ron je taký špecifický charakter, že so všetkými tými jeho hláškami, trapasmi a prístupom ku životu by sme spolu napísali asi naozaj veľmi zábavnú knihu, a ešte by nám aj bolo veselo :)


A teraz súťaž! 
Mám tu pár podpísaných záložiek, pre dvoch výhercov :) Stačí vyplniť Formulár! 
Súťaž trvá do 28.9. 2015! 
(Intrácky koberec -_- :D )
Podpísané záložky: Patricia Briggs, Maria V. Snyder, Becky Albertalli) 



You May Also Like

2 komentárov