Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Od 01.09 do 20.09.2015 som v krajine Oz!

by - septembra 09, 2015

Len trochu meškám s tým to článkom alebo presne 9 dní. Nuž, vidieť, že škola sa začala a problémy, či už tie školské alebo osobné na seba dlho čakať nedali. Ale nemienim zavrhnúť Re-tellingové obdobie, ktoré sa poriadne ani nezačalo, len kvôli tomu, že moja psychika sa rúti niekde do čiernej diery. Takže, už pár dní dovolenkujem v krajine Oz, kde otročia opice s krídlami. Znie to skvele, ja viem!


Videli ste alebo ste čítali knihu Čarodejník z krajiny Oz? Je to skôr poučná rozprávka pre deti,teda tak znel obsah, ktorý som si prečítala na jednej stránke, pretože ja som ju videla naozaj veľmi dávno, ešte ako malé dievčatko, ktoré zbožňovalo ružovú farbu a ktoré nosilo účes v tvare barančeka.  Ale viac o knihe sa nechajte prekvapiť v recenzii na knihu Dorothy Must Die. Len pre tých, ktorí by zabudli s akou knihou som to začala. Som niekde v polovici, takže termín by som mala stihnúť, teda dúfam. A len tak okrajovo, je to viac než zaujímavé spracovanie a hlavná hrdinka má ružové vlasy.   Ale pre ten to raz sa len mám tu pre vás pár obrázkov a recenzií.


FicWishes: Nikki Reviews DOROTHY MUST DIE by Danielle Paige:
Čo som mala česť sa dočítať o Dorothy....Je opísaná ako francúzska štetka-s prepáčením, a to znamená, že to bude riadna suka....
Dorothy musted... die:
Niekto si to podľa všetkého zlízne :D Ale nie, nebojte :D Toto len nejaký uprchlík praje Dorothy :D 

Dorothy From Dorothy Must Die ~ by princessfate ~ created using the Princess doll maker | DollDivine.com:
Vidíte ten zlomyseľný pohľad?! Nedajte sa oklamať! :D 


Dorothy Must Die:
Ešte stále pochybujete? Musela som vám to sem dať, Pinterest sa doslova hemží podobnými obrázkami o ostatných hrdinoch.... Ani nie, ale takých 5 obrázkov sa tam nájde :D 

Book Reader's Heaven: We're Definitely Not in Kansas Anymore--Dorothy Must Die! Dark YA Fantasy...:
Aha zabudla som....Amy Gumm je hlavná hrdinka, keby niečo :D 



Dorothy Must Die  Love it!:
Tá plechovica to je Tin Woodman :3 



Wizard of Oz Family Car Sticker set of 4 by EpicFamilyDecals:
Pôvodná zostava, ktorá v dorothy Must Die je viac než len zaujímavá ;)



Pinterest free wizard of oz over the rainbow | Wizard of Oz Party:
Ale bez zbraní radšej nie :D 

Halloween2012ExteriorWATERMARKED (2 of 18) by MrsLimestone, via Flickr:
Taaaak, kde sa vyberieme? :D 


Dorothy Must Die Quotes - I feel like I should read this book but I haven't even read the original...:

Dorothy Must Die Quote #3:




Samozrejme ako inak, je to bieda, no, ale keďže ani prd makový som o tejto knihe nenašla, myslím obrázky, tak sa musíme uspokojiť aspoň s týmto :D Ale booktrailer si pozrite, a áno, vážne tá cesta je žltá :D Dorothy Must Die  ------->Šup, šup :D 



You May Also Like

0 komentárov