Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Knihy, ktoré nie a nie dočítať!

by - septembra 24, 2015

Názov hovorí za všetko. A netvárte sa, že vy nemáte knihy, ktoré nedokážete dočítať :D  Pretože každý má také knihy! A ja osobne zvyčajne vždy v nich zabudnem záložky :D


1.) Som číslo štyri od Pittacus Lorre
Som číslo štyri (Som číslo štyri, #1)
Už onedlho to bude asi rok, čo sa nedokážem dokopať k tomu, aby som ju dočítala. Film milujem, ale nedokážem sa pohnúť ďalej, aj keď teraz je tam doooosť veľa akcie, ale keď mňa to tááák nebaví.

2.) Let od R.K. Lilley
Let (V oblacích, #1)
Erotické romány...no... už ani nevidím význam v ich čítaní, teda niežeby to voľakedy malo význam :D Ale už vážne stačilo nevinných panien a dominantných zbohatlíkov, nemyslíte? Čo tak niečo originálne? Niečo, čo mi vyrazí dych a nebude to také... predvídateľné!

3.) Gabrielovo Inferno od Reynard Sylvain
Gabrielovo Inferno (Hříšné odstíny vášně, #1)
No...... možno Temná Raven bude lepšia??? :D Ja vážne nemôžem za to :D Keď ono, ako keby sa tam nič nedialo.... A hlavné postavy mi lezú na nervy, čo nie je práve najlepšia kombinácia, pretože keby sa tam aspoň niečo dialo, tak by som to pretrpela, ale tu ani tých 100-150 strán, čo mi zostalo nedokážem dočítať. Nie to ešte ďalšie dve knihy...

4.) I was Here od Gayle Forman
I Was Here
Ledva si spomínam aj na to málo, čo som prečítala... Ale zdá sa mi, že bude preklad, tak možno to ešte skúsim.... Síce, ak ma neoslovil orignál, pochybujem, že ma osloví preklad....

5.) The Maze Runner od James Dashner
The Maze Runner (Maze Runner, #1)
Skončila som niekde pri siedmej kapitole, niežeby ma to nebavilo, to nie, ale bolo to po filme a...nie nebavilo ma to, tak ako film, snáď raz...... Ale žeby som to skúsila ešte raz v preklade? o.O

6.) Ugly Love od Collen Hoover
Ugly Love
Collen a ja....my spolu vždy musíme mať nejaký problém....Ale sľubujem, že cez Vianočné prázdniny to dočítam! A možno aj skôr, len dajte mi trocha času nech si zvyknem, že jeden z hrdinov znova u Collen trpí vďaka svojej minulosti....




You May Also Like

6 komentárov

  1. Súcitím s tebou. :D Mne takto už dlhšie na nočnom stolíku leží Sabriel, sadá na ňu prach, ale ja sa za nič na svete neviem donútiť v nej pokračovať. Najhoršie je, že keď už aj jednu takúto knihu dočítam, tak o chvíľu mi pribudne ďalšia, ktorá ju veľmi rýchlo nahradí. Ešte pred tým som sa takto pasovala s Príbehom vdovy Lisey od Kinga, potom zas s Účasníkmi zájezdu od Viewegha a proste ten zoznam nemá konca. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež by mi tvoj súcit pomohol :D Neznášam ten pocit, že jednej sa zbavím a ďalšie dve mi pribudnú :D

      Odstrániť
  2. Som číslo štyri a Maze Runner som čítala. Číslo štyri už strašne dávno, ale viem, že sa mi to veľmi páčilo a Maze Runner bola úplne priemerná kniha.
    A pri I was here sme na tom úplne rovnako. Ale možno dám tomu šancu v preklade. Ešte uvidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som číslo štyri je moja smrť :D A čo sa týka I was here, tak uvidím či sa mi to oplatí :D

      Odstrániť
  3. Ugly love je pecka, to som dala na jeden dych :D Asi by som nezvládla zastať niekde uprostred a nepokračovať. To s tou minulosťou som nejako vydržala :D

    a do knihy Maze runner som sa nepúšťala, keďže som tiež videla najprv film, a potom ma to už akosi nelákalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ugly love...no každý je z toho úplne mimo a ja dúfam, že na druhý pokus budem aj ja :D
      A čo sa týka TMR ešte uvidím :D

      Odstrániť